QUOTE(mocha @ 2011 04 25, 20:05)
Aš draudžiausi PZU, žaidime kažkokiam dalyvausiu net, išsitraukiau nuolaidą. Mano mašina ant mamos, jai 50 metų, neturi teisių visai, o mano stažas 1,5 m. ir nėra 25, tai mums metams paskaičiavo ~451LT, bet pritaikė nuolaidą ir mokėjau tik 351Lt. Čia tas draudimas, kur važinėja žmonės neturintys stažo ir bla bla. Kažkaip ten.

Tai va. Dar beje, apsidraudžiau tik už 10lt įmoką mano mašinos vairuotoją, kas bevairuotų mano mašiną ir neduokdie įvyktų nelaimė, ar mirties atveju, neįgalumo, ar traumos tas sėdėjęs už vairo apdraudžiamas 10000Lt suma. Galima net ir keleivius apdraust visus 5 už 35lt mokestį papildomą, jeigu kas. Nu žodžiu patiko man. Prieš tai reikalų turėjau su BTA, tai ačiū ačiū nebenoriu daugiau jokių reikalų su jais
Neblogas draudimas. Ziuresim ka mums pasiulys
Mergaites, o man cia toks dar klausimukas, kaip pradedancioji klausiu, tai gal nepyksite.

Tai va, sakykim norite vaziuot i maxima kokia, ir reikia pasistatyti automobili aiksteleje. Tai jus po aikstele irgi antra pavara vaziuojate, kaip ir pries posuki, kai reikia persijungt i antra, ar pries posuki persijunget antra pavara, o baigus posuki, dar prisistabdot ir tada isijungiat pirma pavara, na ir jau vazinejate letai ieskodamos vietos? Ar kitas variantas, prisistabdot ant posukio iskart tiek, kad galetumete isijungt pirma pavara?
P.S Ar su laiva pavara vazinejate, ar vis dar taip kaip mokykloje moke? As vis dar kaip mokykloje, kai dariedi su laisva pavara. Kazkaip nezinau ar sugebesiu apskaiciuot kiek laisva eiga nuvaziuojama. Bijau dar. Nors taip degaliai taupos.