QUOTE(mmergyte @ 2011 04 27, 15:34)
Jei žmogus mato,kad didesnių kainų įmušimas yra kasininkei ne rūpestis,kodėl turėtų,būt mažesnė kaina rūpestis?

aš pasakiau klaipėdos norfoj prieš kelis metus pirkdama pleistriukų rinkinį,kad jo kaina tikrai didesnė,nei už 10 pleistriukų 0,12Lt,tai klausimas buvo,tai neimsit?

ėmiau,nuėjau ir dar pasiimti ,kad jau taip
Kasininkes dirba su kodais -barkodais, jos kainu nezino

, aisku patyrusi visada pastebes nebudinga tai prekei kaina, bet kai prekybcentri kas savaite buna akcijos ir visokie ispardavimai, tikrai sunku nuspresti kokia kaina yra teisinga

, svarbu kad atitiktu prekes pavadinimas, o kaina teisingai ivesti i sistema yra operatoriu darbas ir sales darbuotoju uzdeti galiojanti kainininka-etikete.
Ragavau ta duona, nors ir senei, tai
Myliukas tikrai teisingai raso, sukuriama itempta atmosfera parduotuveje tarp kolektyvo, kad vienas kita sektu, tikrai rekia visokios vedejos, nes ju zodziais uz vartu eile norinciu dirbti tavo vietoje

.
O del dekingumo- tikrai yra tokiu pirkeju, dovanuoja sokoladus, saldainius, bet turbut nekuklu butu rasyti internete- as pardavejai uz malonu aptarnavima padekojau

, o ir tema tokia kad ateina pasiskusti arba paprasyti patarimo.