Įkraunama...
Įkraunama...

Toms, kurios nori viską žinoti - III

QUOTE(~Aylin @ 2012 10 28, 09:25)
aciu, denaxa uz paprotinima 4u.gif

Tai ner uz ka,negaila gi... 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
įdomu, gal kas turėsit kokių teorijų (ketinu važiuoti pas meistrą, bet įdomūs galimi pasvarstymai)?
95 m auto, benzinas, automatinė pavarų dėžė, pirma antra pavara įsijungia normaliai, o štai trečia ir ketvirta įsijungia tik pasiekus 4000 rpm, žemyn pavaros persijungia taipogi normaliai. labai labai retai, na kokį vieną važiavimą iš keliasdešimties, pavaros persijungia normaliai.
Kol kas esu išklausiusi dvi teorijas - variklio valdymo blokas; problemos su kokiu davikliu ar elektronika.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2012 10 31, 18:08)
įdomu, gal kas turėsit kokių teorijų (ketinu važiuoti pas meistrą, bet įdomūs galimi pasvarstymai)?
95 m auto, benzinas, automatinė pavarų dėžė, pirma antra pavara įsijungia normaliai, o štai trečia ir ketvirta įsijungia tik pasiekus 4000 rpm, žemyn pavaros persijungia taipogi normaliai. labai labai retai, na kokį vieną važiavimą iš keliasdešimties, pavaros persijungia normaliai.
Kol kas esu išklausiusi dvi teorijas - variklio valdymo blokas; problemos su kokiu davikliu ar elektronika.

As pasiulyciau tas pacias teorijas,tik ne variklio,o dezes valdymo blokas greiciausiai...bet...gali buti ir pacioj dezej problema,man su darbine kai taip buvo tai buvo voztuvai uzsiterse,pakeite tepalus ir filtrus ir viskas susitvarke...bet neilgam,nes,kaip paaiskejo veliau,kalta vis del to buvo elektronika-pats dezes kompiuteris doh.gif ax.gif
Atsakyti
Dėžės tepalai su filtrais buvo kažkada neperseniausiai keisti, tai situacija nepasikeitė. Šiaip jau seniai su tuo vargstu, nes automatų visi iš karto kratosi arba pasako, kad neverta remontuoti, nes kainuos daugiau, nei mašina verta doh.gif tai ir zirzinuosi mieste ant 3000rpm biggrin.gif
Buvo trumpam situacija pagerėjusi, kai kontaktus su oru gerai prapūtė (jei nenusišneku, nes tada vežiau ne aš, o ir pasakojo man tai seniai)
Kiek kažin maždaug kainuotų dėžės kompas arba valdymo blokas? detalės šiaip neturėtų būti iš brangiųausiujų, nes automobilio pagrindas vw golf/polo
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Little feet: 01 lapkričio 2012 - 08:42
QUOTE(Little feet @ 2012 11 01, 09:41)
Dėžės tepalai su filtrais buvo kažkada neperseniausiai keisti, tai situacija nepasikeitė. Šiaip jau seniai su tuo vargstu, nes automatų visi iš karto kratosi arba pasako, kad neverta remontuoti, nes kainuos daugiau, nei mašina verta  doh.gif tai ir zirzinuosi mieste ant 3000rpm biggrin.gif
Buvo trumpam situacija pagerėjusi, kai kontaktus su oru gerai prapūtė (jei nenusišneku, nes tada vežiau ne aš, o ir pasakojo man tai seniai)
Kiek kažin maždaug kainuotų dėžės kompas arba valdymo blokas? detalės šiaip neturėtų būti iš brangiųausiujų, nes automobilio pagrindas vw golf/polo

Norint kazka keisti-reikia zinoti kame beda,praskanuoti laidus,pajungus aparatura (vaziuojanciai masinai,kai islenda problema)-ziureti,kas klynija...bent jau pas mus taip iesko...Jei keisi viska kas papuola-gal buti taip,kad isleisi kruva pinigu o situacija nepasikeis...O jei buvo pagereje praputus kontaktus-manau,cia 100 proc. elektronika bus,gali buti tiesiog laidas koks kokiam kabely prasitrynes-ir kas is to,jei tokiu atveju visa bloka keisi...Jei vilniete esi-tai maciau greiciu deziu servisiuka po Seskines tiltu,pamegink ten kreiptis...Pas mus darbe tai yra geru meistru,kurie bet kokia deze kaip riesuta...bet neuzsiima jie su lengvuskem,turi didesniu uzsakymu ir su maliavkem krapstytis jiems neapsimoka...
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 11 01, 10:22)
Norint kazka keisti-reikia zinoti kame beda,praskanuoti laidus,pajungus aparatura (vaziuojanciai masinai,kai islenda problema)-ziureti,kas klynija...bent jau pas mus taip iesko...Jei keisi viska kas papuola-gal buti taip,kad isleisi kruva pinigu o situacija nepasikeis...O jei buvo pagereje praputus kontaktus-manau,cia 100 proc. elektronika bus,gali buti tiesiog laidas koks kokiam kabely prasitrynes-ir kas is to,jei tokiu atveju visa bloka keisi...Jei vilniete esi-tai maciau greiciu deziu servisiuka po Seskines tiltu,pamegink ten kreiptis...Pas mus darbe tai yra geru meistru,kurie bet kokia deze kaip riesuta...bet neuzsiima jie su lengvuskem,turi didesniu uzsakymu ir su maliavkem krapstytis jiems neapsimoka...

na žiūrėsim, ką rekomenduotas meistriukas pasakys g.gif Tikrai nesiruošiu keisti visų galimų kaltininkių detalių - pigiau važinėtis taip, nors ir kuro sąnaudos didesnės gaunasi.
Ne vilnietė, deja. Apskritai nervina tas kratymasis automatų, juk su jais pakankamai daug mašinų yra, tai turėtų mokėti ir juos remontuoti, bet nee - net oficialiuose servisuose kratosi ir siuntinėja nuo vieno prie kito.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2012 11 01, 11:04)
na žiūrėsim, ką rekomenduotas meistriukas pasakys  g.gif Tikrai nesiruošiu keisti visų galimų kaltininkių detalių - pigiau važinėtis taip, nors ir kuro sąnaudos didesnės gaunasi.
Ne vilnietė, deja. Apskritai nervina tas kratymasis automatų, juk su jais pakankamai daug mašinų yra, tai turėtų mokėti ir juos remontuoti, bet nee - net oficialiuose servisuose kratosi ir siuntinėja nuo vieno prie kito.

Su oficialiais servisais,kas liecia rimtus remontus-visada problemos,geriau ten nesikreipti... schmoll.gif Jei masina nenauja-geriausia iseitis butu ieskoti rimto meistro,dirbancio "ant saves",ir remontuojancio isskirtinai greiciu dezes-tokiu tikrai yra,bet jie nesireklamuoja,ir,aisku,gali tekti ir i kita miesta pavaziuoti...Surasti galima kazkur per forumus,pvz.,pasidomek savo automobilio markes forume-vyrukai,manau,tikrai tures ka patarti...toki meistriuka gali susirasti tik per rekomendacijas,kad,neduok Dieve,neuztaikyt ant neaisku ko ir neapturet daugiau bedos...
O gal tas rekomenduotas meistriukas ir suras beda,jei galvoj koses pakankamai turi... smile.gif Parasyk paskui butinai,ar rado,kas buvo-idomu labai... ax.gif
Atsakyti
Su oficialiais buvo taip: viename dirba draugas, tai ten galėjo tik paspėlioti (pasakė variklio valdymo bloko teoriją ir padėjo to bloko kodą sužinoti, for free); o oficialioj mano markės (seat) atstovybėj kažkada tiesiog skambinausi, nes tada skubiai reikėjo pagalbos, bet galiausiai susitvarkiau "garažiuke".
Per forumus jau seniai ieškojau, bet neradau jokių rekomendacijų. Meistriuką rekomendavo kitas meistras, kuris pavarų dėžėm neužsiima, tikiuosi, kad nepaves smile.gif Nežinau dar, kada važiuosiu tvarkytis, nes pirma reikia padangas nusipirkti, nes pasirodo su senom važinėju. Kai pati pradėjau savo auto žiūrėti, rūpintis, tai galo nematyti biggrin.gif Dar el. langai grybauja, kondicionierius šakojasi, elektronika drėgmės nemėgsta - turiu ką veikti ir kur pinigus kišti biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2012 11 01, 11:18)
Su oficialiais buvo taip: viename dirba draugas, tai ten galėjo tik paspėlioti (pasakė variklio valdymo bloko teoriją ir padėjo to bloko kodą sužinoti, for free); o oficialioj mano markės (seat) atstovybėj kažkada tiesiog skambinausi, nes tada skubiai reikėjo pagalbos, bet galiausiai susitvarkiau "garažiuke".
Per forumus jau seniai ieškojau, bet neradau jokių rekomendacijų. Meistriuką rekomendavo kitas meistras, kuris pavarų dėžėm neužsiima, tikiuosi, kad nepaves smile.gif Nežinau dar, kada važiuosiu tvarkytis, nes pirma reikia padangas nusipirkti, nes pasirodo su senom važinėju. Kai pati pradėjau savo auto žiūrėti, rūpintis, tai galo nematyti biggrin.gif Dar el. langai grybauja, kondicionierius šakojasi, elektronika drėgmės nemėgsta - turiu ką veikti ir kur pinigus kišti biggrin.gif

drinks_cheers.gif Jo,kai isigyji masina,ir pradedi tvarkytis,gilintis... doh.gif Vnz.,visada zinai,kur prapuola tavo pinigai,ir visada turi kuo uzsiimti... biggrin.gif Pliusas-igyji vertingu ziniu,o jos gyventi tikrai netrukdo... thumbup.gif
Atsakyti
o as neseniai isigyjau savo pirma masina!!!!!!! Nieko nemoku ir nieko nezinau!!!!! reikia matyt kokio kaimyno prasyt,kad parodytu kur kas verysad.gif blush2.gif ax.gif doh.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2012 11 01, 12:21)
drinks_cheers.gif Jo,kai isigyji masina,ir pradedi tvarkytis,gilintis... doh.gif  Vnz.,visada zinai,kur prapuola tavo pinigai,ir visada turi kuo uzsiimti... biggrin.gif Pliusas-igyji vertingu ziniu,o jos gyventi tikrai netrukdo... thumbup.gif
mašina ši įsigyta jau seniai, tik anksčiau buvo kam kitam ja pasirūpinti, o dabar tenka pačiai smile.gif
o žinios labai naudingos, tuo labiau, kad man pačiai įdomu, tik kol jų mažai dar, tai viskas atrodo tamsus miškas biggrin.gif

aš turiu vieną gal ir kvailą klausimą - liko aušinimo skystis vasarinis, nelabai seniai papildytas bakelis. ką daryti, kad nelaukiant šalčių pakeisti jį žieminiu?
apskritai, kam konkrečiai jis reikalingas ir kokiom sąlygom greičiau naudojasi?
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2012 11 04, 18:00)
aš turiu vieną gal ir kvailą klausimą - liko aušinimo skystis vasarinis, nelabai seniai papildytas bakelis. ką daryti, kad nelaukiant šalčių pakeisti jį žieminiu?
apskritai, kam konkrečiai jis reikalingas ir kokiom sąlygom greičiau naudojasi?

Ausinimo skystis nebuna vasarinis ar zieminis... g.gif Buna antifrizas ir tosolas,tosolas-be priedu,antifrizas-jau su reikiamais priedais,lengvai masinai geriau pilti antifriza.Kam jis reikalingas-pasako jau pats pavadinimas-ausina varikli,tuo paciu,cirkuliuodamas per radiatoriu ir salono peciuka-sildo salona,per ji i salona nuo variklio ateina siluma (del to per daug ikaitus varikliui rekomenduojama maximaliai paleisti siluma i salona-padidejus antifrizo cirkuliacijai greiciau atausta variklis).Keisti antifriza rekomenduojama kas du metus.
Na,biski smulkiau cia : http://www.automobil....lt/termostatas
Google'je yra ir daugiau info 4u.gif
Atsakyti