Įkraunama...
Įkraunama...

Toms, kurios nori viską žinoti - III

QUOTE(Ponybreakout @ 2014 04 01, 18:57)
Turbūt tas poreikis balansuoti ratus priklauso nuo vairuotojo. Kadangi aš kraupiai daug kasdien nevažinėju, žvyrkėliais nevažinėju beveik niekada, ir mano pojūčiai gana buki, tai man to dažno balansavimo kaip ir nereikia. Kai kas kitas sėda už mano mašinos vairo irgi labai nerėkia dėl išsibalansavusių ratų (nerėkia tik iš mandagumo gal?  biggrin.gif  )

Prie miesto greiciu to issibalansavimo ir nepajusi,jei jis ir yra,ir galiniu ratu nepajusi,o prie nedideliu greiciu tai ir netrukdo smile.gif . As masina sportui biski naudoju,labai sudroziu padangas,tai ir balansuot reikia dazniau,be to,ir tas pacias padangas padrozus stipriau reikia pusemis permontuot,kad dar kokiam menesiukui uztektu-va ir balansavimas papildomas smile.gif Siaip dauguma vairuotoju daug ko nedaro,ka reiketu del masinos sveikatos ir savo saugumo,pvz.,nekeicia stabdziu skyscio,tosolo (reikia kas du metus),greiciu dezes tepalo... ax.gif Nu ir vaziuoja kazkaip ir neima i galva smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 03 31, 22:25)
Ratlankiai tokie,kokios ir padangos-ant R14 gali uzmauti tik R14 padangas,ant R15-tik R15 ir t.t. smile.gif Beda issprendziama paprastai-reikia mazesniu ratu  smile.gif

tiek aš suprantu, ne tai turėjau minty, beja, kur dalyvauji, kad padangas sudroži? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 04 01, 22:30)
tiek aš suprantu, ne tai turėjau minty, beja, kur dalyvauji, kad padangas sudroži? smile.gif

Slalomo treniruotes smile.gif
Atsakyti
neblogai, mane jau irgi jos užkabliavo smile.gif
nusprendžiau šiemet jau ne tik žiūrėt, bet ir važiuot smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 04 01, 23:04)
neblogai, mane jau irgi jos užkabliavo smile.gif
nusprendžiau šiemet jau ne tik žiūrėt, bet ir važiuot smile.gif

Butinai reikia vaziuot,cia ir svarstyti net nera ko drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 03 31, 22:18)
tokios labai didelės įtakos nėra, bet man labai jaučiasi kai persiaunu į žiemines aukštesnes, pirmi pojūčiai būna-wow, kaip įlingavau į posūkį biggrin.gif
Čia dėl to, kad padangos žieminės, o ne dėl to, kad jos truoputėlį aukštesnės.

QUOTE(džu @ 2014 03 31, 22:18)
Mano dabar kita bėda, patys ratai kiek per dideli ir drasko posparnius posūkiuose. rolleyes.gif Keista, kad dugnas jaučiasi arti, galbūt patys ratlankiai mažyčiai, kokie r14?
Ratlankio dydis niekaip nesusijęs su mašinos prošvaiste (čia su sąlyga, kad masina projektuota tiems R14 ratlankiams).

Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 04 01, 08:27)
Ar keičiatės padangas, ar visus ratus? Reikia pirkti vasarines - tai galvoju, gal labiau apsimoka kartu su ratlankiais pirkti?
Na tai imkite ir pasiskaičiuokite kas labiau apsimoka. Nes čia labai daug nežinomųjų. Pirksite kokius skardinukus R14 ratlankius (po 25Lt vnt.) ar lietus R17 (po kokius 500Lt/vnt.)? Antru atveju tikrai neapsimokės smile.gif Pirmu - gal. Bet čia reikia vėl įvertinti padangų montavimo kainas. Turint viena komplektą ratlankių permontavimas kainuos 50-60Lt. Turint du ratlankių komplektus permontavimas kainuos kokius 20-30Lt.

Turėti du komplektus ratlankių paprastai yra prasmė dviem atvejais:
1) vasarai nusiperkate didesnio skersmens ratlankius (pvz. žiemą važinėjate su R15, o vasarą su R16);
2) pati keičiate ratus (nebalansuodama jų), tada per sezoną sutaupote 100-120Lt.

Beje, dėl balansavimo kas sezoną. Asmeniškai aš nepastebėjau blogybių ir be kassezoninio padangų balansavimo, mano manymu tas susirūpinimas balansavimu yra kiek perdėtas. Kai padanga tikrai nesubalansuota, tai važiuojant 70-80 km/h jaučiama vibracija. O jei vibracijos nejauti - kam tuos pinigus be reikalo mėtyti. Kai važinėjame žiemą per sniegus ir purvus, į ratlankius tiek visokio purvo ir sniego prieina, kad iš to balansavimo vistiek nieko nelieka smile.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 02, 09:46)
Čia dėl to, kad padangos žieminės, o ne dėl to, kad jos truoputėlį aukštesnės.

Ratlankio dydis niekaip nesusijęs su mašinos prošvaiste (čia su sąlyga, kad masina projektuota tiems R14 ratlankiams).

Papildyta:
Na tai imkite ir pasiskaičiuokite kas labiau apsimoka. Nes čia labai daug nežinomųjų. Pirksite kokius skardinukus R14 ratlankius (po 25Lt vnt.) ar lietus R17 (po kokius 500Lt/vnt.)? Antru atveju tikrai neapsimokės smile.gif Pirmu - gal. Bet čia reikia vėl įvertinti padangų montavimo kainas. Turint viena komplektą ratlankių permontavimas kainuos 50-60Lt. Turint du ratlankių komplektus permontavimas kainuos kokius 20-30Lt.

Turėti du komplektus ratlankių paprastai yra prasmė dviem atvejais:
1) vasarai nusiperkate didesnio skersmens ratlankius (pvz. žiemą važinėjate su R15, o vasarą su R16);
2) pati keičiate ratus (nebalansuodama jų), tada per sezoną sutaupote 100-120Lt.

Beje, dėl balansavimo kas sezoną. Asmeniškai aš nepastebėjau blogybių ir be kassezoninio padangų balansavimo, mano manymu tas susirūpinimas balansavimu yra kiek perdėtas. Kai padanga tikrai nesubalansuota, tai važiuojant 70-80 km/h jaučiama vibracija. O jei vibracijos nejauti - kam tuos pinigus be reikalo mėtyti. Kai važinėjame žiemą per sniegus ir purvus, į ratlankius tiek visokio purvo ir sniego prieina, kad iš to balansavimo vistiek nieko nelieka smile.gif

turbūt prošvaisa?
na, kiek aš pastebėjau, tai aukštis gali skirtis nuo to, bet, paprastai, dedant didesnį diską, ima žemesnio profilio padangas, tai kaip ir tas ant to g.gif
Aš tai asmeniškai balansuoju irgi pagal reikalą, nes važinėju visur, po miestą, už miesto, tai man pasijaučia gan greit, jeigu kas ne taip.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 04 01, 22:04)
neblogai, mane jau irgi jos užkabliavo smile.gif
nusprendžiau šiemet jau ne tik žiūrėt, bet ir važiuot smile.gif

kur važiuosi artimiausiu metu, gal susimatysim? ax.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 04 02, 11:06)
turbūt prošvaisa?
Geras. Gyveni ir mokaisi. Visąlaik galvojau, kad šitas dalykas vadinamas prošvaiste smile.gif Dabar žinosiu tikrąjį terminą.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 04 02, 11:46)

Na tai imkite ir pasiskaičiuokite...


Ačiū už išsamų paaiškinimą 4u.gif būtų pirmasis atvejis - R14 skardinukai, MB irgi sako kaži ar apsimoka. Nors jis pats pakeistų ratus tuo atveju, bet balansuot gal ir tektų, nes keliai pas mus tai doh.gif nėra kaip kitaip išvažiuot iš namų, tik per duobes verysad.gif porą savaičių pavažinėjau po serviso - jau man vėl kažkoks keistas klabėjimo ir šokinėjimo jausmas atsirado per mažiausius nelygumus važiuojant unsure.gif nors amortizatorių apsaugos pakeistos, stabilizatoriai irgi buvo pradėję bildėt - lyg sutvarkė.
Gal dar galėtų kas nors apšviesti, kada reikia tiesinti ratlankius? Vizualiai tai matoma, ar kažkaip jaučiama? blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 04 02, 12:06)
kur važiuosi artimiausiu metu, gal susimatysim? ax.gif


Artimiausiu metu-nebent tik kaip ziurove,nes variklis po kapitalinio-darau "obkatke" ax.gif Vaziuosiu pasiziureti i artimiausia svc treniruote (gal) ,ir galbut sekmadieni i Narvydiskes atbuliniu pasivazinet smile.gif As va dabar galvoju-mes gal pazistamos? g.gif As paprastai visose svc varzybose vaziuoju smile.gif
Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2014 04 02, 13:10)
Gal dar galėtų kas nors apšviesti, kada reikia tiesinti ratlankius? Vizualiai tai matoma, ar kažkaip jaučiama?  blush2.gif

Na,jei susibalansuoja-tai nelabai turetu jaustis,bet jei padanga leidzia ora,ar jauciasi vaziuojant-gal jau reiketu tvarkyti...As viena ratlanki kreiva ismeciau,nes jau buvo neimanoma su juo vaziuoti-susibalansavo,bet vaziuojant labai muse ta rata,ypac stabdant,permetus ant galo irgi jautesi,tai nusipirkau kita o ta ismeciau-paprastu skardiniu niekas netiesina... ax.gif
Atsakyti
gali būti, kai merginų tiek mažai, aš nuo žiemos pradėjau irgi dalyvauti, važinėju su raudonu civikėliu, bet dabar išsitrauksiu kitą, kuriam rudenį dariau apkatkę, tai man tas jausmas labai pažįstamas, variau kasdien vakarais, kad greičiau pabaigt biggrin.gif

Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 04 02, 12:10)
Gal dar galėtų kas nors apšviesti, kada reikia tiesinti ratlankius? Vizualiai tai matoma, ar kažkaip jaučiama?  blush2.gif
Tada, kada jie kreivi smile.gif Jų kreivumas paprastai pamatomas montuojantis ratus, kai ratas ant balansavimo staklių.


Atsakyti