Sveikos gyvos merginos

zhydelka,
vairavimo mokykla Jums tikrai sako netiesą

Jokie vairavimo mokyklos vidiniai sprendimai negali prieštarauti teisės aktams. Pakiškit jiems po nosim tą aprašą, tegu susipažįsta, nes kaip matau, nėra jo akyse regėję... Na, nebent, kaip ir minėjau, neturit vidurinio išsilavinimo... Tuomet reikalingas vairavimo mokyklos baigimo liudijimas. Tačiau vien tik tam, kad galėtumėt laikyti teoriją "Regitroje" ir važinėti su šeimos nariu.
Jeigu leistis į tolesnes teisines diskusijas šiuo klausimu, tai mano nuomonė - vienareikšmiška. Jeigu Jums reikia ir Jūs prašote, vairavimo mokykla PRIVALO išduoti dokumentą, kuriuo patvirtina, kad toje mokykloje Jūs esate išklausiusi teorijos kursą. Net ir tuo atveju, jeigu vis dar mokotės praktinio vairavimo, turite mokykloje dar vairavimo valandėlių ir nesate išlaikiusi mokyklinio praktinio vairavimo egzamino, Jūs turite teisę gauti Jūsų teorijos kurso baigimą toje mokykloje patvirtinantį dokumentą. Mokykla neturi teisės jo neišduoti, kaip ir minėjau, net ir tuomet, jei vis dar tęsiate praktinio vairavimo mokymąsi mokykloje. Išklausiusi ir išmokusi teoriją, Jūs turite pilną teisę laikyti teorijos egzaminą "Regitroje". Neabejoju, daugeliui mokyklų toks "tarpinio" dokumento išdavimo reikalavimas būtų negirdėtas ir neregėtas dalykas

Bet tai tik dėl to, kad vairavimo mokykla nėra įsigilinusi į teisės aktų nuostatas, dažnai jas traktuoja pažodžiui arba tiesiog mokiniai nežino savo teisių ir / arba nesiryžta reikalauti to, kas jiems priklauso. Dar reikėtų pastudijuoti su mokykla sudarytos sutarties turinį. Galbūt joje yra numatyta, kad mokykla išduos tik galutinį mokyklos baigimo liudijimą. Tokiu atveju, pasirašydamos sutartį, kaip ir sutikote, kad mano minėtas "tarpinis" variantas nebus išduodamas. Aišku, šią sutarties nuostatą galima pagrįstai ginčyti, bet čia jau prasideda ilgų teisinių diskusijų tema, kuri čia tikriausiai būtų nelabai į temą
Dėl M / Klevo lapo ženklų įsigijimo, nežinau dėl spaudos kioskų, bet degalinėse jų pilna
Dar merginos diskutavot dėl sankabos valdymo. Paprastai stebėti variklio apsukas (tachometrą) būna aktualu tik pirmus kartus už vairo. Mane mokė nežiūrėt į apsukas, o klausytis variklio garsų. Tiesiog pajunti su laiku savaime, kada reikia didinti / žeminti pavarą. Skirtingų automobilių modeliuose, tiksliau esant skirtingiems varikliams, pavaros perjungimas į aukštesnę arba žemesnę greičio atžvilgiu skiriasi. Pavyzdžiui, kiek teko važinėtis su "Opel Astra", aukštesnę pavarą variklis "prašo" jungti esant didesniam greičiui nei važiuojant su "VW Golf".
Dar vienas momentas - stabdymas. Sankabos išmynimas, kai automobilis važiuoja didesniu kaip 20 km / h greičiu (tuo atveju, kai stabdot) yra grubi vairuotojo klaida. Negalima stabdyti išmynus sankabą, kai automobiliukas važiuoja dideliu greičiu, nes taip prarandamas stabilumas. Įsivaizduokim, važiuojam 50 km / h greičiu. Priekyje matome automobilių spūstį. Jokiu būdu nespauskit sankabos pedalo ir stabdžio pedalo esant tokiam greičiui. Nemažindamos pavaros, tiesiog stabdykitės stabdžio pedalu (nespauskite jo iki galo, nes užgesite). Po truputį, periodiškai spauskite stabdį. Kartais užtenka tiesiog nuimti koją nuo "gazo" pedalo. Viskas labai priklauso nuo situacijos. Tačiau bet kokiu atveju, tik pasiekus nediduką greitį (apie 20 km / h), pajutus, kad mašinytė ima "kosčioti" (na, dėl to, kad pavara, tarkim, trečia, o Jūs stabdotės), išminam sankabą ir sustojam iki galo.
Tikiuosi ką nors supratote

Jei ne, mėginsiu dar kartą aiškint