QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 01, 07:47)
Renault klube tokia mintį išdėstytumėte, tai gerokai prajuokintumėt. Ten žmonės po kelias Renault šeimoje turi, o kai tos pasensta vėl Renault perka. Kažin kaip praktiškieji europiečiai per daugiau kaip šimtą metų Renault kompanijos egzistavimo taip ir nesusigaudė, kad čia blogos mašinos?

Ir toliau Renault šimtais tūkstančių mašinų per metus gamina, o jas perka ir perka ir perka. Stebėtinai daug nesupratigų žmonių.
Čia ne Renault klubas. Juokas neima. Kodėl to klubo nariai turi po kelias tokias mašinas, jų reikalas. Gal turtingi menininkai? Šiuo gi atveju kalbama apie automobilį moteriai, klausiama kokį rinktis. Atsakoma - jokiu būdu ne prancūzišką, nes jie daug genda, daug išleidžiama remontui. Ir tai objektyvi realybė.
Beje "praktiškieji europiečiai per daugiau kaip šimtą metų" puikiai susigaudė, kokios Renault mašinos. Ar daug matėte šių mašinų pas skandinavus, Vokietijoje? Palyginkite jų kiekius su kitų markių automobiliais. O kur tokių mašinų daugiausia matėte? Teisingai - Prancūzijoje. Kodėl? Priežastys dvi - reikia remti savą gamintoją (patriotizmas), ir - pirkimą dotuoja vyriausybė. Dar daug tokių mašinų pietų Europos šalyse ir šiaurės Afrikoje. O kitur kur yra Renault? Nežinau. Bet JAV, Japonijoje tokios mašinos iš vis net nežinomos.
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 03, 19:57)
Mano Renault tai niekas nesikerta, bet jei jau taip viskas blogai kaip sakot, tai varysiu rytoj priduoti į metalo laužo supirktuvę. Tai kas, kad prieš pusę metų dvidešimt štukų su virš sumokėjau. Gaila, bet ką padarysi, suklydau, tai suklydau. Negi dabar parduosiu ir kitam žmogui vargą įtaisysiu, nesąžininga būtų. Kad tik priimtų, nes girdėjau jas iš labai blogo metalo gamina.
Girdėjote teisingai. Apie tai, kad Renault gamintojas užsakinėja prastos kokybės metalą savo dalims, prieš maždaug 5 metus teko skaityti straipsnį (siūlau pagooglinti, gal surasite). Skaičiau, kad atėjęs naujas koncerno vadovas žadėjo Renault automobilių kokybės šuolį ir pradėjo aiškintis, kodėl tokia prasta šių automobilių kokybė. Išaiškėjo, kad, siekiant taupyti, pvz., pakabos dalis užsakinėta ir prastesnio metalo lydinio, kuris greičiau dėvisi.
Beje prancūziški automobiliai įprastai turi ir kitų "niuansų". Daug kur automobiliuose naudojami vadinami vidiniai šešiakampiai varžtai, tepalo nuleidimo varžto įprastiniu raktu taip pat neatsuksi, nes reikalinga keturkampė rakto galva ir t.t. T.y. jei ir kiltų noras kažką paprasto pasiremontuoti, pakeisti tepalą, be specifinių įrankių nepavyks arba beveik bet kuriuo atveju reikės varyti į autoservisą.