Įkraunama...
Įkraunama...

Globėjai plepa toliau

QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 18:44)
Alfija - suprantu tas teorijas irnesakyk.gif bet yra realus vaikas su savo ribotumais (gal ir nemenkais) ir jau traumom. nes nesugeba įveikti to, ką įveikia grupiokai. jau yra atgarsiai iš grupiokų - dabar, kai realiai visas mokslas - žaidimas. vaikas dabar pergyvena - nenori eiti į darželį, nes - migdo - suprantama, priimu, bet vaiko sielvartas dėl to, kad negali padaryti užduotėlių, baimė, kad pamiršta žodžius... skatinu, lavinu ir vis dėlto.. vaikas eis į mokyklą praktiškai jai nepasirengęs. nedaaugus iki jos.

Aš manau,kad didžiąja dalimi Pupos problemos prasidėjo būtent priešmokyklinėj grupėj-ji nesugebėdavo dirbti su visais ir tempas buvo per didelis.Vaikas tapo dar lėtesnis,labiau nepasitikintis savo sugebėjimais.Labai bijodavo namų darbų,todėl mokykloje ta baimė tik sustiprėjo.Neauginu akademikės,nespaudžiu virš gabumų,bet negaliu nuleist rankų ir palikt savieigai to,už ką ji nepajėgia būt atsakinga.
Turiu su kuo palygint-Vyšnelė daug nuovokesnė,kai pasivys,tai greitai ir pralenks.Vyresnė nedaug- 3,5 mėn,bet kitokios brandos
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2011 02 13, 19:04)
reiškia taip ir sakai- pernai buvai dar maža, dar kartą pabandysim, nieko čia baisaus. Ji tau dabar jau pati sako, jog ji renkasi būti gera mokine. Tai iš to ir išeini, kad dabar pabandysit, bet jei nesiseks dar kartą bandysit ir ji bus gera mokinė, tokia kokia nori būti. Tiesiog ji nei blogesnė nei geresnė. Kai Duksiui labai nesisekė diktantai ir skaityti pirmoje klasėje, aš labai rimtai galvojau kursą kartoti su juo, bet specialybės egzaminas parodė, davė aukščiausią įvertinimą ir tai lėmė, kad apsisprendėm nekartoti. Dabar reikalai yra geri, bet vis dar manau, jei būtumėm pakartoję, būtų dar geresni.

ji nebus gera mokinė. džiaugsiuos, jei nebus adaptuotos ar modifikuotos programos bent iki 6-7 klasės.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2011 02 13, 20:17)
ji nebus gera mokinė. džiaugsiuos, jei nebus adaptuotos ar modifikuotos programos bent iki 6-7 klasės.


bus vidutinė mokinė. Bet bet kokiu atveju bus brandesnė. Metai labai nemažai duoda.
Pakartoti metai duoda dar daugiau. Grįžtant prie Aistės, tai ją išleido į mokyklą šešiametę, mokėsi labai gerai, dešimtukais, bet brandos mokyklai nebuvo. Ir taip tuos penkis metus ta branda ir atsilikinėjo, ir toks nervas tempėsi( slyva ne savo tašėj) iki pakol ji dar kartą nepakartojo kurso. Ir tada ji jau buvo slyva savo tašėj, taip sakant.
Ir tos brandos, kiek teko susidurti- niekam nepavyko pavyti- taip tie metai ir velkasi, ir velkasi kaip uodega. Čia labai rimtai reikia pagalvoti, ar dar palaukti ir rasti tam būdų, arba kartoti.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2011 02 13, 19:33)
Iš tiesų tai nuo vaikų dulkių pūtimas, daro pod čas dar didesnes traumas, nei kad jie patirtų realiame gyvenime. Bandymas apsaugoti vaikus nuo gyvenimo nieko  jam neduoda, išskyrus galimybę nesubręsti. Susidūrus su kokiu sunkumu, noras jį išspręsti už vaiką, noras išvengti to kažko, jausti už vaiką, sugalvoti kaip jis gali būti jog jausis ar jaus- yra labai blogas dalykas. Noras turėti vaiką, "turėti" jo jausmus, jo pergyvenimus. apskritai noras"turėti" vaiką yra labai prastas noras. Vaikui pats blogiausias. Kiekvienas noras apsaugoti nuo traumų- duoda tris papildomas. Gilesnes ir labai skaudžias ir...visam gyvenimui.
Reikia prisiimti sau- bus traumuotas, kaip jis jausis, jis jaus ... kad tai tėra tėvų net ne realūs, o susigalvoti jausmai. Net pačių tėvų niekada gyvenime nepatirti. Tušti kitaip sakant. Supratimas, kad vaikas yra atskiras nuo tavęs vienetas, al ir ne pats lengviausiai ateinantis, bet jis turi ateiti. Tėvų galimybė pūsti dulkes nuo vaikų labai ribota. Vienų tai baigiasi su pradinėm kasėm, kitų su pagrindinėm, kitų su paskutine gimnazijos klase, bet ir po to vaikui reikia gyventi, jis niekur nesideda. Ir kai jau tada prasideda tie didieji atradimai- kad tu pats ir iš tiesų esi visiškas nevykėlis, kad tu nemoki to, ką kiti moka nuo vaikystės, ir kad tave tuo nevykėliu visą laikė tavo tėvai...nes ji neleido to, už tave darė tą, kad tave atseit saugojo nes tu NEVYKĖLIS, ne vieną paskui ir į ligoninės lovą paguldo. Susidoroti va su tokia trauma- kad tave ir iš tiesų laikė nevykėliu negali. Nes jis apskritai to nemokytas.


Bet juk yra ir kitų momentų - nepamirškim, koks pas mus mokyklų pasirinkimas? Pvz. mūsų psichiatrė pasakė - yra įrodyta, kad tuos pačius dalykus, kuriuos moko pradinėje mokykloje, vaikus galima išmokyti 20-čia būdų. Mūsų mokyklos naudoja tik vieną iš būdų. O va pvz. tokiam vaikui kaip mano tas būdas yra visai netinkamas - jis išmokti gali tik per veiksmą. Kitas dalykas - laikas. Vėlgi (čia jau pati skaičiau), yra įrodyta, kad net smulkioji motorika labai priklauso ne vien tik nuo treniravimo, bet ir nuo to, kiek tam dalykui yra subrendę semgenys, ir visa tai skirtingiems vaikams vystosi skirtingu tempu.
Niekada nelaikiau savo vaiko nevykėliu, tiesiog nemanau, kad vaikai yra ar turi būti vienodi. Ir nenoriu, kad jį kažkas prievarta temptų prie "vidutinių standartų". Yra dalykų, kur jis negali padaryti to, ką gali kiti. O yra dalykų (kas liečia pvz. šiaip kūrybiškumą, mąstymą, bendravimą), kur kitiems laabi toli iki jo. Tik tie kiti dalykai mūsų tradicinėse mokyklose nelabai vertinami...







Atsakyti
QUOTE
Čia labai rimtai reikia pagalvoti, ar dar palaukti ir rasti tam būdų, arba kartoti.

tai vat ir eina kalba apie tuos būdus, KAIP atidėti vaikui mokyklą, nepadarant net dokumentuose jo - visišku ligoniu
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2011 02 13, 20:39)
bus vidutinė mokinė. Bet bet kokiu atveju bus brandesnė. Metai labai nemažai duoda.
Pakartoti metai duoda dar daugiau. Grįžtant prie Aistės, tai ją išleido į mokyklą šešiametę, mokėsi labai gerai, dešimtukais, bet brandos mokyklai nebuvo. Ir taip tuos penkis metus ta branda ir atsilikinėjo, ir toks nervas tempėsi( slyva ne savo tašėj) iki pakol ji dar kartą nepakartojo kurso. Ir tada ji jau buvo slyva savo tašėj, taip sakant.
Ir tos brandos, kiek teko susidurti- niekam nepavyko pavyti- taip tie metai ir velkasi, ir velkasi kaip uodega. Čia labai rimtai reikia pagalvoti, ar dar palaukti ir rasti tam būdų, arba kartoti.


Aš su dar vienu klausimuku - tai taip išeina, kad va pirmoje klasėje pasilikti antrus metus leidžia gana lengvai, jei vaiko reuzltatai rodo, kad jam tų metų trūksta? Kodėl tada, jei dar prieš pirmą klasę jau yra gana akivaizdu, kad jų trūksta, negalima iš karto kartoti parengiamosios kurso, ir eiti į mokyklą nuo 8-ių (išskyrus jau super išskirtinius atvejus kuriuos minėjo Karusia)?
Ar nebus paskui ir po pirmos klasės taip - kad varys į antrą arba vėl reikės ieškoti kažkokių ypatingų, o ne "šiaip" ligų?
Nes man tai pasilikimas pirmoje klasėje antrą kartą atrodo visai nebloga išeitis, jeigu tai įmanoma.

Atsakyti
QUOTE(GinteZZ @ 2011 02 13, 20:47)
Bet juk yra ir kitų momentų - nepamirškim, koks pas mus mokyklų pasirinkimas? Pvz. mūsų psichiatrė pasakė - yra įrodyta, kad tuos pačius dalykus, kuriuos moko pradinėje mokykloje, vaikus galima išmokyti 20-čia būdų. Mūsų mokyklos naudoja tik vieną iš būdų. O va pvz. tokiam vaikui kaip mano tas būdas yra visai netinkamas - jis išmokti gali tik per veiksmą. Kitas dalykas - laikas. Vėlgi (čia jau pati skaičiau), yra įrodyta, kad net smulkioji motorika labai priklauso ne vien tik nuo treniravimo, bet ir nuo to, kiek tam dalykui yra subrendę semgenys, ir visa tai skirtingiems vaikams vystosi skirtingu tempu.
Niekada nelaikiau savo vaiko nevykėliu, tiesiog nemanau, kad vaikai yra ar turi būti vienodi. Ir nenoriu, kad jį kažkas prievarta temptų prie "vidutinių standartų". Yra dalykų, kur jis negali padaryti to, ką gali kiti. O yra dalykų (kas liečia pvz. šiaip kūrybiškumą, mąstymą, bendravimą), kur kitiems laabi toli iki jo. Tik tie kiti dalykai mūsų tradicinėse mokyklose nelabai vertinami...


man rodos, kad tu vilnietė? Yra gi Versmės mokykla, Atgaja bet ji jau kitokia. IR mokymo būdai ir ten ir ten yra kitokie.
O kurso kartojimas, metų praleidimas ir yra tas smegenų brandinimas. Nepasirengimas mokyklai ir yra tam tikri pokyčiai smegenų žievėje dar neįvykę. Ir čia nieko nepaspartinsi. Iš tiesų man pačiai asmeniškai to nereikėjo dar- daug žinių kaupti apie mūsų mokyklas, mokymo būdus, bet žinau kad reiks. Nežinau apie ką sakė psichiatrė, ką ji turėjo galvoj- ar mūsų mokykloj, ar apskritai ji kalbėjo apie individo gebėjimą išmokti. Greičiau apsistosiu ties antruoju variantu, kaip realiu.
Atsakyti
Dainius mokosi pagal modifikuotą programą bendrojo lav. mokykloje, ruošiama PPT komisijai dėl adaptuotos programos. Pamenu mokyklos dir. pavaduotoją vos ne isterija apėmė pamačius jau tuometines PPT išvadas ,o pagal rajoną mokykla prestižinė priklauso. Dabar jis dar nemoka nei skaityti nei rašyti ir nežinau kada išmoks. Tačiau jis pažįsta ir gražiai bendrauja su visos klasės vaikais, mokytoja sako kad per jį jai visų vaikų šeimų vertybės kaip ant delno. Dainiui kartoti kursą ir eiti į kitą klasę -būtų didesnė trauma nei privalumas gal būt pagaliau įsisavinti nors pirmos klasės programą. Kažkaip su tais kursų kartojimais labai individualu ir reikia gerai pasverti kada didesnė nauda.Manau didžiausia blogybė nesubrendusius vaikus išleisti į mokyklą. Kaip vargsta gruody gimę. Mano bendradarbės dukra gruodį gimus o mano Rugilė buvo balandinukė ir mokosi pas tą patį smuiko mokytoją. Ta aš pastoviai turiu jiems abiem priminti, kad normalu kat mažoji neturi tokių rezultatų tuo pačiu laikotarpiu kaip Rugilė nes ji 9 mėnesiais jaunesnė.
Atsakyti
Andro - ar bandei atidėti Dainiui mokyklą?
Atsakyti
QUOTE(GinteZZ @ 2011 02 13, 19:55)
Aš su dar vienu klausimuku - tai taip išeina, kad va pirmoje klasėje pasilikti antrus metus leidžia gana lengvai, jei vaiko reuzltatai rodo, kad jam tų metų trūksta? Kodėl tada, jei dar prieš pirmą klasę jau yra gana akivaizdu, kad jų trūksta, negalima iš karto kartoti parengiamosios kurso, ir eiti į mokyklą nuo 8-ių (išskyrus jau super išskirtinius atvejus kuriuos minėjo Karusia)?
Ar nebus paskui ir po pirmos klasės taip - kad varys į antrą arba vėl reikės ieškoti kažkokių ypatingų, o ne "šiaip" ligų?
Nes man tai pasilikimas pirmoje klasėje antrą kartą atrodo visai nebloga išeitis, jeigu tai įmanoma.

Pažiūrėk čia. Bent pradinės klasės, vėliau matysite. Nusakius problemą, manyčiau, priims (nors ten "durys lūžta" nuo besibraunančių) http://www.valdorfoc...ich=vilniausval
Atsakyti
Vienos pažįstamos pirmokas lanko Valdorfą,tai kai palyginu.........nei ten namų darbų,nei spaudimo.Vaikai negali sulaukt,kada į mokyklą reikės eit.Jokio muštro,jokių uniformų.Daug visokių renginių kartu su tėvais.Norėjau vakar pasiūlyt,bet parašiau daug,o nesisiuntė,tai supykau labai mirksiukas.gif O šiandien Sunute parašė
Kaune dar Suzukai yra-teko susidurt,man patiko
Atsakyti
Ačiū visoms už mintis ir pasiūlymus, viską deduosi į galvą ir svarstau smile.gif Taip, aš vilnietė, ir jau pradėjau studijuoti mokyklų sąrašą, rinktis informaciją, kas čia geriausiai mano vaikui tiktų. Bet vėlgi - teoriškai gana sunku nuspręsti... Pvz. apie tą patį Valdorfą - vieni, kas pažįsta mano vaiką, siūlo pabandyti, o kiti kaip tik sako, kad jam netiktų, nes kaip hiperiukui kaip tik reikėtų griežtesnių rėmų, o ten, kur per daug laisvės, pasimestų jis visai... Taigi - tarsi reikėtų rėmų, bet kartu su mokytojo supratimu...
Kol kas tik dėl vieno dalyko esu tikra - kad jam būtų geria kuo mažesnė klasė, ir kad tikrai padėtų papildomi metai. Dėl viso kito dar reikia ilgiau patyrinėti...

Dar pasiklausiu (nors nesiruošiu taip daryti, bet visgi...) - o ką reiškia tas "privalo eiti į mokyklą" - kas man būtų jeigu suėjus 7 metams jo tiesiog nevesčiau, o pvz. mokyčiau namuose (o paskui mėginčiau užrašyti į mokyklą nuo 8 m.). Atimtų motinystės teises už tai, skirtų baudą, ar ką dar darytų?


Atsakyti