Hmm... jei gali sau leisti,sakyciau- pasinaudok Pikkolo pasiulytu variantu,jis patikimas... turesi garantija(nes pagal skelbimus irgi gali nusipirkti neaisku ka,parasyti galima viska,o kai nuvaziuoji apziureti tai buna ) ,nereikes paciai sukti galvos kazkuri laika... Dar buna zmones daro taip- perka nauja auto (arba auto su garantija),baigiasi garantija-parduoda ir perka kita irgi su garantija... gaunasi taip kad beveik nelieki minuse ir beveik del nieko nereikia sukti galvos
O kodel manai,kad nepavairuosi?
Patarimai geri, bet nelabai imanoma misija. O kas po garantijos gali nutikti? Dar maciau, kad salonai parduoda neeksplotuotas LT, bet su garantija? Bijau, kad neprisiparkuosiu, i ikalne neuzvaziuosiu
QUOTE(Aristokratė @ 2015 02 04, 23:48)
Patarimai geri, bet nelabai imanoma misija. O kas po garantijos gali nutikti? Dar maciau, kad salonai parduoda neeksplotuotas LT, bet su garantija? Bijau, kad neprisiparkuosiu, i ikalne neuzvaziuosiu
Nu tai gi galima pasimokyti ir ismokti Visi ta pati praeina,visas baimes ir nemokejimus... bet mokaisi ir ismoksti Arba reikia automato,vis bus drasiau nors del ikalniu,pradziai automatas visai gerai
O po garantijos- per ta garantini laikotarpi susipazinsi su auto (jei aisku noro bus),ziniu bus daugiau,susigaudysi kas prie ko ir nebebus taip baisu O garantiniu laikotarpiu islaidos bus mazesnes nei perkant be garantijos- jei kas suges.
reiktų pasigilinti, kokiems dalykams ta garantija yra suteikiama ir kokiomis sąlygomis.
aš iš tos garantijos labai daug pliusų nematau.
aš iš tos garantijos labai daug pliusų nematau.
QUOTE(džu @ 2015 02 05, 16:49)
reiktų pasigilinti, kokiems dalykams ta garantija yra suteikiama ir kokiomis sąlygomis.
aš iš tos garantijos labai daug pliusų nematau.
aš iš tos garantijos labai daug pliusų nematau.
Nenaujam automobiliui salonas garantija suteikia tik gerai patikrines, t.y. nebus kazkokiu siurprizu, be to, zinai kada keisti tepalai, daryta pilna apziura, keistos stabdziu kaladeles ar diskai ir t.t. O svarbiausia zinai ar dauztas ar ne. Neduoda ilgos garantijos varikliui, nes nezino kaip vairavo ankstesnis vairuotojas. O kai perki nauja auto, jam automatiskai duodama garantija net netikrinus, o jei islenda gamyklines klaidos tai aisku ir remontuoja, bet tada irgi visko buna.
Skaičiai silpnoji mano vieta, todėl nepasakysiu. Bet bendrą patikrą daro tik kas kažkiek tūkst. kilometrų, o ne kada nori (nerekomenduoja gamintojas - toks jų atsakymas).
O tarkim tepalų keitimo kaina labiau priklauso nuo automobilio, tarkim BMW kur turėjau tepalų pildavosi 7,5 l. Tai net prie geriausių norų tai nepigus malonumas Nes tepalus pildavom geriausius, o jie kainuoja nemažai.
Dar kas patinka autorizuotam servise (konkrečiai Autojuta Kaune), kad jei įsivaro į garažą, tai ir visą mašiną patikrina, jei ką randa skambina, klausia keičiam ar ne. Taip paskutinį kartą nuvažiavus dėl tepalo lemputės, rado kad stabdžių kaladėlės jau baigiasi. Ir kai tepalus keitėm, pakeitė ir stabdžių diskus.
O tarkim tepalų keitimo kaina labiau priklauso nuo automobilio, tarkim BMW kur turėjau tepalų pildavosi 7,5 l. Tai net prie geriausių norų tai nepigus malonumas Nes tepalus pildavom geriausius, o jie kainuoja nemažai.
Dar kas patinka autorizuotam servise (konkrečiai Autojuta Kaune), kad jei įsivaro į garažą, tai ir visą mašiną patikrina, jei ką randa skambina, klausia keičiam ar ne. Taip paskutinį kartą nuvažiavus dėl tepalo lemputės, rado kad stabdžių kaladėlės jau baigiasi. Ir kai tepalus keitėm, pakeitė ir stabdžių diskus.
As nusprendziau pirkti hecbeka su garantija. Sedana kol kas ateiciai palieku . Sedanas kazkodel nepadare ispudzio, nors labai norejau
Viena modeli is Opel. Kaina man nemaza, tikiuosi, kad bus verta tos kainos
Gal kas nusimanot dyzeliniuose automobiliuose. Kokia ju prieziura? Ar tikrai verta pirkti dyzeliuka?
QUOTE(Aristokratė @ 2015 02 11, 13:50)
Gal kas nusimanot dyzeliniuose automobiliuose. Kokia ju prieziura? Ar tikrai verta pirkti dyzeliuka?
O kiek per metus km važiuojate? Bendru atveju sako, kad dyzelinės auto neverta pirkti, jei nuvažiuojama mažiau nei 20 tūkst. km per metus.
Šiaip priežiūra nėra kažkokia ypatinga, bet remontas, jei suges, dyzelinių brangesnis: turbinos, aukšto slėgio siurbliai, purkštukai, EGR, DPF ir t.t. Tiesa pastaraisiais metais ir benzininiai varikliai labai supanašėjo su dyzeliniais - taip pat tiesioginis įpurškimas, masiškai naudojamos turbinos ir t.t. - sugesti irgi tikrai yra kam, vienok remontas kiek pigesnis.