QUOTE(Kolekcionierė @ 2011 01 30, 11:29)
Skaitome kasdien garsiai, bet atminties vaikas neturi, labai nesukaupia dėmesio, perskaito pasaka ir prašau papasakot, pradžia gerai pradeda, paskui pamiršta kuo baigėsi, tada prasideda ašaros, namie užduotėlių mokytoja neleidžia pabaigt, jie visa klasė pabaigia kitą pamoką,su kompiuteriu viena užduočių nedaro, nes tiesiog neleidžiu to daryt, kad neisitrauktu per anksti į virtualu gyvenima,sakinius nuo knygos visa klasė nurašinėjam , nes buvo pabrėžta mokytojos, kad daugelis nemoka nurašyt, diktantų kartu namie nerašėme, bet bandysim, ačiu už patarimus
Jei yra atminties problemų, tai reikės labai daug darbo įdėt ir norimas rezultatas taip greit nebus pasiektas. Kasdien teks mokytis abiem tekstus atpasakoti. Jei sunku atpasakot tekstą, tai reikia jį suskaidyt į smulkius gabalėlius. Perskaičius vieną gabaliuką, aptarti, kas čia svarbaus buvo papasakota, o svarbiausią mintį, sutrumpintą sakinuką užrašyti. Taip pasidaryti pasakojimo planelį. Tada žiūrint į užrašytą planelį pabandyti atpasakoti. Paskui vertėtų pasakojimą iliustruoti.
Nesidrovėkit pasikonsultuoti su vaiko mokytoja. Ji tikrai duos gerų patarimų, kaip reikėtų vaikui padėti dirbant su juo namuose. Mokytojas ir tėvai - tai stipri komanda ir vienas kitą suprasdami įveiksite visus sunkumus. Mokytojai bus malonu žinoti, kad Jūs nenuleidžiate rankų.
Tikriausiai aptarus vaiko problemą su mokytoja, ji leistų tuo namuose pasidarytu planeliu naudotis pamokoje ir vaikas drąsiau jaustųsi atpasakodamas klasėje.
Apie tai, kad mokytoja neleidžia užduotėlių užbaigt, reikėtų pakalbėti su mokytoja, nereikėtų visapusiškai vien vaiku tikėti. Mokytoja paaiškintų, kurias užduotis reikėtų namie užbaigt, o kurias palikti kitai pamokai. Čia geriausia išeitis - dažniau bendraut su vaiko mokytoja. Kiekvienas mes turim savų metodų, savaip dirbame. Gal mokytoja patartų kito autoriaus kokį pratybų sąsiuvinuką pasiimt ir namuose iš ten užduotis atlikti.
Dėl atminties problemų gal mokytoja rekomenduotų apsilankyti pas spec. pedagogę, jei tokia yra mokykloje. Tai dar vienas geras pagalbininkas.
Atminčiai lavinti galima sugalvoti įvairių pratimų. Pvz.: ant stalo išdėlioti keletą daiktų. Vaikas žiūri į juos tam tikrą laiką, o paskui nusisuka. Keli daiktai iš jų paslepiami. Atsisukus reikia pasakyti, kas dingo. Galima ne daiktus slėpti, o sumaišyti daiktų vietą. Tada galima pereiti prie analogiškų pratimų su paveikslėliais, o paskui su kortelėse užrašytais žodžiais. Galima trumputę pasakaitę sukarpyti į gabaliukus. Tada vaikas turėtų sudėlioti teksto gabaliukus į jiems skirtas vietas.
Papildyta:
QUOTE(Kolekcionierė @ 2011 01 30, 11:29)
Skaitome kasdien garsiai, bet atminties vaikas neturi, labai nesukaupia dėmesio, perskaito pasaka ir prašau papasakot, pradžia gerai pradeda, paskui pamiršta kuo baigėsi, tada prasideda ašaros, namie užduotėlių mokytoja neleidžia pabaigt, jie visa klasė pabaigia kitą pamoką,su kompiuteriu viena užduočių nedaro, nes tiesiog neleidžiu to daryt, kad neisitrauktu per anksti į virtualu gyvenima,sakinius nuo knygos visa klasė nurašinėjam , nes buvo pabrėžta mokytojos, kad daugelis nemoka nurašyt, diktantų kartu namie nerašėme, bet bandysim, ačiu už patarimus
Galima internete paieškoje įrašius Free memory games susirasti atminčiai lavinti skirtų žaidimų. Vieną nuorodą čia ir įrašysiu:
http://gotofreegames...ration_game.htm