P.S. gal kas taip pat skrist is Vilniaus i NY 06.02 su LOT?
Sveiki, aš irgi gan ilgai stebėjau kainas, vakar nusprendžiau nebelaukt ir pirkt, nusipirkau birzelio 2 dienai Vilnius-Varsuva-NY su LOT. Siaip kiek ieskojau tai galima rasti pigiai ~1600lt (Varsuva-NY, NY-Vilnius), bet reiktu trenktis iki varsuvos autobusu per nakti, nes skrydis 8 ryte, tai papildoma rizika ir siaip papildomi rupesciai. Manau variantas is Vilniaus su LOT yra geras, birzelio pradziai kainos ~1700
P.S. gal kas taip pat skrist is Vilniaus i NY 06.02 su LOT?
P.S. gal kas taip pat skrist is Vilniaus i NY 06.02 su LOT?
Visgi pasiemiau Varsuva-Cikaga ir NY-Varsuva uz 1500lt
teks pakentet
bet plc siule is vln tuo paciu marsrutu ~2200lt
QUOTE(Mergikė @ 2011 04 21, 21:59)
Visgi pasiemiau Varsuva-Cikaga ir NY-Varsuva uz 1500lt
teks pakentet
bet plc siule is vln tuo paciu marsrutu ~2200lt 
gal Cikagoje dirbsi kartais?ar nuo Cikagos kazkur kitur vaziuosi?
QUOTE(ms_lovet @ 2011 04 21, 20:03)
O kokios tos NORMALIOS avialinijos leisk paklaust? Visos jos yra normalios. Kazkaip daug kas labai stumia and amerikieciu UNITED. Su jom skridau ne karta, ir nei karteli nepasitaike jokiu nesklandumu. Si karta skrisiu su LOT ir nei del jokios turbulencijos nei del duonos per daug nesijaudinu. Svarbu kad skrydziai butu laiku ir i vieta nugabentu... Tiesa, teks pas lenkus 5 valandas praleist, tuo tai visai nesizaviu, bet ka padarysi, praeitais metais visa nakti londone sedejau..
LOT - lots of trouble. ;D nesu skrides su jom, bet atsiliepimai nekokie. Viskas aisku remiasi i kaina - buciau rades daug pigesni skrydi nei kitu avialiniju su LOT, buciau pirkes ir per daug negalvojes. bet jeigu yra galimybe uz ta simta ar du skrist ne su lenkais, tikrai taip ir padaryciau.
QUOTE(censoriuoslady @ 2011 04 21, 22:13)
gal Cikagoje dirbsi kartais?ar nuo Cikagos kazkur kitur vaziuosi?
Wisconsin Dells. O tu?
QUOTE(Mergikė @ 2011 04 21, 22:31)
as pacioje cikagoje darbuosiuos:)
NU nereik lygint UNITED airlines ir LOT.
Ne esme cia tame, kad nukris lektuvas ar dar kazkas. Jei leidzia skraidyt virs ES, vadins viskas ok. Kas daug neskraide tai gal ir nezino kas yra normalios avialinijos. Tai vat yra skirtumas kai tu 11 valandu sedi ankstoj vietoj, pajudet niekur neina normaliai, salta jei sedi prie lango, kazkokie 3 apgailetini telikai visam lektuve, duoda tau ausines, o kas is to kai puse lizdu neveikia? Kai lektuve dauguma zmoniu kazkokie kaimieciai, rekauja, keikiasi, kazkur vaikai verkia, neduoda ramybes. Stiuardeses sneka angliskai, bet ta ju anglu kalba apgailetina, keista kai tokios dirba transatlantiniuose skrydziuose. Galu gale argi malonu skrist 25 metu senumo lektuvu kai uz panasia kaina gali skrist lektuvu kuriam 7 metai?
Cia ir slepiasi visi patogumai ir nepatogumai. LOT yra uzsake tuos naujaus B787 kurie po keliu metu atkeliaus, tada galima bus skraidyt su jais, o o dabar is paskutiniuju drozia tas savo skarbonkes, uztai ir kaina tokia 
Nereik but ponu verslininku, kad noret siek tiek didesnio patogumo, kaina skirias 100-300 lt. Kiekvienas renkas kas jam priimtiniau, jei as gauciau LOT bilieta uz 1700. tai ok imciau ji, bet jei uz 2000, kai tuo tarpu gali su SAS ar KLM skrist uz 2200, tai tikrai imciau pastaraji varianta.
Nereik but ponu verslininku, kad noret siek tiek didesnio patogumo, kaina skirias 100-300 lt. Kiekvienas renkas kas jam priimtiniau, jei as gauciau LOT bilieta uz 1700. tai ok imciau ji, bet jei uz 2000, kai tuo tarpu gali su SAS ar KLM skrist uz 2200, tai tikrai imciau pastaraji varianta.
QUOTE(Parabellum @ 2011 04 21, 20:01)
NU nereik lygint UNITED airlines ir LOT.
Ne esme cia tame, kad nukris lektuvas ar dar kazkas. Jei leidzia skraidyt virs ES, vadins viskas ok. Kas daug neskraide tai gal ir nezino kas yra normalios avialinijos. Tai vat yra skirtumas kai tu 11 valandu sedi ankstoj vietoj, pajudet niekur neina normaliai, salta jei sedi prie lango, kazkokie 3 apgailetini telikai visam lektuve, duoda tau ausines, o kas is to kai puse lizdu neveikia? Kai lektuve dauguma zmoniu kazkokie kaimieciai, rekauja, keikiasi, kazkur vaikai verkia, neduoda ramybes. Stiuardeses sneka angliskai, bet ta ju anglu kalba apgailetina, keista kai tokios dirba transatlantiniuose skrydziuose. Galu gale argi malonu skrist 25 metu senumo lektuvu kai uz panasia kaina gali skrist lektuvu kuriam 7 metai?
Cia ir slepiasi visi patogumai ir nepatogumai. LOT yra uzsake tuos naujaus B787 kurie po keliu metu atkeliaus, tada galima bus skraidyt su jais, o o dabar is paskutiniuju drozia tas savo skarbonkes, uztai ir kaina tokia 
Nereik but ponu verslininku, kad noret siek tiek didesnio patogumo, kaina skirias 100-300 lt. Kiekvienas renkas kas jam priimtiniau, jei as gauciau LOT bilieta uz 1700. tai ok imciau ji, bet jei uz 2000, kai tuo tarpu gali su SAS ar KLM skrist uz 2200, tai tikrai imciau pastaraji varianta.
Nereik but ponu verslininku, kad noret siek tiek didesnio patogumo, kaina skirias 100-300 lt. Kiekvienas renkas kas jam priimtiniau, jei as gauciau LOT bilieta uz 1700. tai ok imciau ji, bet jei uz 2000, kai tuo tarpu gali su SAS ar KLM skrist uz 2200, tai tikrai imciau pastaraji varianta.
tikra tiesa
oi, gerai pasijuokem ish tu "skarbonkiu"
Mergike, vazinejam mes i WisDells
QUOTE(Rashkyte @ 2011 04 22, 06:27)
Mes MooseJaw Pizza and Dells Brewing.
kokie mokymai?
QUOTE(ms_lovet @ 2011 04 22, 16:04)
kokie mokymai?
T.y. instruktazas. Nuo darbo visur mokymai pradejo vaidentis :>






