Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomės vairuoti kartu

QUOTE(Babi* @ 2011 02 21, 21:25)
Tai tada, jei mokykloje dar neišvažinėjau tų privalomų valandų, į Regitrą eiti negaliu? blush2.gif Nes bent kiek mums aiškino, tai taip: pabaigus teoriją laikai mokyklinį teorijos egzaminą, jį išsilaikius galima eiti į Regitrą, apie važinėjimo baigimą nieko nesakė g.gif


Jeigu turite vidurinį arba aukštesnį išsilavinimą - pirmyn į "Regitrą" teorijos laikyti smile.gif kartu su savimi pasiimti reikia diplomą (aišku, nepamiršti ir visų kitų dokumentų smile.gif )

Jeigu neturite reikiamo išsilavinimo, "Regitrai" reikia pateikti mokymo kurso baigimą patvirtinantį dokumentą. Šis dokumentas dažniausiai būna vairavimo mokyklos baigimo liudijimas. Kiekviena mokykla turi savo vidinę tvarką. Galimas daiktas, kad mokykloje išduodamas toks "tarpinis" dokumentas, kuris patvirtina, kad baigėte mokytis teoriją mokykloje. Na, tokiu atveju mokykla išduoda ne vairavimo mokyklos baigimo liudijimą, o teorijos kurso baigimą patvirtinantį pažymėjimą. Toks variantas galimas. Tuomet užtenka tokio dokumento. O kai pabaigsite mokykloje ir praktinio vairavimo kursus, tuomet jau gausite tikrą mokyklos baigimo liudijimą, kurio prireiks jau ne teorijos, o praktikos egzaminui, kurį sėkmingai išlaikysite smile.gif 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Satanistė: 21 vasario 2011 - 21:35
Su teorija paprasta: arba einate su vidurines baigimo atestatu (universiteto diplomu), arba su mokyklos baigimo pažymėjimu (dėl to tarpinio girdėti neteko, bet nesakau, kad nebūna). Šiaip tai mokyklos nori, kad su jų baigimo pažymėjimais eitų, nes tada jiem statistika gerėja.

Kaune aikštelė pasimokyti yra prie pramonės senukų, ten berods chemijos g.
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 02 21, 21:35)
Ir man kaip tik tas sunkumas buvo suprast kada su sankaba jau stabdyt o kada ne. Būdavo paspaudžiu ir sakau "o va dbr nereikėjo sankabos" biggrin.gif Bet esmė ta, kad reikia žiūrėt, kad variklio apsukos visada būtų maždaug tarp 10-20. Kai mažesnės - jungiam žemesnę pavarą, kai aukštesnės - aukštesnę. O kai ruošiamės visai sustot, spaudžiam sankabą ir stabdį.


Ačiū drinks_cheers.gif .
Reikės pabandyti kitą važiavimą atkreipti dėmesį į apsukas, nes šiandien jų visai nemačiau. flirt.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Singė: 21 vasario 2011 - 22:21
QUOTE(Kliamka @ 2011 02 21, 23:00)

Kaune aikštelė pasimokyti yra prie pramonės senukų, ten berods chemijos g.



o jie turi darbo laika? ir kiek kainuoja?

pvz vilniuje, kiek zinau, reikia susimoketi 20 lt ir gali vazineti be apribojimu.
Atsakyti
QUOTE(zhydelka @ 2011 02 21, 23:38)
o jie turi darbo laika? ir kiek kainuoja?

pvz vilniuje, kiek zinau, reikia susimoketi 20 lt ir gali vazineti be apribojimu.

neturi ir nereikia moket. sake ten kas nori, tas atvaziuoja. ir bendradarbe su sunum vaziavo ir nieko nemokejo. sake vasara ten labai duobeta, bet kai as buvau snieguotoj tai negaliu pasakyt apie duobes.
Atsakyti
O kur pirkti M ir klevo lapu zenklus?spaudos kioske gal turetu buti? ar kazkur kitur?

pati paskaiciau istatyma, su jumis pasitariau, kad su seimos nariu galiu vazineti vos tik islaikiusi teorija. del visa ko dar paklausiau savo mokykloje.

o jie atrase, kad su seimos nariu vazineti su M raide galiu TIK tada, kai busiu baigusi vairavimo mokykla. man ryskiai pudrina smegenis?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zhydelka: 22 vasario 2011 - 11:54
QUOTE(zhydelka @ 2011 02 22, 09:24)
O kur pirkti M ir klevo lapu zenklus?spaudos kioske gal turetu buti? ar kazkur kitur?


Spaudos kioske yra smile.gif

Yra MZ aikstele Vilijampoleje prie taksi parko buvusio..ten ir estakada yra thumbup.gif As ten mokinausi ir maciau, kad atvaziuoja karts nuo karto kiti pasimokinti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Satanistė @ 2011 02 21, 22:33)
Jeigu turite vidurinį arba aukštesnį išsilavinimą - pirmyn į "Regitrą" teorijos laikyti  smile.gif kartu su savimi pasiimti reikia diplomą (aišku, nepamiršti ir visų kitų dokumentų smile.gif )
Jeigu neturite reikiamo išsilavinimo, "Regitrai" reikia pateikti mokymo kurso baigimą patvirtinantį dokumentą. Šis dokumentas dažniausiai būna vairavimo mokyklos baigimo liudijimas. Kiekviena mokykla turi savo vidinę tvarką. Galimas daiktas, kad mokykloje išduodamas toks "tarpinis" dokumentas, kuris patvirtina, kad baigėte mokytis teoriją mokykloje. Na, tokiu atveju mokykla išduoda ne vairavimo mokyklos baigimo liudijimą, o teorijos kurso baigimą patvirtinantį pažymėjimą. Toks variantas galimas. Tuomet užtenka tokio dokumento. O kai pabaigsite mokykloje ir praktinio vairavimo kursus, tuomet jau gausite tikrą mokyklos baigimo liudijimą, kurio prireiks jau ne teorijos, o praktikos egzaminui, kurį sėkmingai išlaikysite  smile.gif  4u.gif

QUOTE(Kliamka @ 2011 02 21, 23:00)
Su teorija paprasta: arba einate su vidurines baigimo atestatu (universiteto diplomu), arba su mokyklos baigimo pažymėjimu (dėl to tarpinio girdėti neteko, bet nesakau, kad nebūna). Šiaip tai mokyklos nori, kad su jų baigimo pažymėjimais eitų, nes tada jiem statistika gerėja.

Ačiū 4u.gif
Atsakyti
Sveikos gyvos merginos smile.gif

zhydelka,

vairavimo mokykla Jums tikrai sako netiesą smile.gif Jokie vairavimo mokyklos vidiniai sprendimai negali prieštarauti teisės aktams. Pakiškit jiems po nosim tą aprašą, tegu susipažįsta, nes kaip matau, nėra jo akyse regėję... Na, nebent, kaip ir minėjau, neturit vidurinio išsilavinimo... Tuomet reikalingas vairavimo mokyklos baigimo liudijimas. Tačiau vien tik tam, kad galėtumėt laikyti teoriją "Regitroje" ir važinėti su šeimos nariu.

Jeigu leistis į tolesnes teisines diskusijas šiuo klausimu, tai mano nuomonė - vienareikšmiška. Jeigu Jums reikia ir Jūs prašote, vairavimo mokykla PRIVALO išduoti dokumentą, kuriuo patvirtina, kad toje mokykloje Jūs esate išklausiusi teorijos kursą. Net ir tuo atveju, jeigu vis dar mokotės praktinio vairavimo, turite mokykloje dar vairavimo valandėlių ir nesate išlaikiusi mokyklinio praktinio vairavimo egzamino, Jūs turite teisę gauti Jūsų teorijos kurso baigimą toje mokykloje patvirtinantį dokumentą. Mokykla neturi teisės jo neišduoti, kaip ir minėjau, net ir tuomet, jei vis dar tęsiate praktinio vairavimo mokymąsi mokykloje. Išklausiusi ir išmokusi teoriją, Jūs turite pilną teisę laikyti teorijos egzaminą "Regitroje". Neabejoju, daugeliui mokyklų toks "tarpinio" dokumento išdavimo reikalavimas būtų negirdėtas ir neregėtas dalykas biggrin.gif Bet tai tik dėl to, kad vairavimo mokykla nėra įsigilinusi į teisės aktų nuostatas, dažnai jas traktuoja pažodžiui arba tiesiog mokiniai nežino savo teisių ir / arba nesiryžta reikalauti to, kas jiems priklauso. Dar reikėtų pastudijuoti su mokykla sudarytos sutarties turinį. Galbūt joje yra numatyta, kad mokykla išduos tik galutinį mokyklos baigimo liudijimą. Tokiu atveju, pasirašydamos sutartį, kaip ir sutikote, kad mano minėtas "tarpinis" variantas nebus išduodamas. Aišku, šią sutarties nuostatą galima pagrįstai ginčyti, bet čia jau prasideda ilgų teisinių diskusijų tema, kuri čia tikriausiai būtų nelabai į temą smile.gif

Dėl M / Klevo lapo ženklų įsigijimo, nežinau dėl spaudos kioskų, bet degalinėse jų pilna mirksiukas.gif

Dar merginos diskutavot dėl sankabos valdymo. Paprastai stebėti variklio apsukas (tachometrą) būna aktualu tik pirmus kartus už vairo. Mane mokė nežiūrėt į apsukas, o klausytis variklio garsų. Tiesiog pajunti su laiku savaime, kada reikia didinti / žeminti pavarą. Skirtingų automobilių modeliuose, tiksliau esant skirtingiems varikliams, pavaros perjungimas į aukštesnę arba žemesnę greičio atžvilgiu skiriasi. Pavyzdžiui, kiek teko važinėtis su "Opel Astra", aukštesnę pavarą variklis "prašo" jungti esant didesniam greičiui nei važiuojant su "VW Golf".

Dar vienas momentas - stabdymas. Sankabos išmynimas, kai automobilis važiuoja didesniu kaip 20 km / h greičiu (tuo atveju, kai stabdot) yra grubi vairuotojo klaida. Negalima stabdyti išmynus sankabą, kai automobiliukas važiuoja dideliu greičiu, nes taip prarandamas stabilumas. Įsivaizduokim, važiuojam 50 km / h greičiu. Priekyje matome automobilių spūstį. Jokiu būdu nespauskit sankabos pedalo ir stabdžio pedalo esant tokiam greičiui. Nemažindamos pavaros, tiesiog stabdykitės stabdžio pedalu (nespauskite jo iki galo, nes užgesite). Po truputį, periodiškai spauskite stabdį. Kartais užtenka tiesiog nuimti koją nuo "gazo" pedalo. Viskas labai priklauso nuo situacijos. Tačiau bet kokiu atveju, tik pasiekus nediduką greitį (apie 20 km / h), pajutus, kad mašinytė ima "kosčioti" (na, dėl to, kad pavara, tarkim, trečia, o Jūs stabdotės), išminam sankabą ir sustojam iki galo.

Tikiuosi ką nors supratote lotuliukas.gif Jei ne, mėginsiu dar kartą aiškint smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Satanistė: 22 vasario 2011 - 13:57
Sataniste, atsakymai ir komentarai labai aisku ir issamus, aciu aciu labai. sestadieni be baimes su seimos nariu leksim pasivazineti:).

kad nereiketu lipintis ant masinos lipduku tiesiogiai, radau kita sprendimo buda. Heliopolyje (cia vilniuje) yra pirkti magnetiniu lapu/lakstu. tai ant ju galima lipinti zenkla, ji issikirpti ir po to be vargo uzsideti/nuimti nuo masinos (cia panasiai iseina kaip magnetukai ant saldytuvo)

nes vyras tai nelabai noretu, kad uzlipinciau klevo lapa jam, tai tokiu budu issisprendzia problema ax.gif .
Atsakyti
del to važinėjimosi su šeimos nariu. Manau, kad v.mokykla tiesiog nori, kad eitumėt laikyti teorijos egzaminą į Regitrą su jų mokyklos baigimo pažymėjimu, o ne su savo atestatu, todėl taip ir atsako. mirksiukas.gif

Satanistės patarimai dėl sankabos neblogi, bet man atrodo, kad daugiau teoriniai nei praktiniai. 4u.gif Sakykim jei mieste važiuoju 50km/h ir matau prieky raudonas šviesoforas, reikės sustot. Tai juk nepradėsiu po truputį mažinti greičio, nesivilksiu ant 40-30-20, be to jau čia išeis stabdymas varikliu. Dažniausiai privažiuojame greičiau, tada sankaba ir stabdis. Na bent jau aš taip visada važinėdavau, nemėgstu iš anksto stabdyt, nebent slidu būna - tada sutinku su ta teorija. Be to kartais, o gal ir dažnai nebūna laiko kada iš lėto stabdyt, pasitaiko kad ir 40-60 važiuojant, pvz., užkiša ir sustoja, na ir tenka staigiai stabdyt ir aišku su sankaba, nes kitaip bus žagt...
Dėl variklio garsų pritariu drinks_cheers.gif per egzaminą jaučiau kai į kalniuką netraukė, tuoj pataisiau reikalą. biggrin.gif Smagu kai pradedi pažint mašiniuką ir jo stuff. wub.gif
Atsakyti
Kliamka, sveiki hi.gif

na, nesutikčiau su Jumis dėl sankabos smile.gif Važiuojant kelyje reikia išmokti numatyti savo veiksmus, juk matome sankryžas / raudonus šviesoforų signalus iš toli. Trumpai tariant, norėjau patarti, kad negalima važiuoti, pavyzdžiui, 50 km / h greičiu, pamatyti toli esančią sankryžą ir lėkti iki jos nemažinant greičio, o tuomet prie pat jau spausti sankabą ir stabdį. Esmė tokia, kad sankabos pedalo nuspaudimas stabdant, jeigu važiuojate nemažu greičiu, yra laikoma klaida ir per egzaminą. Stabdykitės varikliu / nuimkite koją nuo greičio pedalo ir taip artėkite iki sankryžos.
Be abejo, kiek vairuotojų, tiek ir nuomonių. Vis dėlto, man patinka viską daryti sklandžiai ir užtikrintai, į tai patenka ir staigus nestabdymas (nekalbu apie atvejus, kai išlekia koks "priedurnis"; tuomet, be abejo, kad ir koks greitis bebūtų, spaudžiam sankabą ir stabdį vienu metu).
Kai mokiausi, mėginau taip važiuoti: varau 50 - 40 km / h greičiu, prie pat sankryžos / automobilių spūsties išminu sankabą ir stabdau. Taip gavau už tokius reikalus nuo instruktoriaus, kuris viską paaiškino taip, kaip aš čia ir išdėsčiau. Sako: "pamiršk stabdymą išmynus sankabą, jeigu greitis didesnis kaip 20 km / h, nes vieną dieną toks įprotis tau pakiš koją". Tai va ir pasidalinau daug patirties turinčio instruktoriaus žiniomis su Jumis 4u.gif
Atsakyti