QUOTE(Afigena @ 2011 04 16, 12:40)
Labukas
.
Mergaičiukės, sakykit, o kokia Jūs pavara riedat per "išskobtas" duobes gatvėse? Na, kai aš laikiau egzaminą, vienoje gatvėje jų net apvažiuot normaliai nebuvo galima, nes eismas intensyvus ir, jei visą kelią būčiau važiavusi apvažinėdama kliūtis, manau, tikrai trukdyčiau eismui. Dar kaip tik ryte su savo instruktoriumi teko važiuoti ta gatve, tai jis pasakė: "čia net nebandyk jungti trečios pavaros, matai, kokios duobės". Tai va, per egzą ir nejungiau toje vietoje trečios pavaros, ir egzaminuotojas pažymėjo kaip klaidą, kad, tipo, per ilgai važiuoju antra pavara, kad negirdžiu, kaip kaukia variklis. Nors aš tą atkarpą neviršijau 30 km/h greičio ir jokio ten kaukimo tikrai negirdėjau. Tai taip ir likau nesupratusi, reikia jungti tokiose situacijose trečią ar ne.

Mergaičiukės, sakykit, o kokia Jūs pavara riedat per "išskobtas" duobes gatvėse? Na, kai aš laikiau egzaminą, vienoje gatvėje jų net apvažiuot normaliai nebuvo galima, nes eismas intensyvus ir, jei visą kelią būčiau važiavusi apvažinėdama kliūtis, manau, tikrai trukdyčiau eismui. Dar kaip tik ryte su savo instruktoriumi teko važiuoti ta gatve, tai jis pasakė: "čia net nebandyk jungti trečios pavaros, matai, kokios duobės". Tai va, per egzą ir nejungiau toje vietoje trečios pavaros, ir egzaminuotojas pažymėjo kaip klaidą, kad, tipo, per ilgai važiuoju antra pavara, kad negirdžiu, kaip kaukia variklis. Nors aš tą atkarpą neviršijau 30 km/h greičio ir jokio ten kaukimo tikrai negirdėjau. Tai taip ir likau nesupratusi, reikia jungti tokiose situacijose trečią ar ne.
Aš nežinau tiksliai, bet atrodo, lyg 3 paskutinėm dienom.. Instruktorius išmokė kaip važiuoti per "būrius" tų kampuotų išpjaustytų duobių, tai tik atleidžiu koją nuopedalo, ir ramiai įstrižai kampu per tas duobes, tada mašina taip nejaučia tų bumpt bumpt..
QUOTE(Babi* @ 2011 04 18, 12:10)
Tęsiam toliau
Senoji tema:čia
PARKAVIMAS
STATMENAS:

1) važiuoji, kol pirma gairelė sutampa su dešiniu veidrodėliu
2) susuki vairą į kairę iki galo
3) važiuoji, kol pirma gairelė tik pasislepia už mažo langelio
4) susuki vairą į dešinę iki galo
5) jungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal žiūrėdama į veidrodėlį (patogiau į kairį, bet iš pradžių kol įsukinėji, tai ir į dešinį pasižiūrėk, ar nekliudai gairelių) važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygegriečiai linijoms
6) ištiesini ratus (kad ištiesintum, reikia vairą atsukt atgal 1,5 karto)
7) važiuoji atgal iki galinės linijos
ĮSTRIŽAS:

1) važiuoji, kol antra gairelė atsiduria mažo langelio vidury
2) susuki vairą į dešinę iki galo
3) įjungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygiagrečiai linijoms
4) ištiesini ratus ir važiuoji atgal iki galinės linijos, žiūrėdama į dešinį veidrodėlį

PARKAVIMAS
STATMENAS:

1) važiuoji, kol pirma gairelė sutampa su dešiniu veidrodėliu
2) susuki vairą į kairę iki galo
3) važiuoji, kol pirma gairelė tik pasislepia už mažo langelio
4) susuki vairą į dešinę iki galo
5) jungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal žiūrėdama į veidrodėlį (patogiau į kairį, bet iš pradžių kol įsukinėji, tai ir į dešinį pasižiūrėk, ar nekliudai gairelių) važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygegriečiai linijoms
6) ištiesini ratus (kad ištiesintum, reikia vairą atsukt atgal 1,5 karto)
7) važiuoji atgal iki galinės linijos
ĮSTRIŽAS:

1) važiuoji, kol antra gairelė atsiduria mažo langelio vidury
2) susuki vairą į dešinę iki galo
3) įjungi atbulinę pavarą ir važiuoji atgal, kol mašina atsistoja lygiagrečiai linijoms
4) ištiesini ratus ir važiuoji atgal iki galinės linijos, žiūrėdama į dešinį veidrodėlį
Dabar, kaip minėjau anoj temoj, nuo įsivaizduojamos stovinčios mašinos (tų kuoliukų) turi būti 1-1,5m, atitraukė kuoliukus aną savaitę, tai žiūrėkit labai, važiuokit pagal linijas geriau
