Įkraunama...
Įkraunama...

Parduotuvių apgaulės - 3


Negirdit todėl,kad tikrai dar nei vieno pirkėjo nebuvo,kuris sąžiningai pradėtų aiškintis,kodėl jam mažesnė kaina įmušta,ar kasininkė perdaug grąžos atidavė.Visi mauna iš parduotuvės kuo greičiau,kad nepastebėtume klaidos doh.gif
Oi cia tai drysiu su jumis pasigincyti.Zinau ne viena atveji,kuomet pardaveja per daug grazos atidave,o klientas grazino atgal pinigelius,kurie kaip ir jam nepriklause...tai tik nereikia cia lia,lia...kad visi jau tie pirkejai tokie nesaziningi... Nebent pagal save sprendziat. g.gif
Atsakyti
Pagal save tikrai nesprendžiu biggrin.gif Na gal grąžą per didelę ir atiduoda kitas,bet kad įmušta pigesnė prekė tai niekas tikrai nepuola aiškintis kodėl. smile.gif
Kiekvienoj parduotuvėj viskas gali kardinaliai skirtis,nors ir tas pats tinklas būtų,viskas priklauso nuo vadovo.O vadovai taip elgiasi,todėl kad virš jų dar stovi n aukštų valdžios,visi kaip maro bijo įvairių patikrinimų.
Sutinku,kad prekės tikrai neturėtų būti svaidomos,ar nepagarbiai aptarnaujami pirkėjai.Dėl nervinimosi irgi sutinku,per laiką išmoksti nereaguoti,per vieną ausį įėjo per kitą išėjo,kam bereikalo savo nervus gadintis,pačiam ramiau bus.Ypač jaunesnės,dar neilgai dirbančios pardavėjos reaguoja jautriau,todėl ir kyla dažniau konfliktai.
Iš esmės visuose prekybcentriuose sistema ta pati,ir krūviai dideli. ax.gif
Atsakyti
Jei žmogus mato,kad didesnių kainų įmušimas yra kasininkei ne rūpestis,kodėl turėtų,būt mažesnė kaina rūpestis? ax.gif aš pasakiau klaipėdos norfoj prieš kelis metus pirkdama pleistriukų rinkinį,kad jo kaina tikrai didesnė,nei už 10 pleistriukų 0,12Lt,tai klausimas buvo,tai neimsit? blink.gif ėmiau,nuėjau ir dar pasiimti ,kad jau taip lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Myliukas` @ 2011 04 27, 15:22)
Pagal save tikrai nesprendžiu  biggrin.gif Na gal grąžą per didelę ir atiduoda kitas,bet kad įmušta pigesnė prekė tai niekas tikrai nepuola aiškintis kodėl. smile.gif

Ir teisingai daro, kad nesiaiškina. Grąžą atiduot, jei blogai paskaičiavo tai tikrai pirkėjas privalo, nes asmeniškai kasininkei nuo to blogiau. Bet va jei jau į kasą mažesnę kainą įmušė, tai taip PC ir reikia - tegu susitvarko savo sistemas ir neapknisinėja su fiktyviom akcijom.
Atsakyti
QUOTE(mmergyte @ 2011 04 27, 15:34)
Jei žmogus mato,kad didesnių kainų įmušimas yra kasininkei ne rūpestis,kodėl turėtų,būt mažesnė kaina rūpestis? ax.gif aš pasakiau klaipėdos norfoj prieš kelis metus pirkdama pleistriukų rinkinį,kad jo kaina tikrai didesnė,nei už 10 pleistriukų 0,12Lt,tai klausimas buvo,tai neimsit? blink.gif  ėmiau,nuėjau ir  dar pasiimti ,kad jau taip lotuliukas.gif

Kasininkes dirba su kodais -barkodais, jos kainu nezino schmoll.gif , aisku patyrusi visada pastebes nebudinga tai prekei kaina, bet kai prekybcentri kas savaite buna akcijos ir visokie ispardavimai, tikrai sunku nuspresti kokia kaina yra teisinga doh.gif , svarbu kad atitiktu prekes pavadinimas, o kaina teisingai ivesti i sistema yra operatoriu darbas ir sales darbuotoju uzdeti galiojanti kainininka-etikete.
Ragavau ta duona, nors ir senei, tai Myliukas tikrai teisingai raso, sukuriama itempta atmosfera parduotuveje tarp kolektyvo, kad vienas kita sektu, tikrai rekia visokios vedejos, nes ju zodziais uz vartu eile norinciu dirbti tavo vietoje doh.gif .
O del dekingumo- tikrai yra tokiu pirkeju, dovanuoja sokoladus, saldainius, bet turbut nekuklu butu rasyti internete- as pardavejai uz malonu aptarnavima padekojau mirksiukas.gif, o ir tema tokia kad ateina pasiskusti arba paprasyti patarimo.
Atsakyti
ne nu nepykit,akcijas reiktų žinoti,o juo labiau logiškas..juk nebūna geri pleistriukai 12 centų už 10 vnt doh.gif aišku,kas man,aš pirkėja,bet tada nereiktų dejuoti,kad nepasako,neparodo...
Papildyta:
manau žmogus,siekiantis dirbti sąžiningai,būtų nuėjęs ir išsiaiškinęs kame problema,juo labiau kad buvo rytas ir žmonių nebuvo ax.gif tikiu,kad po to kai aš nupirkau net kelis pakelius,po patikrinimo turėjo būti trukumas.. rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(mmergyte @ 2011 04 27, 17:07)
ne nu nepykit,akcijas reiktų žinoti,o juo labiau logiškas..juk nebūna geri pleistriukai 12 centų už 10 vnt doh.gif  aišku,kas man,aš pirkėja,bet tada nereiktų dejuoti,kad nepasako,neparodo...
Papildyta:
manau žmogus,siekiantis dirbti sąžiningai,būtų nuėjęs ir išsiaiškinęs kame problema,juo labiau kad buvo rytas ir žmonių nebuvo ax.gif  tikiu,kad po to kai aš nupirkau net kelis pakelius,po patikrinimo turėjo būti trukumas.. rolleyes.gif

O jus zinote kad yra griezta taisykle- negalima iseiti is kasos, ta seka netik vadovai bet ir apsauginiai. Be to stebuklu tikrai pasitaiko- ipac pries pora metu mirksiukas.gif , gal keitesi tu pleistriuku pakuotes, gal ispardavinejo likucius nes daugiau neprekiaus.
Atsakyti
QUOTE(Reginok @ 2011 04 27, 17:15)
O jus zinote kad yra griezta taisykle- negalima iseiti is kasos, ta seka netik vadovai bet ir apsauginiai. Be to stebuklu tikrai pasitaiko- ipac pries pora metu mirksiukas.gif , gal keitesi tu pleistriuku pakuotes, gal ispardavinejo likucius nes daugiau neprekiaus.


o žinote,kad iš kasos laksto daug kasininkių,ypač kai ilgos eilės,ir visi zirzia,nu lyg tyčia lotuliukas.gif antra yra apsauga..o trečia ant pakuotės uždėta kitokia kaina..ale nu ko aš čia diskutuoju,aš pasipelniau sakyčiau,kažkas nukentėjo doh.gif bandžiau įspėti,bet kaip matau iš pasisakymų,jog tikrai nereikia doh.gif schmoll.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Myliukas` @ 2011 04 27, 15:22)
Pagal save tikrai nesprendžiu  biggrin.gif Na gal grąžą per didelę ir atiduoda kitas,bet kad įmušta pigesnė prekė tai niekas tikrai nepuola aiškintis kodėl. smile.gif

visiška nesąmonė, kodėl pirkėjas aiškintis dėl pigesnės kainos.
Manau, kad 50 proc. pirkėjų nežino tikslios perkamos prekės kainos, jei ji kainuoja iki 20-30 litų, o dažnai taikomos papildomos nuolaidos, todėl toks aiškinimasis dažniausiai yra visiškai beprasmis.
Atsakyti
QUOTE(Myliukas` @ 2011 04 27, 10:07)
Negirdit todėl,kad tikrai dar nei vieno pirkėjo nebuvo,kuris sąžiningai pradėtų aiškintis,kodėl jam mažesnė kaina įmušta,ar kasininkė perdaug grąžos atidavė.Visi mauna iš parduotuvės kuo greičiau,kad nepastebėtume klaidos doh.gif
Aš tik papasakojau,kokia parduotuvės realybė.Vadovų sudaroma įtampa nei iš tolo neprilygsta sudaromai pirkėjų įtampai.Tad nereikia taip susireikšminti.  doh.gif
Paprastų svarstyklių prie kasos kasininkė tikrai negali nunulinti,bet neįsivaizduoju,kaip jie ten dirba su tokia paklaida,čia jau reiktų kreiptis į atitinkamas instancijas,jei nesugeba susitvarkyti.  blink.gif

Nereikia apibendrinimu schmoll.gif as, pavyzdziui, tikrai ne karta ir ne du atidaviau per didele graza cool.gif ir nelaikau to nei kvailumu, nei didvyriskumu. Tiesiog ivairiu zmoniu yra cool.gif
Atsakyti
Nepirkit iš MAXIMOS "Optimos Linijos" produktų!!!! Už kelių dienų baisų pykinimą, vėmimą ir nerealius pilvo skausmus gavau netgi du centus kompensacijos. http://www.part.lt/i...2145be5c841.jpg <-- štai tokių skanumynų gaunate nusipirkę Optimos Linijos marinuotų agurkėlių bigsmile.gif wub.gif
Atsakyti
QUOTE(Bazuka20 @ 2011 05 02, 17:22)
gavau netgi du centus kompensacijos.


kaip jums ta kompensacija atidave? smile.gif
Atsakyti