Įkraunama...
Įkraunama...

Jehovos liudytojai

QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 10, 11:01)
Dekor, kokiam filosofijos vadovelyje skaitei apie hipostazes? paaiskink smulkiau.

Ne filosofijos o teologijos.

QUOTE
Jeigu Jezus buvo Dievas, tai kam jis nuolat meldesi ir sake tebune Teve ne mano bet tavo valia? 


Tėvui- gi parašyta. Kristus- vis pamiršti kad tai ir Žmogus ir Dievas, Yra toks gražus rusų pasakymas,išvertus: -Dievas isižmogino.Jei tai būtų tik žmogaus kūnas- tai toks sutverimas kur yra žmogaus kūnas o nėra jo dvasios vadinamas arba lavonu arba zombiu.


QUOTE
O kam Jezus sauke, kai buvo nedaug like iki jo mirties? /Mano Dieve, mano Dieve kodel mane apleidai/

Tėvui.

QUOTE
Dekor, kaip ir sakei biblijoje nera....

Dekor, kaip matai biblija aiskiai pasako Kad Jezus buvo prikeltas paties Dievo.

Negi paneigsi sitas biblines eilutes, o gal vel apie hipostazes pradesi kalbeti?


O kur Aš tau paneiginėju?- gi sakau nėra skirtumo AR prikeltas ar prisikėlęs - gi Dievo valia viena.
Problemų mano argumentacijoje nematau- jas matau tavo argumentacijoje:
jei jis buvo prikeltas kaip tvarinys tada neaišku ką daryti su šiomis eilutėmis:

Mt 27
63 ir kalbėjo: „Valdove, mes atsiminėme, jog tasai suvedžiotojas dar tebegyvendamas yra pasakęs: 'Po trijų dienų aš prisikelsiu'.

Mt 26
32 O kai prisikelsiu, aš nueisiu pirma jūsų į Galilėją“.

Mt 17
9 Besileidžiant nuo kalno, Jėzus jiems įsakė: „Niekam nepasakokite apie regėjimą, kol Žmogaus Sūnus prisikels iš numirusių.

Mt 17
23 ir jie nužudys jį, o trečią dieną jis prisikels“. Tada jie labai nuliūdo.

Mk 9

31 Mokydamas savo mokinius, jis tvirtino: „Žmogaus Sūnus bus atiduotas į žmonių rankas, ir jie nužudys jį, bet nužudytas jis po trijų dienų prisikels“.

Na ir krūva kitų- kur Kristus pats aiškiai sako kad Prisikels.

Net pranašavime sako:

Jn 2
19 Jėzus atsakė: „Sugriaukite šitą šventovę, o per tris dienas ją atstatysiu
Nesakoma gi " Mano Tėvas atstatys"

Juk puikybe ar kvailumu negalima paaiškinti to- Kristus be nuodemės.

Vėl prastokai žinai tekstą- šiaip yra NT eilutė kuri galima sakyti aiškiau nušviečia kas ir kaip ten įvyko- susirasi pats.

QUOTE
p.s. veliau galesiu atsakyti i tavo pacituotas eilutes is jono evangelijos

Puiku-lauksiu, ir vis dėlto norėčiau dar ir tikslesnio apibrėžimo- kas JL manymu yra Jėzus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dekor: 11 vasario 2011 - 00:17
QUOTE(dekor @ 2011 02 09, 22:42)
Kalbant apie nemirtingumą:

1 Tim 6
Jį (Kristų) skirtu laiku apreikš
palaimintasis, vienintelis Valdovas,
KARALIŲ KARALIUS IR VIEŠPAČIŲ VIEŠPATS,
16 vienatinis Nemirtingasis,
kuris gyvena neprieinamoje šviesoje,
kurio joks žmogus neregėjo ir negali regėti.
Jam šlovė ir amžinoji valdžia! Amen.

Čia jau sutiksi tikrai kad kalba apie YHWH?- sutiksi))

Paralėlė:

2 Jo akys švietė kaip ugnies liepsna, o ant jo galvos daug diademų ir įrašytas vardas, kurio niekas nežino, tik jis pats. 13 Jis apsirengęs krauju permirkusiu drabužiu, ir jo vardas – Dievo Žodis. 14 Jį lydėjo dangaus kareivijos pulkai ant baltų žirgų, apsivilkę tyros baltos drobės drabužiais. 15 Iš raitelio burnos ėjo dviašmenis kalavijas, kuriuo jis ištiks tautas. Ir jis valdys jas geležine lazda. Jis mina Visagalio Dievo įniršio ir rūstybės vyno spaustuvą. 16 Ant jo drabužio ir ant strėnų užrašytas vardas: „KARALIŲ KARALIUS IR VIEŠPAČIŲ VIEŠPATS“

O čia Logos tai yra Sunus

Pagal šį tekstą aišku kad Dievas Tėvas lygus Dievui Sunuj.
Jūsų argumentai?

Gerai, pažiūrėkim. Tu sakai, kad 1 Tim frazėje "jį skirtu laiku apreikš..." įvardis "jį" nurodo Kristų. Ir tikrai skaitant tavo cituojamą Kavaliausko vertimą toks įspūdis ir susidaro. Tačiau graikiškame tekste perėjimas tarp 14 ir 15 eilučių yra kitoks. Jį tiksliai perteikia tas mano jau minėtasis Jurėnas savo visos Biblijos vertime:
"14... iki mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus pasirodymo, 15 kurį savo laiku įvykdys palaimintasis..." Taigi tas "kurį" arba Kavaliausko vertime "jį" iš tiesų yra ne Kristus, o "pasirodymas", arba pagal graikų kalbą, epifanija.
Taip pat logiška manyti, kad tas "palaimintasis, vienintelis Valdovas, karalių Karalius ir viešpačių Viešpats, vienatinis Nemirtingasis" yra pats Jėzus Kristus. Apreiškime, kaip tu pats nurodei, jis vadinamas panašiai. Tarp visų žemiškų karalių ir viešpačių jis yra vienintelis nemirtingas.
O kad Jėzus apibūdintas tokiais šlovingais žodžiais, tai visiškai teisinga. Jis tikrai to vertas, nes yra pagrindinis JHVH valios vykdytojas. Jehovos liudytojai, pavyzdžiui, gieda giesmę "Kristui nusilenkim". Gali atsisiųsti iš interneto ir pasiklausyti.
Atsakyti
QUOTE(krantas @ 2011 02 11, 08:33)

   Taip pat logiška manyti, kad tas "palaimintasis, vienintelis Valdovas, karalių Karalius ir viešpačių Viešpats, vienatinis Nemirtingasis" yra pats Jėzus Kristus. Apreiškime, kaip tu pats nurodei, jis vadinamas panašiai. Tarp visų žemiškų karalių ir viešpačių jis yra vienintelis nemirtingas.

Tu nelabai supratai ką aš akcentavau-Taip- aš ir sakau kad čia kalbama apie kristų.
Ir Jo apibudinimas-
kurio joks žmogus neregėjo ir negali regėti.
Tai yra apibudinimas Dievo-YHWH. Taigi Jėzų regėjo jo žmogiškam kune bei kai ST jis rodėsi angelo pavidalu bet iš tikrujų Jis yra tas-kurio joks žmogus neregėjo ir negali regėti.

Taip pat ten kitas YHWH atributas- viešpačių Viešpats, kas irgi ST yra YHWH:
Ps 136

1 [i1]Dėkokite VIEŠPAČIUI, nes jis geras,
nes jo ištikima meilė amžina.
2 Dėkokite dievų Dievui,
nes jo ištikima meilė amžina.
3 Dėkokite viešpačių VIEŠPAČIUI,
nes jo ištikima meilė amžina. –
I
4 Tam, kuris daro nuostabiai didingus darbus,
nes jo ištikima meilė amžina.

QUOTE
O kad Jėzus apibūdintas tokiais šlovingais žodžiais, tai visiškai teisinga. Jis tikrai to vertas, nes yra pagrindinis JHVH valios vykdytojas. Jehovos liudytojai, pavyzdžiui, gieda giesmę "Kristui nusilenkim". Gali atsisiųsti iš interneto ir pasiklausyti.


Tada Jūs darot didelę klaidą- Jei jis jums Archangelas- tai, apokalipsėj perspėjama:

Apr 22 8 Aš, Jonas, visa tai mačiau ir girdėjau. Išgirdęs ir pamatęs aš puoliau po kojų rodžiusiam angelui, norėdamas jį pagarbinti. 9 Bet jis įspėjo: „Žiūrėk, kad to nedarytum! Juk ir aš esu tarnas, kaip tu ir tavo broliai pranašai, ir visi, kurie laikosi šios knygos žodžių. Dievą garbink!“

9 Ir sako man [angelas]: „Rašyk: 'Palaiminti, kurie pakviesti į Avinėlio vestuvių pokylį'“. Jis pridūrė: „Šie žodžiai yra tikri Dievo žodžiai!“
10 Aš puoliau jam po kojų, norėdamas jį pagarbinti, bet jis įspėjo: „Žiūrėk, kad to nedarytum! Juk ir aš esu tarnas, kaip tu ir broliai, kurie laikosi Jėzaus liudijimo. Dievą garbink! O Jėzaus liudijimas yra pranašystės dvasia“.
Taip pat pažeidžiat pirmajį dekralogo punktą:
Iš 34
14 Negarbinsite kito dievo, nes VIEŠPATS, vardu Pavydusis, yra pavydus Dievas.
---------------------------------------------------

Nepamiršk ką praeita žinute klausiau
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dekor: 11 vasario 2011 - 10:40
QUOTE(dekor @ 2011 02 09, 23:44)
Šiaip tai Abiems esminis klausimas- kaip Jūs verčiate :

John 1:1

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

1 Pradžioje buvo Žodis.
Tas Žodis buvo pas Dievą,
ir Žodis buvo Dievas.


ir bus tada aišku kas Jums yra Jėzus.



Dekor kodėl tu negali apibrėžti kas yra Trejybė? Negi teologijos vadovėlyje nerandi atsakymo?

Gerai, kad aš turiu NT graikų ir anglų kalba ;]

Dekor pacituota (Jono 1:1)

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

Ši eilutė pažodžiui iš graikų k. išsiverčia:

Pradžioje buvo Žodis, ir tas žodis buvo su Dievu, ir dievas buvo žodis.

“In beginning was the Word, and the Word toward the God, and god was the Word” (Jono 1:1)

Bet imkime, vertimą, tą, kurį Dekor naudoja t.y. Č. Kavaliausko. Tame vertime parašyta „Žodis buvo pas Dievą”. Kas yra “pas” kitą asmenį, jis negali būti tas kitas asmuo. Argi ne taip? Tai kalba apie du asmenis.

O dabar paanalizuokim kas čia parašyta:

Pradžioje buvo žodis . Tas žodis buvo pas Dievą ( gr. τὸν θεόν) ir žodis buvo Dievas (θεὸς)

Čia pavartotos dvi graikiško daiktavardžio teos (θεὸς – dievas) formos. Prieš pirmąją yra τὸν (ton) (Žymimasis artikelis) ir nurodo visgalį Dievą. O prieš antrąjį žymimojo artikelio „ton“ nėra.

Artikelio nebuvimas smarkiai keičia reikšmę: pvz „a god - dievas“ ir „God – Dievas“

Noriu savo žodžius pagįsti Biblija:

Pvz Jono 17 :3 „O amžinasis gyvenimas — tai pažinti tave vienintelį tikrąjį Dievą (eng. Only true God - gr. θεόν) , ir tavo siųstąjį Jėzų mesiją“. Atkreipk dėmesį, kad ten kur rašomas „vienintėlį tikrąjį Dievą – panaudotas gr. Žodis „θεόν”. ( as turiu tik biblija, gr.k. + anglu k. neturiu elektroninio varianto, tad negaliu nukopijuoti to sakinio)

Arba (1 Jono 4: 8 ) „Kas nemyli, tas nepažino Dievo (τὸν θεόν ) , nes Dievas (θεὸς ) yra meilė”

Arba:

2 korintieciams 4:4 “ Netikintiems, kuriems šio pasaulio dievaitis (θεὸς ) apakino protus….” Juk suprantame, kad šio pasaulio dievaitis (θεὸς) – šetonas yra ne visagalis Dievas. T todėl čia naudojamas „θεὸς”.

Vadinasi: τὸν θεόν – nurodo visagalį Dievą. O „θεὸς” – nurodo ne tapatybę, o veikiau ypatybę.

Vadinasi Jono 1:1 „καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος” – ir dievas buvo žodis. Vadinasi „Logos” buvo ne visagalis Dievas (τὸν θεόν), o dievas arba dieviška esybė „θεὸς” . tai patvirtina mano pacituotos aukščiau biblijos eilutės


Dekor, kodėl tu ignoruoji visas eilutės dėl Jėzaus "prikėlimo"?


1 kolosiečiams 1:15 "Jis yra neregimojo Dievo atvaizdas, visos kūrinijos pirmagimis" Aiškiai parašyta, kad Jėzus buvo sukurtas "kūrinijos pirmagimis" o Dievas juk neturėjo pradžios.

TAd kas gi buvo Jėzus? Juk pati biblija sako, kad jis pažadėtasis mesijas.

Noriu, kad žinotumėte, jog kiekvieno vyro galva yra Kristus, moters galva – vyras, o Kristaus galva – Dievas. (1 Korintiečiams 11:3) šita eilutė buvo rašoma maždaug 55m.e.m. KAi Jėzus buvo danguje. Apaštalas Paulius, aiškiai nurodė, kad Jėzus nelygus Dievui, kaip ir žmona nelygi vyrui. o yra jam paklausni, nes vyras šeimos galva.

Apaštalų darbų 2:24 "Dievas jį prikėlė, išvaduodamas iš mirties kankynės, nes buvo neįmanoma, kad jis liktų mirties grobis"

Apaštalų darbų 2: 31-32 "31 Dovydas visa tai numatė ir kalbėjo apie Mesijo prisikėlimą, kad jis neliksiąs mirusiųjų buveinėje ir jo kūnas nesupūsiąs. 32 Tą Jėzų Dievas prikėlė, ir mes visi esame šito liudytojai. 33 "

Dekor, atkreipk dėmesį į šią eilutę. Akivaizdžiai rodo, kad Dovydas kalbėjo apie "Mesijo prisikėlimą", tačiau biblija aiškiai rodo kad "Jėzų Dievas prikėlė"

TAd kai tu kalbi apie Jėzaus "prisikėlimą" prisimink šias eilutes.

Apaštalų darbų 3: 26 " Dievas pirmiausia jums pažadino ir pasiuntė savo tarną, kad jis atneštų jums palaimą, atitraukdamas kiekvieną nuo jo nusikaltimų“.

Šitoje eilutėje aiškiai parodoma, kad Jėzus buvo Dievo tarnas [COLOR=red][COLOR=red]ir tai derinasi su Jono 1:1 "Logos - žodis (Jėzus) buvo su "τὸν θεόν" visagaliu Dievu o pats buvo "θεὸς" dievas, "dieviškos kilmės".


p.s. Dekor, didžiausia problema yra ta, kad tu dar niekaip nepaaiškinai Trejybės, niekaip nepaaiškini, kodėl biblijoje kalbama apie tai kad Dievas prikėlė Jėzų?

Kodėl tu visa tai ignoruoji ir vis įsikandęs laikaisi savo Trejybės, nors pats negali paaiškinti, kas tai yra. Prašau paaiškink! g.gif

p.s. galesiu greitai irodyti, kad "prisikelti" ir "buti prikeltam" tai yra visiskai skirtingi dalykai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Timotiejus;): 11 vasario 2011 - 13:59
QUOTE(dekor @ 2011 02 11, 01:15)
Ne filosofijos o teologijos.
Tėvui- gi parašyta. Kristus-  vis pamiršti kad tai ir Žmogus ir Dievas, Yra toks gražus rusų pasakymas,išvertus: -Dievas isižmogino.Jei tai būtų tik žmogaus kūnas- tai toks sutverimas kur yra žmogaus kūnas o nėra jo dvasios vadinamas arba lavonu arba zombiu.



Prašau duok aiškų trejybės aprašymą. Nes dabar tu vartai kaip nori smile.gif

Sutinku Jėzus meldėsi savo Tėvui: Bet visa problema yra, kad jie gi buvo vienas asmuo, pagal trejybę. Dievas Tėvas ir Sūnus buvo vienas - vadinasi pagal tave jis meldėsi sau, nes ji ir yra Dievas Tėvas ir Dievas sūnus pagal tave blink.gif. Supranti kame logika? Jokios logikos nėra pagal tave!

O Danguje buvo Dievas Tėvas, kai Jėzus čia žemėje buvo? Vadinasi jie ne vienas asmuo jeigu danguje Dievas buvo. O jeigu Dievo danguje nebuvo, tai vėl logikos nėra: Kam Jėzus meldėsi Jeigu nieko danguje nebuvo? o_O

Matai, iš kurios pusės bežiūrėsi, protu nesuvokiama ta trejybė.


Tad siūlau: apibrėžk tiksliai Trejybę ir pamatysi, kad pats sau tu komentaruose prieštarauji smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Timotiejus;): 11 vasario 2011 - 14:53
QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 11, 14:50)
Prašau duok aiškų trejybės aprašymą. Nes dabar tu vartai kaip nori smile.gif

Sutinku Jėzus meldėsi savo Tėvui: Bet visa problema yra, kad jie gi buvo vienas asmuo, pagal trejybę. Dievas Tėvas ir Sūnus buvo vienas - vadinasi  pagal tave jis meldėsi sau, nes ji ir yra Dievas Tėvas ir Dievas sūnus pagal tave  blink.gif. Supranti kame logika? Jokios logikos nėra pagal tave!

O Danguje buvo Dievas Tėvas, kai Jėzus čia žemėje buvo? Vadinasi jie ne vienas asmuo jeigu  danguje Dievas buvo. O jeigu Dievo danguje nebuvo, tai vėl logikos nėra: Kam  Jėzus meldėsi Jeigu nieko danguje nebuvo? o_O

Matai, iš kurios pusės bežiūrėsi, protu nesuvokiama ta trejybė.
Tad siūlau: apibrėžk tiksliai Trejybę ir pamatysi, kad pats sau tu komentaruose prieštarauji smile.gif

doh.gif Dievas netapatu zmogui. ir jam negalioja zmogiskieji desniai - nei laiko nei fizikos nei jokie kitokie.
kodel JL taip viska primityviai supranta g.gif
Atsakyti
QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 11, 14:50)
Prašau duok aiškų trejybės aprašymą. Nes dabar tu vartai kaip nori smile.gif

Sutinku Jėzus meldėsi savo Tėvui: Bet visa problema yra, kad jie gi buvo vienas asmuo, pagal trejybę. Dievas Tėvas ir Sūnus buvo vienas - vadinasi  pagal tave jis meldėsi sau, nes ji ir yra Dievas Tėvas ir Dievas sūnus pagal tave  blink.gif. Supranti kame logika? Jokios logikos nėra pagal tave!

O Danguje buvo Dievas Tėvas, kai Jėzus čia žemėje buvo? Vadinasi jie ne vienas asmuo jeigu  danguje Dievas buvo. O jeigu Dievo danguje nebuvo, tai vėl logikos nėra: Kam  Jėzus meldėsi Jeigu nieko danguje nebuvo? o_O

Matai, iš kurios pusės bežiūrėsi, protu nesuvokiama ta trejybė.
Tad siūlau: apibrėžk tiksliai Trejybę ir pamatysi, kad pats sau tu komentaruose prieštarauji smile.gif


Nemanau, kad galima protu, besivadovaujant logika suvokti Dievą ir Dievišką būtį. Būtent tai ir skiria Dangų nuo Žemės.
Atsakyti
QUOTE(Žiogelis @ 2011 02 11, 16:42)
Nemanau, kad galima protu, besivadovaujant logika suvokti Dievą ir Dievišką būtį. Būtent tai ir skiria Dangų nuo Žemės.



Apie Trejybe rasoma tik teologijos vadoveliuose. Ju autorius juk zmogus. Tad kaip jis, budamas zmogus, suvoke "Dievišką būtį" ? g.gif Biblijos yra uzrasyta tiesa, taciau kai kas iesko tiesos teologijos vadoveliuose....


Visa problema tu, kurie palaiko trejybe, kad negali paaiskinti, kas yra trejybe. Idomu, kad daugelis ja savaip aiskina. Taip pat, ignoruojamos visos biblines eilutes, kuriose rasoma kad "Dievas" Jezu prikele. Taip pat ignuorojama tai, kas rasoma apie Jezu, kad jis "Mesijas".

Siulau ieskoti tiesos biblijoje, o ne teologijos vadoveliuose.

p.s. Gero savaitgalio 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 11, 14:51)
Dekor kodėl tu negali apibrėžti kas yra Trejybė? Negi teologijos vadovėlyje nerandi atsakymo?

Gi jau atsakiau- Vienas dievas trejuose hipostazėse- jei tau reik plačiau paiimk nikėjos tikėjimo simbolį.


QUOTE
Gerai, kad aš turiu   NT graikų ir anglų kalba ;] 

Kad dar Tu juo naudotumeis tai visai būt puiku...


QUOTE
Dekor pacituota (Jono 1:1)

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

Ši eilutė pažodžiui iš graikų k.  išsiverčia:

Pradžioje buvo Žodis, ir tas žodis buvo su Dievu, ir dievas buvo žodis.

“In beginning was the Word, and the Word toward the God, and god was the Word” (Jono 1:1)

.....
O dabar paanalizuokim kas čia parašyta:

Pradžioje buvo žodis . Tas žodis buvo pas Dievą ( gr. τὸν θεόν) ir žodis buvo Dievas (θεὸς)


Artikelio nebuvimas smarkiai keičia reikšmę: pvz „a god  - dievas“ ir „God – Dievas“

[...........]
Vadinasi: τὸν θεόν – nurodo visagalį Dievą. O „θεὸς” – nurodo ne tapatybę, o veikiau ypatybę.
Vadinasi Jono 1:1  „καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος” – ir dievas buvo žodis. Vadinasi „Logos” buvo ne visagalis Dievas (τὸν θεόν), o dievas  arba dieviška esybė  „θεὸς” .  tai patvirtina mano pacituotos aukščiau biblijos eilutės


Dėja bet argumentacija falsifikuota JL organizacijos-
Biblija:
θεόν- JL manymu reiškiantis kokį tai dievą iš mažosios raidės, kaip ir ne dievą..

Jn1:18 Dievo( θεόν) niekas niekada nėra matęs,[
tiktai viengimis Dievas(θεὸς),
Tėvo prieglobstyje esantis,
mums jį atskleidė.

Taip pat ir kitos vietos


τὸν θεόν -Jl manymu reiškiantis Tikrajį Dievą:

Acts 7:43

Ne! Jūs pasiėmėte Molocho padangtę
ir dievo (τὸν θεόν) Romfos žvaigždę –
stabus, kuriuos pasidirbote garbinti.
Todėl ištremsiu jus anapus Babilono.

Philippians 3:19

Jų galas – pražūtis, jų dievas(ὁ θεὸς) – pilvas ir jų garbė – gėda. Jie temąsto apie žemės daiktus.

2 Corinthians 4:4

4 netikintiesiems, kuriems šio pasaulio dievaitis (ὁ θεὸς)apakino protus, kad jie neišvystų Kristaus šlovės – Evangelijos šviesos; ogi Kristus yra Dievo(τὸν θεόν) atvaizdas.


John 20:28
Tomas sušuko: „Mano Viešpats ir mano Dievas(ὁ θεὸς)“! 29 Jėzus jam ir sako:
„Tu įtikėjai, nes pamatei.
Palaiminti, kurie tiki nematę!“

Ir čia žymimasis artikelis-taigi "argumentai" sugalvoti ir neatitinka realybės

QUOTE
Dekor, kodėl tu ignoruoji visas eilutės dėl Jėzaus "prikėlimo"?
1 kolosiečiams 1:15  "Jis yra neregimojo Dievo atvaizdas, visos kūrinijos pirmagimis"     Aiškiai parašyta, kad Jėzus buvo sukurtas "kūrinijos pirmagimis" o Dievas juk neturėjo pradžios.

Neignoruoju- aš visas eilutes pripažystu.

O dėl citatos tai aiškiai ten parašyta kad Kristus gimęs prieš visą kūriniją" .."visa sukurta per jį ir jam.
Jis yra pirma visų daiktų, ir visa juo laikosi."
Taigi dar nebuvo Visatos, o laikas yra visatos kategorija. Jis gimė ne laike-kaip ir Dievas tėvas yra ne laike.

QUOTE
p.s. Dekor, didžiausia problema yra ta, kad tu dar niekaip nepaaiškinai Trejybės, niekaip nepaaiškini, kodėl biblijoje kalbama apie tai kad Dievas prikėlė Jėzų? 

Taip-matau kad Tau didžiausia tai problema, va tik man jos nėra- kolkas aiškinamės kas buvo Jėzus, o tu dar nepateikęs savo pozicijos-t.y. kad jis Archangelas , bandai isikibti į trejybės dogmą, palauk truputi))- gi dar pirmu klausymu nebaigėm

QUOTE
Kodėl tu visa tai ignoruoji ir vis įsikandęs laikaisi savo Trejybės, nors pats negali paaiškinti, kas tai yra. Prašau paaiškink!  g.gif

Timotėjau, aš į tavo visus klausymus atsakinėjau- Tu beveik į nei vieną-o daba prašai.. na nemažas gi vaikas, atsakysiu Tau aš į viską.
Papildyta:
QUOTE(Timotiejus;) @ 2011 02 11, 15:50)
Prašau duok aiškų trejybės aprašymą. Nes dabar tu vartai kaip nori smile.gif

Sutinku Jėzus meldėsi savo Tėvui: Bet visa problema yra, kad jie gi buvo vienas asmuo, pagal trejybę.



Vienas asmuo sakai.. -tai kaip tu tą trejybės dogmą kritikuoji jei net nežinai ką ji teigia? biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo dekor: 14 vasario 2011 - 00:57
QUOTE(dekor @ 2011 02 14, 02:00)
Gi jau atsakiau- Vienas dievas trejuose hipostazėse- jei tau reik plačiau paiimk nikėjos tikėjimo simbolį.


Kad dar Tu juo naudotumeis tai visai būt puiku...
Dėja bet argumentacija falsifikuota JL organizacijos-
Biblija:

θεόν- JL manymu reiškiantis kokį tai dievą iš mažosios raidės, kaip ir ne dievą..

Jn1:18 Dievo( θεόν) niekas niekada nėra matęs,[
tiktai viengimis Dievas(θεὸς),
Tėvo prieglobstyje esantis,
mums jį atskleidė.






Philippians 3:19

Jų galas – pražūtis, jų dievas(ὁ θεὸς) – pilvas ir jų garbė – gėda. Jie temąsto apie žemės daiktus.

2 Corinthians 4:4

4 netikintiesiems, kuriems šio pasaulio dievaitis (ὁ θεὸς)apakino protus, kad jie neišvystų Kristaus šlovės – Evangelijos šviesos; ogi Kristus yra Dievo(τὸν θεόν) atvaizdas.

John 20:28
Tomas sušuko: „Mano Viešpats ir mano Dievas(ὁ θεὸς)“! 29 Jėzus jam ir sako:
„Tu įtikėjai, nes pamatei.
Palaiminti, kurie tiki nematę!“






Jau kiek taves prasau, niekaip nepaaiskini apie hipostazes nieko smile.gif matyt pats nesuvoki kas tai yra... nes priesingu atveju seniai butum paaiskines.

θεόν- JL manymu reiškiantis kokį tai dievą iš mažosios raidės, kaip ir ne dievą..


o cia tai toks konkretus smeiztas smile.gif. Tu skiri θεὸς ir θεόν?


Jono 1:1

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

Atkreipk demesi, kad λόγος, cia vadinamas "θεὸς" ne τὸν (Žymimasis artikelis) θεόν.

Paziurekime, kur biblija naudoja "θεὸς" :

1. Filipieciams 3:19

Jų galas – pražūtis, jų dievas(ὁ θεὸς) – pilvas ir jų garbė – gėda. Jie temąsto apie žemės daiktus.

2. Korintieciams 4:4 netikintiesiems, kuriems šio pasaulio dievaitis (ὁ θεὸς) apakino protus, kad jie neišvystų Kristaus šlovės – Evangelijos šviesos;

Suprantame, kad nei "pilvas" nei "sio pasaulio dievaitis" nera visagalis Dievas. Sutinki? Vadinasi Jono 1:1 "καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος." "θεὸς" nurodo ne visagali Dieva!.

Paziurekime, kur biblija naudoja "θεόν" :
Jono 17 :3 „O amžinasis gyvenimas — tai pažinti tave vienintelį tikrąjį Dievą (eng. Only true God - gr. θεόν) , ir tavo siųstąjį Jėzų mesiją“. Atkreipk dėmesį, kad ten kur rašomas „vienintėlį tikrąjį Dievą – panaudotas gr. Žodis „θεόν”.

Noriu kad susikoncentruotume i siuos kl:

1. Jono 1:1 Aiskiai nurodoma, kad Jezus nera visagalis Dievas.

2. Kodel ignoruoji tu visas biblijos eilutes, kuriuose aiskiai sakoma, kad Jezus buvo paites Dievo prikeltas?

Apaštalų darbų 2:24 "Dievas jį prikėlė, išvaduodamas iš mirties kankynės, nes buvo neįmanoma, kad jis liktų mirties grobis"

Apaštalų darbų 2: 31-32 "31 Dovydas visa tai numatė ir kalbėjo apie Mesijo prisikėlimą, kad jis neliksiąs mirusiųjų buveinėje ir jo kūnas nesupūsiąs. 32 [COLOR=red]Tą Jėzų Dievas prikėlė, ir mes visi esame šito liudytojai. 33 "

Atkreipk demesi, kad aiskiai sakoma, kad Jezu pats Dievas prikele. Kodel sita neigi?

3. 1 kolosiečiams 1:15 "Jis yra neregimojo Dievo atvaizdas, visos kūrinijos pirmagimis" Aiškiai parašyta, kad Jėzus buvo sukurtas "kūrinijos pirmagimis" o Dievas juk neturėjo pradžios.



Atsakyti
[COLOR=red]
QUOTE(dekor @ 2011 02 11, 01:15)
jei jis buvo prikeltas kaip tvarinys tada neaišku ką daryti su šiomis eilutėmis:

Mt 27
63 ir kalbėjo: „Valdove, mes atsiminėme, jog tasai suvedžiotojas dar tebegyvendamas yra pasakęs: 'Po trijų dienų aš prisikelsiu'.

Mt 26
32 O kai prisikelsiu, aš nueisiu pirma jūsų į Galilėją“.

Mt 17
9 Besileidžiant nuo kalno, Jėzus jiems įsakė: „Niekam nepasakokite apie regėjimą, kol Žmogaus Sūnus prisikels iš numirusių.

Mt 17
23 ir jie nužudys jį, o trečią dieną jis prisikels“. Tada jie labai nuliūdo.

Mk 9

31 Mokydamas savo mokinius, jis tvirtino: „Žmogaus Sūnus bus atiduotas į žmonių rankas, ir jie nužudys jį, bet nužudytas jis po trijų dienų prisikels“.

Na ir krūva kitų- kur Kristus pats aiškiai sako kad Prisikels.


Ką gi, iš tavo pacituotų eilučių graikiškai tik Mk 9:31 pavartota "prisikels". Kitose keturiose yra atitinkamai "būsiu prikeltas", "būsiu prikeltas", "bus prikeltas" ir "bus prikeltas". Taip yra ir Jurėno vertime.
Beje, Matas dažniau vartoja neveikiamąją rūšį - būti prikeltam. O Morkus daugiau veikiamąją - prisikelti.
Kadangi vartojamos abi formos, atsakymo reikia ieškoti eilutėse, kurias čia jau daug sykių citavome ir kurios detaliau apibūdina tą stebuklą. Kad ir Apaštalų darbų 13:30: "Bet Dievas jį [Jėzų] prikėlė iš numirusių." Tai jau labai aiškiai, nedviprasmiškai rodo, kad Jėzus atgavo gyvybę tik savo Tėvo, Jehovos, dėka.

Atsakyti
QUOTE(dekor @ 2011 02 14, 02:00)
Gi jau atsakiau- Vienas dievas trejuose hipostazėse- jei tau reik plačiau paiimk nikėjos tikėjimo simbolį.





Jn1:18 Dievo( θεόν) niekas niekada nėra matęs,[
tiktai viengimis Dievas(θεὸς),
Tėvo prieglobstyje esantis,
mums jį atskleidė.








Pagal Kavaliausko vertima, skaitant, susidaro ispudis, kad Jezus viengimis Dievas "θεὸς"?

Noriu atkreipti demesi kaip skamba si eilute, kituose vertimuose:

K. Burbulio "Dievo (θεόν) niekas niekada nėra matęs, tiktai viengimis Sūnus, Tėvo prieglobstyje esantis, mums Jį apreiškė" (JOno 1:18)

King James version: "no man hath seen God at any time; the only begotten Son, which is in the bosom of the Father, he hath declared him"

Webster Bible "No man hath seen God at any time; the only begotten Son, who is in the bosom of the Father, he hath declared [him]."

Aiskiai pasakyta, kad visagalio Dievo (θεόν) niekas nera mates, tik viengimis sunus - Jezus. Ir tai derinasi su su Kolosieciams 1:15, kad Jezus "visos kūrinijos pirmagimis". Buvo sukurtas, paties visagalio Dievo Jehovos deka.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Timotiejus;): 15 vasario 2011 - 10:20