Įkraunama...
Įkraunama...

Globėjai plepa toliau

QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 16:52)
nors klausimas ne man... domėjausi ir aš. situacija ta pati - gimusi rugsėjį, dauguma vyresni ir labiau išlavėję.  Lankom dabar PPT spec. pedagogą, darėm testus ar nėra bendro protinio atsilikimo (diagnozavo netolygiai išsivysčiusį intelektą ir dar keletą smulkmenų). o dėl atidėjimo mokyklos - turi būti rimtas sutrikimas - jeigu 'tik" liga, nesubrendimas - siūlo mokyklą lankyti darželyje (bet tai užsiskaitytų 1 klase, o kitąmet į antrą, tada klausimas, kiek mokytoja skirtų grupei dėmesio ir kiek - vienam vaikui), dirbtų priešmokyklinė pedagogė, pietų miegas ir pan. dar kitu atveju siūlytų mokymą namie arba spec. mokyklą.... bet mokyklą lankyti privalo sad.gif išimtys - labai retas atvejis. ir pirmiausia - pažymos iš pediatro reiktų ieškotis.. bet po išvardintų galimybių nekilo rankos ieškotis ligų.


Karusia, gi kursą galima kartoti. Na du metus eiti į pirmą klasę. Jokios didelės tragedijos tame tikrai nėra. Žinau tokių atvejų ne vieną.
Atsakyti
žinau kad galima. ir visa tai puikiai kerta vaikui per savivertę.... o su ja ir taip problemų yra.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 17:37)
žinau kad galima. ir visa tai puikiai kerta vaikui per savivertę.... o su ja ir taip problemų yra.


taip nebus gyvenime, kad visos situacijos su kuriomis susidurs vaikas gyvenime savivertę tik kels. Ta pirma, antra tai tam esi tu, kad tinkamai tam parengtum, kad jei jau manai bus didelis smūgis.. Ir tiesą pasakius, tai ji yra tik vaikas, ir tokios didelės traumos, kaip suaugusys gali sau nusipaišyti vaikas nė iš tolo nepatiria. Jei nepamirši to, kad jos interesuose yra tai, kad kursą kartotų, tai tikrai rasi būdų kaip padaryti tai švelniai.

Aistė mūsų kada stojo į mokyklos šeštą klasę, pasiūlė jai eiti iš naujo į penktą, mes nusprendėm tada be jos, kad ji į penktą klasę eis iš naujo. Mokėsi erai, viskas buvo su ja erai pirmūnė buvo, nu tiesio nepraėjo konkurso buvo šeši į vieną vietą. Tai buvo jau prasidėjus ir paauglystė, ir suaštrėjus konkurencinė kova su sese, ir savivertė buvo labai šiaip sau, nes tėvų skyrybos buvo ką tik įvykusios. Po metų ta pati užsispyrėlė konstatavo faktą- kad labai gerai buv kartoti kursą, nes dabar ji jau tikrai yra toje vietoje kur norėjo būti- pirmūnė visiška.
Ir tas pirmumas išsilaikė iki pat dvyliktos klasės. Ji visada turėjo rezervą laiko naujoms žinioms įsisavinti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo alfija: 13 vasario 2011 - 17:28
QUOTE(GinteZZ @ 2011 02 13, 15:13)
Kitas klausimukas - kaip suprantu, vienai mergaitei samdote mokytoją ar pan.? Kokiu būdu suradote, ir ką konkrečiai ji daro - padeda paruošti namų darbus, ar papildomas pamokėles duoda ar kaip? Vėlgi klausiu tam atvejui, kad daugiau variantų žinočiau, jei prireiktų...

Vyšnytė eina į prailgintą grupę,kur su ja daro pamokas ir vejasi atsilikimą.Nelabai išėjo tai daryti namie dėl vietos stokos,tai pasirinkom tokį variantą.Ten dvi mokytojos-jų klasės ir paruošiamukų.Kadangi rezultatai jau matosi,vaiko pinigai panaudoti tikslingai,
Ir kartą savaitėj dirba mokyklos logopedė-už tai mokėti nereikia thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 16:37)
žinau kad galima. ir visa tai puikiai kerta vaikui per savivertę.... o su ja ir taip problemų yra.

Mano pirmagimį partrenkė motoroleris.Neurologė rekomendavo ramybę,nepervargti ir tt,tad pirmą klasę lankėm tik iki gruodžio pradžios,ir namie nesimokėm.Kitais metais išgyvenau baisų stresą dėl antramečiavimo.O vaikas visai neėmė į galvą ir sekėsi jam gerai...
Papuolėm į klasę,kur mokytoja,susirinkus gėles pareiškė,kad jai dviejų antramečių per daug,tad maniškis turėtų pasiieškoti kitos klasės.Bandžiau paaiškinti,kad jis ne dėl atsilikimo,o dėl avarijos,bet ji neklausė ir išprašė mane verkiančią iš klasės.Buvo labai gėda prieš pažįstamus tėvus.Bet viskas baigėsi labai gerai-perkėlė pas mokytoją,kuri sureagavo į mano ašaras labai jautriai,paguodė ir visą mokymosi laiką puikiai bendravom
Atsakyti
o jeigu būtų likęs pas pirmąją mokytoją? ta, kuri tokiais pareiškimais švaistėsi?
Atsakyti
Bijau net įsivaizduoti,nes jis labai drovus,sunkiai sueinantis į kontaktus,lėtas vaikas buvo verysad.gif
Mūsų gyvenimas iš ties daug priklauso nuo atsitiktinumų
Atsakyti
Iš tiesų tai nuo vaikų dulkių pūtimas, daro pod čas dar didesnes traumas, nei kad jie patirtų realiame gyvenime. Bandymas apsaugoti vaikus nuo gyvenimo nieko jam neduoda, išskyrus galimybę nesubręsti. Susidūrus su kokiu sunkumu, noras jį išspręsti už vaiką, noras išvengti to kažko, jausti už vaiką, sugalvoti kaip jis gali būti jog jausis ar jaus- yra labai blogas dalykas. Noras turėti vaiką, "turėti" jo jausmus, jo pergyvenimus. apskritai noras"turėti" vaiką yra labai prastas noras. Vaikui pats blogiausias. Kiekvienas noras apsaugoti nuo traumų- duoda tris papildomas. Gilesnes ir labai skaudžias ir...visam gyvenimui.
Reikia prisiimti sau- bus traumuotas, kaip jis jausis, jis jaus ... kad tai tėra tėvų net ne realūs, o susigalvoti jausmai. Net pačių tėvų niekada gyvenime nepatirti. Tušti kitaip sakant. Supratimas, kad vaikas yra atskiras nuo tavęs vienetas, al ir ne pats lengviausiai ateinantis, bet jis turi ateiti. Tėvų galimybė pūsti dulkes nuo vaikų labai ribota. Vienų tai baigiasi su pradinėm kasėm, kitų su pagrindinėm, kitų su paskutine gimnazijos klase, bet ir po to vaikui reikia gyventi, jis niekur nesideda. Ir kai jau tada prasideda tie didieji atradimai- kad tu pats ir iš tiesų esi visiškas nevykėlis, kad tu nemoki to, ką kiti moka nuo vaikystės, ir kad tave tuo nevykėliu visą laikė tavo tėvai...nes ji neleido to, už tave darė tą, kad tave atseit saugojo nes tu NEVYKĖLIS, ne vieną paskui ir į ligoninės lovą paguldo. Susidoroti va su tokia trauma- kad tave ir iš tiesų laikė nevykėliu negali. Nes jis apskritai to nemokytas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo alfija: 13 vasario 2011 - 18:34
QUOTE(Germinė @ 2011 02 13, 07:21)
Vyšnytė eina į prailgintą grupę,kur su ja daro pamokas ir vejasi atsilikimą.Nelabai išėjo tai daryti namie dėl vietos stokos,tai pasirinkom tokį variantą.Ten dvi mokytojos-jų klasės ir paruošiamukų.Kadangi rezultatai jau matosi,vaiko pinigai panaudoti tikslingai,
Ir kartą savaitėj dirba mokyklos logopedė-už tai mokėti nereikia  thumbup.gif


tai as taves nesuprantu g.gif kazkokia cia diskriminacija pat tave lotuliukas.gif kodel abieju mergaiciu neleidi i prailginta?abi pareitu,pamokos paruostos...nei tau stresas,nei vaikams blink.gif kaip viena gali,taip ir kita...
Atsakyti
Alfija - suprantu tas teorijas irnesakyk.gif bet yra realus vaikas su savo ribotumais (gal ir nemenkais) ir jau traumom. nes nesugeba įveikti to, ką įveikia grupiokai. jau yra atgarsiai iš grupiokų - dabar, kai realiai visas mokslas - žaidimas. vaikas dabar pergyvena - nenori eiti į darželį, nes - migdo - suprantama, priimu, bet vaiko sielvartas dėl to, kad negali padaryti užduotėlių, baimė, kad pamiršta žodžius... skatinu, lavinu ir vis dėlto.. vaikas eis į mokyklą praktiškai jai nepasirengęs. nedaaugus iki jos.
Atsakyti
QUOTE(sri lanka @ 2011 02 13, 18:44)
tai as taves nesuprantu g.gif kazkokia cia diskriminacija pat tave lotuliukas.gif kodel abieju mergaiciu neleidi i prailginta?abi pareitu,pamokos paruostos...nei tau stresas,nei vaikams blink.gif kaip viena gali,taip ir kita...

Vyšnia beveik nelankius mokyklos,jai reikia vytis.Pupa gi nepraleidus nei dienos,jai nereikia mokytojos samdyt.Be to,finansiškai neišgalėčiau.Ir Pupa fiziškai nepavežtų,nes pradžioj leidau dvi dienas per savaitę-kai jai būreliai.Tai grįždavo kaip lapas ir verkdama.Vyšnia visai kitokia-nors ir dažnai serga peršalimo ligomis,fiziškai daug stipresnė.Kai pasivys,neleisiu ir jos.
Prailginta grupė neatsakinga už mokymosi rezultatus,o man jie svarbūs.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 19:44)
Alfija - suprantu tas teorijas irnesakyk.gif bet yra realus vaikas su savo ribotumais (gal ir nemenkais) ir jau traumom. nes nesugeba įveikti to, ką įveikia grupiokai. jau yra atgarsiai iš grupiokų - dabar, kai realiai visas mokslas - žaidimas. vaikas dabar pergyvena - nenori eiti į darželį, nes - migdo - suprantama, priimu, bet vaiko sielvartas dėl to, kad negali padaryti užduotėlių, baimė, kad pamiršta žodžius... skatinu, lavinu ir vis dėlto.. vaikas eis į mokyklą praktiškai jai nepasirengęs. nedaaugus iki jos.


reiškia taip ir sakai- pernai buvai dar maža, dar kartą pabandysim, nieko čia baisaus. Ji tau dabar jau pati sako, jog ji renkasi būti gera mokine. Tai iš to ir išeini, kad dabar pabandysit, bet jei nesiseks dar kartą bandysit ir ji bus gera mokinė, tokia kokia nori būti. Tiesiog ji nei blogesnė nei geresnė. Kai Duksiui labai nesisekė diktantai ir skaityti pirmoje klasėje, aš labai rimtai galvojau kursą kartoti su juo, bet specialybės egzaminas parodė, davė aukščiausią įvertinimą ir tai lėmė, kad apsisprendėm nekartoti. Dabar reikalai yra geri, bet vis dar manau, jei būtumėm pakartoję, būtų dar geresni.
Karusia, tai ką rašau ne teorija- tai praktika. Juoda tokia. Bet būna ir įdomybių, kai į konsultaciją ateina šešiasdešimties metų pacientė ir sako, jog jai yra sunku gyventi, daugiau taip nebegali, nes ją labai kontroliuoja... mama, kodėl ji darbe ar parduotuvėj užtruko, su kuo draugauja, su kuo vaikšto, kaip rengiasi, ir va ji norėtų visa tai pakeisti. Ką jai daryti?
Atsakyti