QUOTE(egesichora @ 2011 10 02, 20:34)
Tik dyzeliukas. Apie A6 pati galvoju,buvau radusi neblogą variantą+gerą kainą,tik perekūpas nugvelbė kol galvojau
Man reikia panašaus į A6 sedano.Vienam vežančiam jau daviau užsakymą,bet jokių žinių iki šio laiko. Man rekomendavo A6,bet ne 2,5 , o 1,9 variklį (atseit detalės,remontai žymiai pigesni... O kaip yra ištikrųjų? Nemaža čia ta mašina. 1,9 l varikliukas patemps?
Tokios nemažos reikėtų.Metai-nuo 2000-ųjų. BMW-galu varomos,nelabai koks variantas man.
Ar patemps, cia teorinis klausimas.

Vienam atrodys , kad patempia ir neblogai, kitam ir 2.8 benzinas mazai. Jeigu gamintojas isleido vadinas uztektinai normaliam vazinejimui. vienintelis automobilis per visa laika su kuriuo teko vaziuot ir mano nuomone tikrai neuztenka galios tai skoda roomsteris (1.2 dyzelis atrodo).

Draskytis labai nepavyks , su 1.9, bet mieste - autostradoj uzteks.
O ir kuro sanaudos artimesnes sirdziai.
Remontai aisku (kalbant apie pati varikli) bus pigesni , nes prie 4 cilindru variklio paprasciau prieit nei prie 6 ir dar V formos.
O kas liecia elektronika ir vaziuokle, tai vargeli.

Turim 2000 a6 ir 5 klases bmw. Tai su audi nuolat vargstam. Tiek mechaniniai tiek elektronikos gedimai pjauna. Ir brangiai kainuoja (vaziuokle, abs blokai, lempos, sedyniu elektronika ir t.t.).
tuo tarpu bmw per 1.5 metu gedimu neturejo.
Ir kitas dalykas neisivaizduojamai sunku rast dyzelius su gera, tikra rida.
Pries 2 metus ir as dairiaus a6 / dyzelio. Visu rida tikrinom visose atsukta minimum 100, o vidutiniskai po 150-250 atvarytos.
Del to siulau pamirkt mobile.de pvz.