Kaune tikrai niekas nenubaus už posūkių nerodymą egzamino metu Regitros aikštelėj, pažįstu jau arti 15 žmonių, kas pastaruosius mėnesius išlaikė ir nei vienas nerodė
O dabar pasakysiu savo nuomonę, kodėl nežymi nekritinės klaidos (neužsipulkit tik

) . Aš manau, kad tų pratimų pagrindinė esmė yra ne ta, kad tu informuosi prieš sukimą ar ne, o pats manevro atlikimas, t.y. ar tu sugebėsi realybėj neužkliudęs mašinos, tvoros, medžio ar stulpo įvažiuot į tam tikrą formą atbulomis, ar sugebėsi gatvėje nestabdant eismo įsibėgėti, išvažiuoti iš riboto apsisukimo ir užkilti į kalniuką. Todėl ir didelė dalis egzaminuotojų susikoncentruoja į to manevro atlikimo kokybę (pasitaiko juk ir tokių, kurie išlipa ir apeina mašiną ratu), o ne į tai, ar tu parodei posūkį. O jau įspėjamuosius signalus pradeda tikrinti tik išvažiavus į miestą. Nemanau, kad dėl tų posūkių Regitra pažeidžia KET, tiesiog tuo metu jie ne tą vertina. Ir aplamai manau, kad ta jų aiktšelė net ir neturėtų imituoti kokios prekybcentrio aikštelės, ten tik atskiri pratimai, kuriuos vienu metu teoriškai turėtų atlikinėti vienas vairuotojas, bet dėl suspaustų grafikų neretai ten šmirinėja 2-3 mašinos. Labai šaunu, jeigu instruktoriai mokina visada rodyti posūkius, taip užtvirtina šį rodymą ir ilgainiui jis tampa kaip refleksas, bet nemanau, kad reikia smerkti tuos, kurie nemokina. Man mieste bevažinėjant kaldavo į galvą, kad posūkiai svarbūs

to užteko
O aš ne visada rodau posūkius aikštelėje, kai nėra kam rodyti ir nerodau

pafilosofavimui: tarkim aš pasistačiau mašiną aikštelėj galu, noriu išvažiuoti iš jos į dešinę, rodau posūkį, o dešinėje nieko nėra, yra tik mašina kairėje, kuri iš tos pusės nemato mano signalo

tai koks tikslas jį rodyti, jei kitas vairuotojas nemato?