QUOTE(Little feet @ 2012 12 21, 09:12)
aš tą ir turėjau omeny - pakrauna tiek, kad kitą kartą užsivesti pavyktų, o stovint vietoje su užvestu varikliu nelabai naudos yra
važiavau iš Klaipėdos į Vilnių, paskui atgal, kiekvienu atveju po 2 trumpus sustojimus. Termostato rodyklė taip ir nepajudėjo iš mirties vietos, vadinasi gali būti su juo kažkas negerai? Jau anksčiau jis man kėlė įtarimą, bet kol nedideli atstumai, maniau, kad žiemą variklis nespėja įšilti, na bet tokios kelionės metu tikrai turėjo sušilti pakankamai...
jei variklio temperatura nekyla-tai,matyt,termostatas ir neveikia,tokiu atveju jis pastoviai atsidares,ir variklis negali susilti...Arba dar variantas-gali buti sugedes variklio tempetraturos daviklis ir paprasciausiai nieko nerodyti...Nes siaip jei del termostato tai bent jau is mirties tasko daugiau nuvaziavus turejo pajudeti,tai gal daviklis...
Papildyta:
QUOTE(keistuole @ 2012 12 20, 23:08)
ratlankius pirmiausiai ir valiau.
o balansuoja keičiant padangas, tai vadinas prieš porą mėn
Balansas gali nesunkiai issimusti i kokia duobike isokus,ar per bordiura pervaziavus...O siaip patarciau vaziuokles diagnostika pasidaryt,maza kas ten priekyje gali buti...

Nors dazniausiai vairo drebejimas buna del blogo balanso...Jei balansuota kokiame garaziukyje-labai gali buti kaltas balansas,ne pas visus stakles sukalibruotos buna normaliai...ne visi moka gerai subalansuoti...Yra leidziama 5-iu paklaida,tai jei ant nuliu nesigauna-buna,ir palieka ja...As viena karta kai pamaciau-liepiau deti rata atgal ir nuliukus daryti...

Stoviu visa laika "ant galvos" ir ziuriu kaip vilkas,servise tam jau visi zino,kad man tiksliu nuliu reikia...