QUOTE(džu @ 2014 03 31, 22:18)
tokios labai didelės įtakos nėra, bet man labai jaučiasi kai persiaunu į žiemines aukštesnes, pirmi pojūčiai būna-wow, kaip įlingavau į posūkį
Čia dėl to, kad padangos žieminės, o ne dėl to, kad jos truoputėlį aukštesnės.
QUOTE(džu @ 2014 03 31, 22:18)
Mano dabar kita bėda, patys ratai kiek per dideli ir drasko posparnius posūkiuose.

Keista, kad dugnas jaučiasi arti, galbūt patys ratlankiai mažyčiai, kokie r14?
Ratlankio dydis niekaip nesusijęs su mašinos prošvaiste (čia su sąlyga, kad masina projektuota tiems R14 ratlankiams).
Papildyta:QUOTE(zuikis5 @ 2014 04 01, 08:27)
Ar keičiatės padangas, ar visus ratus? Reikia pirkti vasarines - tai galvoju, gal labiau apsimoka kartu su ratlankiais pirkti?
Na tai imkite ir pasiskaičiuokite kas labiau apsimoka. Nes čia labai daug nežinomųjų. Pirksite kokius skardinukus R14 ratlankius (po 25Lt vnt.) ar lietus R17 (po kokius 500Lt/vnt.)? Antru atveju tikrai neapsimokės

Pirmu - gal. Bet čia reikia vėl įvertinti padangų montavimo kainas. Turint viena komplektą ratlankių permontavimas kainuos 50-60Lt. Turint du ratlankių komplektus permontavimas kainuos kokius 20-30Lt.
Turėti du komplektus ratlankių paprastai yra prasmė dviem atvejais:
1) vasarai nusiperkate didesnio skersmens ratlankius (pvz. žiemą važinėjate su R15, o vasarą su R16);
2) pati keičiate ratus (nebalansuodama jų), tada per sezoną sutaupote 100-120Lt.
Beje, dėl balansavimo kas sezoną. Asmeniškai aš nepastebėjau blogybių ir be kassezoninio padangų balansavimo, mano manymu tas susirūpinimas balansavimu yra kiek perdėtas. Kai padanga tikrai nesubalansuota, tai važiuojant 70-80 km/h jaučiama vibracija. O jei vibracijos nejauti - kam tuos pinigus be reikalo mėtyti. Kai važinėjame žiemą per sniegus ir purvus, į ratlankius tiek visokio purvo ir sniego prieina, kad iš to balansavimo vistiek nieko nelieka