QUOTE(molymoly @ 2011 08 16, 19:54)
siaubas, jau pravazinejau visas valandas, atrodo neblogai vaziuoju, bet dabar jau penktadieni egzaminas, o siandien pasiimiau kitur papildomu vazinejimu ir man baisu. Labai jautri masina, jau ir taip nedraugaudavau su sankaba, bet dabar. atrodo atsargiai, vos vos atleidziu sankaba, vistiek visa masina kratos. Gal turit kokiu patarimu? ir priminkit ar gerai darau. kaip reikia is vietos pajudet su dyzeliu? vos vos atleist sankaba duot biski gazo ir pabaigt leist sankaba? baisu, kaip nejauciu sankabos. O ant estakados uzvaziuot, atleist siek tiek sankaba, kad garsas butu ir staigiai permest koja nuo stabdzio ant gazo, ar gazo nereikia? Siandien vairavau tai visa laika turiu galvot apie sankaba, negaliu susikaupt ir pati kelia, nes pradedu siaubingai trukciot. Be to, kaip jus stabdot? Mane mokino, kad tarkim vaziuoji 4 begiu, numeti gaza, pristabdai, spaudi sankaba ir pabaigi stabdyt. O dabar sako, kad stabdyciau mazindamas pavaras, tarkim numetu gaza, pristabdau, spaudziu sankaba, i antra begi isimetu, atleidžiu sankaba, pristabdau ir vel sankaba spaudziu ir baigiu stabdyt, siaubas kaip nepatogu. Baisu, jau tiek nervu tos teises kainavo, o vis tiek nemoku.
Gal nepakankamai pagazuoji? Ir dar žiūrint kurioj pavaroj tu čia taip jau pradedi trūkčioti? Jei pirma, tai viskas aišku, per greit atleidi sankabą. Jei trečiam, ketvirtam - tai per mažai pagazuoji. Na, čia mano nuomonė, gal kitos tiksliau žinos. Kol mokiausi mokykloje, aš pirma atleisdavau sankabą iki galo ir tik tada gazo duodavau, aišku, būdavau pati paskutinė, kuri išvažiuodavo, nes visi tik jau geltonas ir nuzvimbina į tolybes

Dabar tai jau leidžiu sankabą ir spaudžiu gazą.
Estakadoje mane mokė šitaip. Užvažiuoji, užkeli rankinį, iš lėto atleidi stabdį (būna, kad ne iki galo rankinis užkeliamas) ir perkeli prie gazo ir sankabos kojas. Spaudi po pirmo gazą, užkeli iki 2000aps/min ir atleidi sankabą, kai mašina pakils, tada jau ir leisk rankinį. Pamatysi, mašina lips pati

Aš dar dėl viso pikto dar spusteldavau truputį gazo kylant, o sankabą iš lėto atleidžiu. Jei su kojom, tada taip, atleidi sankabą tol, kol pajauti tą drebėjimą ir perkeli koją prie gazo ir spaudi, kad kiltum, tuo pačiu ir sankabą atleidinėji. Na, mažinti pavaras nebūtina, bet galima ir šitaip, tik daugiau knisalo. Pirmasis instruktorius irgi mane mokino šitaip, tik nervuodavausi, jei reikėdavo staiga stabdyt. Paskutinis instruktorius mokė taip, kad važiuoji tarkim, kaip tu sakai, 4 pavara, tada stabdau tik stabdžiu, sulėtėju iki 25km/h, įsijungiu 2 pavarą posūkį padarau. O jei reikės visiškai sustoti prie sankryžos, tai viską darau taip pat, tik nebejungiu antros pavaros. Stabdausi ir stabdausi, tada sankaba, įjungiu laisvą ir sustoju iki galo.
Nepergyvenk taip, visos išgyvenom, tik nepasimesk egzamine

Klausk instruktoriaus, kas neaišku, jis viską tiksliai žinos