Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkite išsirinkti automobilį 2

QUOTE(Monteverte @ 2014 02 02, 11:56)
Turbūt kiekvienas mes gyvenime laikomės to, ką matėme, girdėjome per savo patirtį. Man užtenka pažįstamų pasakojimų kaip jiems sekasi su Renault Lietuvoje ir dar priedo teko skaitinėtis apie užsieniečių patirtis. Jie kaip žinia, daugumoje ima naujus iš salonų (bent jau review taip pažymėdavo) ar poros metų senumo perka ir kiek informacijos, kad net nusipirkę naujus vargsta ir vis tempia atgal į salonus pagal garantinius doh.gif Tai pasiieškokite tų review ir pasižiūrėkite kaip jie rekomenduoja Renault ir kaip sekantį pirktų Renault ax.gif
Kai tuo tarpu skaitant apie kitus ženklus, pvz. kad ir Ford, Mitsubishi ar pan., netgi žymiai senesnius, kur ne iš salonų ima, informacija žymiai geresnė ir žmonės žymiai labiau patenkinti savo pasirinkimu.
Tai kaip čia yra, kad Renault koncernas gamina šimtus tūkstančių mašinų ir jas visas išperka, o kainuoja tai nepigiau negu Ford ar Mitsubishi. g.gif Na, bet kiek yra durnių kurie nesupranta, kad reikia paskaityti žurnalą ir atsivers akys. Ačiū, kad apšvietėte protą, jau septinti meta važinėju prancūziška mašina, norėjau dar vieną pirkti, bet dabar supratau, kaip žiauriai klydau. Einu pasakysiu dar penkiems draugams, kurie važinėja Renault, kokią liūdną žinią šiandien sužinojau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 03 vasario 2014 - 11:19
matau pesates smile.gif biski ne itema ,bet mano brolis turi pervezimo imone ,tai cia apie furas ..nusipirko nauja reno pavazinejo sako viskas byra ,genda tai ten tai kitur. sako senas MANas geriau laiko nei nauja reno ....zodziu TOYOTA ir afrikoj ..gera masina smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo trintuks: 03 vasario 2014 - 12:12
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 03, 10:53)
Tai kaip čia yra, kad Renault koncernas gamina šimtus tūkstančių mašinų ir jas visas išperka, o kainuoja tai nepigiau negu Ford ar Mitsubishi. g.gif Na, bet kiek yra durnių kurie nesupranta, kad reikia paskaityti žurnalą ir atsivers akys. Ačiū, kad apšvietėte protą, jau septinti meta važinėju prancūziška mašina, norėjau dar vieną pirkti, bet dabar supratau, kaip žiauriai klydau. Einu pasakysiu dar penkiems draugams, kurie važinėja Renault, kokią liūdną žinią šiandien sužinojau.

Aš niekur nepasakiau žodžio, kad absoliučiai visiems blogai ir absoliučiai visi jie blogi. Parašiau, kad tik pastebėjau tam tikras vienodas prastas tendencijas, kurios pakankamai dažnai pasitaiko ir tai leidžia susidaryti nuomonę, jog tai vienas iš prastesnių modelių.
O kad žmonės perka, tai visai ne rodiklis. Žmonės juk visaip durniuoja, pvz. dar ir patys save žaloja, o čia tik mašina. Būna perka ir todėl, kad graži. Mūsų šeimoje kažkada pasitaikiusi Renault taip ir buvo perparduota tokiems naivuoliams. Jie net netikrino, kad ten vairas užsikerta ar pan., sako graži mašina, perkam, perkam greičiau doh.gif biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2014 02 03, 12:48)
Mūsų šeimoje kažkada pasitaikiusi Renault taip ir buvo perparduota tokiems naivuoliams. Jie net netikrino, kad ten vairas užsikerta ar pan., sako graži mašina, perkam, perkam greičiau doh.gif
Mano Renault tai niekas nesikerta, bet jei jau taip viskas blogai kaip sakot, tai varysiu rytoj priduoti į metalo laužo supirktuvę. Tai kas, kad prieš pusę metų dvidešimt štukų su virš sumokėjau. Gaila, bet ką padarysi, suklydau, tai suklydau. Negi dabar parduosiu ir kitam žmogui vargą įtaisysiu, nesąžininga būtų. Kad tik priimtų, nes girdėjau jas iš labai blogo metalo gamina. unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 03 vasario 2014 - 20:04
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 01, 07:47)
Renault klube tokia mintį išdėstytumėte, tai gerokai prajuokintumėt. Ten žmonės po kelias Renault šeimoje turi, o kai tos pasensta vėl Renault perka. Kažin kaip praktiškieji europiečiai per daugiau kaip šimtą metų Renault kompanijos egzistavimo taip ir nesusigaudė, kad čia blogos mašinos?  g.gif Ir toliau Renault šimtais tūkstančių mašinų per metus gamina, o jas perka ir perka ir perka. Stebėtinai daug nesupratigų žmonių.  smile.gif


Čia ne Renault klubas. Juokas neima. Kodėl to klubo nariai turi po kelias tokias mašinas, jų reikalas. Gal turtingi menininkai? Šiuo gi atveju kalbama apie automobilį moteriai, klausiama kokį rinktis. Atsakoma - jokiu būdu ne prancūzišką, nes jie daug genda, daug išleidžiama remontui. Ir tai objektyvi realybė.
Beje "praktiškieji europiečiai per daugiau kaip šimtą metų" puikiai susigaudė, kokios Renault mašinos. Ar daug matėte šių mašinų pas skandinavus, Vokietijoje? Palyginkite jų kiekius su kitų markių automobiliais. O kur tokių mašinų daugiausia matėte? Teisingai - Prancūzijoje. Kodėl? Priežastys dvi - reikia remti savą gamintoją (patriotizmas), ir - pirkimą dotuoja vyriausybė. Dar daug tokių mašinų pietų Europos šalyse ir šiaurės Afrikoje. O kitur kur yra Renault? Nežinau. Bet JAV, Japonijoje tokios mašinos iš vis net nežinomos.




QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 03, 19:57)
Mano Renault tai niekas nesikerta, bet jei jau taip viskas blogai kaip sakot, tai varysiu rytoj priduoti į metalo laužo supirktuvę. Tai kas, kad prieš pusę metų dvidešimt štukų su virš sumokėjau. Gaila, bet ką padarysi, suklydau, tai suklydau. Negi dabar parduosiu ir kitam žmogui vargą įtaisysiu, nesąžininga būtų. Kad tik priimtų, nes girdėjau jas iš labai blogo metalo gamina.  unsure.gif


Girdėjote teisingai. Apie tai, kad Renault gamintojas užsakinėja prastos kokybės metalą savo dalims, prieš maždaug 5 metus teko skaityti straipsnį (siūlau pagooglinti, gal surasite). Skaičiau, kad atėjęs naujas koncerno vadovas žadėjo Renault automobilių kokybės šuolį ir pradėjo aiškintis, kodėl tokia prasta šių automobilių kokybė. Išaiškėjo, kad, siekiant taupyti, pvz., pakabos dalis užsakinėta ir prastesnio metalo lydinio, kuris greičiau dėvisi.
Beje prancūziški automobiliai įprastai turi ir kitų "niuansų". Daug kur automobiliuose naudojami vadinami vidiniai šešiakampiai varžtai, tepalo nuleidimo varžto įprastiniu raktu taip pat neatsuksi, nes reikalinga keturkampė rakto galva ir t.t. T.y. jei ir kiltų noras kažką paprasto pasiremontuoti, pakeisti tepalą, be specifinių įrankių nepavyks arba beveik bet kuriuo atveju reikės varyti į autoservisą.
Atsakyti
Na, tai viskas vadinasi, net metalo supirkituvėje nieko man nepayks gauti už Renault. Kas belieka, toliau važinėsiu ir nieko labai blogo gal nenutiks, nes visgi tai jau trečias mano Renault automobilis. Pirmuoju sėkmingai važinėjau vienuolika metų, antruoju taip pat sėkmingai septynerius metus važinėju ir dabar tebeturiu, trečias tik prieš pusmetį pirktas. smile.gif Gana daug Lietuvoje turtingų menininkų, nes pagal Regitros praeitą savaitę paskelbtus duomenis Renault yra ketvirta pagal populiarumą markė Lietuvoje, po VW, Audi ir Opel. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 03 vasario 2014 - 21:40
QUOTE(MORASI @ 2014 02 03, 21:40)
Čia ne Renault klubas. Juokas neima. Kodėl to klubo nariai turi po kelias tokias mašinas, jų reikalas. Gal turtingi menininkai? Šiuo gi atveju kalbama apie automobilį moteriai, klausiama kokį rinktis. Atsakoma - jokiu būdu ne prancūzišką, nes jie daug genda, daug išleidžiama remontui. Ir tai objektyvi realybė.
Beje "praktiškieji europiečiai per daugiau kaip šimtą metų" puikiai susigaudė, kokios Renault mašinos. Ar daug matėte šių mašinų pas skandinavus, Vokietijoje? Palyginkite jų kiekius su kitų markių automobiliais. O kur tokių mašinų daugiausia matėte? Teisingai - Prancūzijoje. Kodėl? Priežastys dvi - reikia remti savą gamintoją (patriotizmas), ir - pirkimą dotuoja vyriausybė. Dar daug tokių mašinų pietų Europos šalyse ir šiaurės Afrikoje. O kitur kur yra Renault? Nežinau. Bet JAV, Japonijoje tokios mašinos iš vis net nežinomos.
Girdėjote teisingai. Apie tai, kad Renault gamintojas užsakinėja prastos kokybės metalą savo dalims, prieš maždaug 5 metus teko skaityti straipsnį (siūlau pagooglinti, gal surasite). Skaičiau, kad atėjęs naujas koncerno vadovas žadėjo Renault automobilių kokybės šuolį ir pradėjo aiškintis, kodėl tokia prasta šių automobilių kokybė. Išaiškėjo, kad, siekiant taupyti, pvz., pakabos dalis užsakinėta ir prastesnio metalo lydinio, kuris greičiau dėvisi.
Beje prancūziški automobiliai įprastai turi ir kitų "niuansų". Daug kur automobiliuose naudojami vadinami vidiniai šešiakampiai varžtai, tepalo nuleidimo varžto įprastiniu raktu taip pat neatsuksi, nes reikalinga keturkampė rakto galva ir t.t. T.y. jei ir kiltų noras kažką paprasto pasiremontuoti, pakeisti tepalą, be specifinių įrankių nepavyks arba beveik bet kuriuo atveju reikės varyti į autoservisą.

Ar mateme siu masinu Vokietijoje? Mateme. Daug. Importuotojas Nr. 1 Vokietijoje yra Renault. 2013 m. Europoje Renault Clio parduota 287 000 vienetu. Ji lenkia tik Ford Fiesta (293 000) ir, suprantama, VW Golf (470 000).
Visi gamintojai prisigalvoje spec. tools'u, kad tik garaziniams apsunkinti gyvenima smile.gif
Normalus automobiliai tie Renault. Nors man ir nepatinka smile.gif
Atsakyti
QUOTE(trintuks @ 2014 02 03, 13:11)
matau pesates smile.gif biski ne itema ,bet mano brolis turi pervezimo imone ,tai cia apie furas ..nusipirko nauja reno pavazinejo sako viskas byra ,genda tai ten tai kitur.  sako senas MANas geriau laiko nei nauja reno ....zodziu TOYOTA ir afrikoj ..gera masina smile.gif

Fura reno-taip...volvos autobusai-irgi nieko labai gero tarp kitko...bet naujos masinos ir paskaiciuotos tik keliems metams eksploatacijos,tai nereikia stebetis,kad byra...Uztat seni mersai ir man'ai geriau laiko,tuo labiau,kad i juos tiek elektronikos neprikista...reno clio-berods vienintelis reno modelis,nereikalaujantis brangaus aptarnavimo ir su gana paprastu priejimu,domejausi,ieskau dukrai kazko panasaus (sau reno nepirkciau),pavaziavau su vienu ir patiko,labai manevringa,smagi masinyte,man patiko labiau uz toyota (sita buvau pabandziusi nauja,clio-senoka).Yra dar vienas dalykas-reno specializacija vis del to labiau yra lengvasis transportas,o ne vilkikai,tai nereikia stebetis,kad ju vilkikai byra... ax.gif
O siaip tai renkantis masina reikia atsisesti ir pavaziuoti,ismeginti-nes jei masina ir labai patinka,isedus i ja ir pavazinejus gali pasirodyti visiskai priesingai... ax.gif
Papildyta:
QUOTE(MORASI @ 2014 02 03, 21:40)
Daug kur automobiliuose naudojami vadinami vidiniai šešiakampiai varžtai, tepalo nuleidimo varžto įprastiniu raktu taip pat neatsuksi, nes reikalinga keturkampė rakto galva ir t.t. T.y. jei ir kiltų noras kažką paprasto pasiremontuoti, pakeisti tepalą, be specifinių įrankių nepavyks arba beveik bet kuriuo atveju reikės varyti į autoservisą.

Tai visuose auto naudojami sesiakampiai varztai,ir daug kur reikalingos keturkampes rakto galvos,net ir mano senam opelyje...nieko cia specifinio nematau...tas,kas kartais megina kazka paprasto pasiremontuot,paprastai siuos elemetarius irankius turi...net as,motera,tokius turiu... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 03, 19:57)
Mano Renault tai niekas nesikerta, bet jei jau taip viskas blogai kaip sakot, tai varysiu rytoj priduoti į metalo laužo supirktuvę. Tai kas, kad prieš pusę metų dvidešimt štukų su virš sumokėjau. Gaila, bet ką padarysi, suklydau, tai suklydau. Negi dabar parduosiu ir kitam žmogui vargą įtaisysiu, nesąžininga būtų. Kad tik priimtų, nes girdėjau jas iš labai blogo metalo gamina.  unsure.gif

Nesinervinkite taip. Jums gera, tai jūs ir džiaukitės. Aš irgi už jus džiaugiuosi, kad jums pasisekė, bet tai jokiu būdu nereiškia, kad jei pavyko nusipirkti jums, dar jūsų pažįstamui Petrui ir kaimynei Onutei, kad jau galima absoliutinti, jog tai labai geras modelis. Juk vertiname pirmiausia lygindami naujus modelius, o ne tuos, kurie virš 20000 šiuo metu kainuoja. Jūsiškės atveju, dar labai priklauso nuo to, kas prieš tai važinėjo, kaip prižiūrėjo ir ar nebuvo kokio broko, nes be abejo, kad ne visos ką tik iš salonų genda.
Bet kaip jūs paaiškinsite tokį dalyką, kai skaitai internete atsiliepimus apie panašių metų visureigius, pvz. Žymiai daugiau procentaliai žmonių net nusipirkę naujus Renault Scenic keikiasi ir spjaudosi, kad net pagal garantiją jau reikia vežti remontuoti, kai tuo tarpu tokių baisių atsiliepimų neįmanoma rasti apie jau padėvėtus nupirktus kitų ženklų visureigius, nes atsiliepimų daug ir tikrai ne visi pirkosi naujus.
Atsakyti
Tai, kad Renault visureigių negamina. Na, ne bent visureigiu būtų galima laikyti Renaut Koleos. Nors tai tik krosoveris. Renault–Nissan Alliance visureigių gamyba Nissan padalinio užsiėmimas. Gal norėjote pasakyti vientūris. unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 04 vasario 2014 - 10:41
Negaliu suprasti prie ko cia Renault "uzkliuvo".Jei kalbame apie statistinio lietuvio mazdaug 10 metu senumo Renault patikimuma,tai jis panasus kaip,pvz,.musu Opeliuko,anksciau turetu Audi ir tt.
Zinoma ( dar priklausomai nuo ankstesniu masinu seimininku prieziuros) po tiek metu islenda masinu specifines (to modelio) ar ne specifines bedos nuo amortizacijos..
ne moksliskai sakant,detales yra pagamintos tam tikram km skaiciui,jos susidevi ir reiks keisti,skirtingu gamintoju skirtingos detales greiciau susidevi.taip mes vadinam liaudyje "modelio liga" ar "silpna vieta".
'Pabyra " kartais ir musu Opeliukas ir pazystamu ne viena "Renault" bei "Toyota".
Manau perkant masina galima vadovautis keleta taisykliu:pirkti nauja,kuri be gamyklinio broko tiketinai bus gera arba pirkti deveta,pasikliaujant kvalifikuotu patarimu,savo nuojauta ir sekme.
O modelis,kaip pastebejau,cia jau "vizualinis" dalykas daugeliui.
Mes,pvz,rinkomes Opeliuka pagal kaina ir salono turi,o jei ten butu ne Opel zenkliukas,o Renault dideles itakos neturetu..

Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2014 02 04, 10:40)
Tai, kad Renault visureigių negamina. Na, ne bent visureigiu būtų galima laikyti Renaut Koleos. Nors tai tik krosoveris. Renault–Nissan Alliance visureigių gamyba Nissan padalinio užsiėmimas. Gal norėjote pasakyti vientūris. unsure.gif

4 ant 4 nesiskaito visureigis? g.gif
Atsakyti