QUOTE(smilga1972 @ 2010 12 01, 07:59)

Visi galvoja tik apie vaikus - kaip jiems padėti, akip juos užimti... O kaip man tada pasiruošti kitai pamokai, jeigu aš su jais būsiu pertraukų metu ( ta prasme, žaisiu su jais arba veiklą jiems galvosiu). Juk reikia kažką ir ant lentos užrašyti, ir atsinešti iš mokytojų kambario įvairias bendras mokyklai priemones

Tam turėtų būti (čia aišku iš fantazijos srities) žmogus, užimantis vaikus pertraukų metu. Nu čia prifantazavau, nors užsienio šalyse ne viena mokytoja dirba su vaikais. Mokytoja moko, kita organizuoja nepamokinę veiklą, renginius, kita vėl kažką daro... Žodžiu, mums toli iki tokių dalykų.
Visai nebūtina kartu su vaikais žaisti per pertraukas. Aš to tikrai nedarau. Vaikai patys sugeba organizuoti savo laisvalaikį. Reikia jiems tik šiek tiek padėti. Kiekvieną dieną mokiniai patys nusprendžia, ką jie veiks per pertrauką. Yra susitarimas, kad pasirinkta veikla vaikas užsiims visą pertrauką. Prieš pertrauką kiekvienas vaikas informuoja mane apie savo pasirinkimą ir tiek. Svarbu, kad kiekvienas būtų užsiėmęs kokia nors veikla. Šiandien per ilgąją pertrauką vieni žaidė kieme, kiti klasėje dėliojo dėliones, spalvino knygeles, žaidė stalo žaidimus, o aš bendravau su kolege. Taip organizuodama mokinių veiklą kiekvieną dieną ir aš turiu pertraukų.
Papildyta:
QUOTE(vai2 @ 2010 12 01, 00:39)
O kas padės mokytojui
Pats sau turi padėti, nes niekas kitas to nepadarys. Ne todėl, kad nenorės, bet todėl, kad bus užsiėmęs padėdamas........ sau.