QUOTE(Parabellum @ 2011 04 21, 20:01)
NU nereik lygint UNITED airlines ir LOT.

Ne esme cia tame, kad nukris lektuvas ar dar kazkas. Jei leidzia skraidyt virs ES, vadins viskas ok. Kas daug neskraide tai gal ir nezino kas yra normalios avialinijos. Tai vat yra skirtumas kai tu 11 valandu sedi ankstoj vietoj, pajudet niekur neina normaliai, salta jei sedi prie lango, kazkokie 3 apgailetini telikai visam lektuve, duoda tau ausines, o kas is to kai puse lizdu neveikia? Kai lektuve dauguma zmoniu kazkokie kaimieciai, rekauja, keikiasi, kazkur vaikai verkia, neduoda ramybes. Stiuardeses sneka angliskai, bet ta ju anglu kalba apgailetina, keista kai tokios dirba transatlantiniuose skrydziuose. Galu gale argi malonu skrist 25 metu senumo lektuvu kai uz panasia kaina gali skrist lektuvu kuriam 7 metai?

Cia ir slepiasi visi patogumai ir nepatogumai. LOT yra uzsake tuos naujaus B787 kurie po keliu metu atkeliaus, tada galima bus skraidyt su jais, o
o dabar is paskutiniuju drozia tas savo skarbonkes, uztai ir kaina tokia 
Nereik but ponu verslininku, kad noret siek tiek didesnio patogumo, kaina skirias 100-300 lt. Kiekvienas renkas kas jam priimtiniau, jei as gauciau LOT bilieta uz 1700. tai ok imciau ji, bet jei uz 2000, kai tuo tarpu gali su SAS ar KLM skrist uz 2200, tai tikrai imciau pastaraji varianta.
tikra tiesa
oi, gerai pasijuokem ish tu "skarbonkiu"

paskutini karta su LOT skridom pernai geguze i LT (grizinejom namo liepos pabaigoj)

nes persedimas buvo 1.5 val

vienai, su dviem mazameciais, nesinorejo ilgiau laukt (nors su SAS bilietai buvo 200$ brangesni (ka jau vos ir nepasirinkom), bet laukimas buvo 8+ val

). Nors, vien del to trumpo laukimo, kai vyras skrido pas mus, o Cikagoj baisine audra tada buvo, tai skrydis jo "ishsitempe" nuo 13 val. iki 25val.

taip, kad.....
Mergike, vazinejam mes i WisDells

, kur dirbsit?