QUOTE(Atėnė V @ 2011 11 05, 17:01)
Jau turiu gerų žinių
, ką tik grįžau iš PPT, buvau nusinešusi sūnaus klasės darbų sąsiuvinius, aiškiai išdėsčiau problemą, parodžiau, kaip sūnus atlieka namų darbus, kai užduotys yra konkretizuotos ir kokius vėjus jis rašo, kai užduotys nėra aiškiai suformuluotos, išaiškinau, ko tikiuosi iš mokytojų ir pasakiau, kad namų darbų mokytoja aš nebedirbsiu. Dar nusinešiau visas pagalbines priemones, kurias pagaminau norint, kad sūnus suprastų ir teisingai atliktų jų skiriamus namų darbus. Pasakiau, kad tokį darbą turėtų atlikti mokytojai, kurie skiria namų darbus, o ne vaiko mama. Pažadėjo visokeriopą pagalbą, artimiausiu laiku suorganizuos PPT tarnybos vedėjos, psichologo, spec. pedagogo, logopedo ir mokyklos administracijos susitikimą, kuriame dalyvausiu ir aš, po to susitikimą su kiekvienu mokytoju individualiai. Tas bus daroma reguliariai kas 2 savaites. Dar paakcentavau, kad mokymo programa mano vaikui turi būti modifikuojama pagal jo sutrikimus, o ne apskritai keliems klasės vaikams skiriama lengvesnė mokymo programa. Pradžia padaryta, žiūrėsiu, kaip seksis toliau.

Sveikos mergaites:))
Senokai cia buvau:)) Pakeitem gyvenama vieta, pakeitem mokykla. Labai dziaugiuosi, kad vaika palikau antrus metus pirmoje klaseje. Patekom i gera mokykla, pas norincius dirbti secialistus. Pernai gavom adaptuota programa, bet siai dienai jam jos kol kas nereikia, jis dirba kartu su klase. Veliau bus matyti, bet jei jam bus sunku, tai zadejo skirti padejeja.
Pritariu, kad reikia kovoti pacioms, tada kazko galima pasiekti:))