Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikas nekalba 12-oji tema

Ice, bet kokiu atveju vaikas eina į pirmą klasę ir yra ugdomas pagal trišalę sutartį mokykla-darželis-tėvai.
Jei gydytojai ir PPT rekomenduoja nuolatinę kvalifikuotų specialistų pagalbą bei sveikatą tausojantį dienos režimą, vaikas gali būti metus ugdomas darželyje pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas. Tuomet vaikas lanko ir darželį, ir mokyklą, nors realiai eina tik į darželį. (Čia tėvai ir apsigauna, manydami, kad vaikas vis dar lanko darželį. O iš tikrųjų vaikas jau lanko mokyklą darželio patalpose.) Mokytojo darbą dirba priešmokyklinės grupės auklėtojos, o spec pagalbą darželis ir mokykla pasidalija. Gali būti įvairūs variantai, priklausomai nuo to, kaip sutaria darželis ir mokykla. Paprastai dirba darželio logopedas, o iš mokyklos ateina spec. pedagogas, psichologas.

Jums reikia poliklinikoj gauti sveikatos pažymą (būtina neurologo išvada) ir registruotis PPT dėl vaiko specialiųjų ugdymo/-si poreikių įvertinimo. Svarbu, kad PPT rekomendacijose būtų ta frazė: reikalinga nuolatinė kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą tausojantis dienos režimas.
Tyrimą PPT reiktų atlikti balandžio mėn., kad, pateikiant prašymą mokykloje, būtų aptartos tokios ugdymo formos galimybės. Anaiptol ne visos mokyklos turi reikiamus specialistus ir galimybę suteikti pagalbą. Paprastai kalbant, stengiasi atsikratyti tokių mokinių. Todėl pasiruoškit kryžiaus keliams.

Po metų, baigiant pirmą klasę, vaiko gebėjimai ir pažanga vėl turi būti įvertinti ugdančių pedagogų bei PPT ir gauti rekomendacijas dėl ugdymo. Jei rekomenduojama kartoti kursą, viskas OK, vaikas vėl eina į pirmą klasę, tik jau mokykloje. Jei rekomenduojama tęsti mokymo programą, vaikas eina į antrą klasę toje klasėje, į kurios sąrašus buvo įtrauktas.
Bet kokiu atveju yra galimybė pakeisti mokyklą, tačiau vaikas visvien eis į antrą klasę.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo klopedija: 14 sausio 2012 - 15:27
QUOTE(klopedija @ 2012 01 14, 15:25)
Ice, bet kokiu atveju vaikas eina į pirmą klasę ir yra ugdomas pagal trišalę sutartį mokykla-darželis-tėvai.
Jei gydytojai ir PPT rekomenduoja nuolatinę kvalifikuotų specialistų pagalbą bei sveikatą tausojantį dienos režimą, vaikas gali būti metus ugdomas darželyje pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas. Tuomet vaikas lanko ir darželį, ir mokyklą, nors realiai eina tik į darželį. (Čia tėvai ir apsigauna, manydami, kad vaikas vis dar lanko darželį. O iš tikrųjų vaikas jau lanko mokyklą darželio patalpose.) Mokytojo darbą dirba priešmokyklinės grupės auklėtojos, o spec pagalbą darželis ir mokykla pasidalija. Gali būti įvairūs variantai, priklausomai nuo to, kaip sutaria darželis ir mokykla. Paprastai dirba darželio logopedas, o iš mokyklos ateina spec. pedagogas, psichologas.

Jums reikia poliklinikoj gauti sveikatos pažymą (būtina neurologo išvada) ir registruotis PPT dėl vaiko specialiųjų ugdymo/-si poreikių įvertinimo. Svarbu, kad PPT rekomendacijose būtų ta frazė: reikalinga nuolatinė kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą tausojantis dienos režimas.
Tyrimą PPT reiktų atlikti balandžio mėn., kad, pateikiant prašymą mokykloje, būtų aptartos tokios ugdymo formos galimybės. Anaiptol ne visos mokyklos turi reikiamus specialistus ir galimybę suteikti pagalbą. Paprastai kalbant, stengiasi atsikratyti tokių mokinių. Todėl pasiruoškit kryžiaus keliams.

Po metų, baigiant pirmą klasę, vaiko gebėjimai ir pažanga vėl turi būti įvertinti ugdančių pedagogų bei PPT ir gauti rekomendacijas dėl ugdymo. Jei rekomenduojama kartoti kursą, viskas OK, vaikas vėl eina į pirmą klasę, tik jau mokykloje. Jei rekomenduojama tęsti mokymo programą, vaikas eina į antrą klasę toje klasėje, į kurios sąrašus buvo įtrauktas.
Bet kokiu atveju yra galimybė pakeisti mokyklą, tačiau vaikas visvien eis į antrą klasę.


Klopedija, labai dėkoju už atsakymą 4u.gif

"Jei rekomenduojama tęsti mokymo programą, vaikas eina į antrą klasę toje klasėje, į kurios sąrašus buvo įtrauktas.
Bet kokiu atveju yra galimybė pakeisti mokyklą, tačiau vaikas visvien eis į antrą klasę."

Va apie tai tik dabar aš susimąsčiau doh.gif Tai vaikui dar žiauriau gali būti unsure.gif Jis pirmą klasę baigia darželio patalpose, o mokykloje turi adaptuotis jau iš karto antroje klasėje, kai vaikai jau ir susidraugavę, ir susibendravę, o dar štai kažkoks žiopliukas ateina, kuris gal ir mąsto lėčiau, ir kalba ne taip rišliai, ir sudraugauti jam silpniau sekasi doh.gif O varge vargeli.............
Papildyta:
QUOTE(klopedija @ 2012 01 14, 15:25)
Jums reikia poliklinikoj gauti sveikatos pažymą (būtina neurologo išvada) ir registruotis PPT dėl vaiko specialiųjų ugdymo/-si poreikių įvertinimo. Svarbu, kad PPT rekomendacijose būtų ta frazė: reikalinga nuolatinė kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą tausojantis dienos režimas.
Tyrimą PPT reiktų atlikti balandžio mėn., kad, pateikiant prašymą mokykloje, būtų aptartos tokios ugdymo formos galimybės. Anaiptol ne visos mokyklos turi reikiamus specialistus ir galimybę suteikti pagalbą. Paprastai kalbant, stengiasi atsikratyti tokių mokinių. Todėl pasiruoškit kryžiaus keliams.


Tai, kaip suprantu, mums tas kolkas negalioja, nes mes dar kolkas nebaigę priešmokyklinės grupės, čia reiktų taip daryti pabaigus priešmokyklinę grupę?

Todėl aš pirmiausia apskritai domiuosi, gal būtų per kryžiaus kelius įmanoma pasilinkti darželio grupėje su ikimokyklinio ugdymo (o ne priešmokyklionio ugdymo) programa, t.y. eiti į metais jaunesnių vaikų darželio grupę ir taip nukelti priešmokyklinę grupę 1 metams. Bet įstatyme, panašu, kad apie tai nieko nerašo unsure.gif

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ice: 14 sausio 2012 - 15:38
QUOTE(Ice @ 2012 01 14, 15:36)
Tai vaikui dar žiauriau gali būti  unsure.gif Jis pirmą klasę baigia darželio patalpose, o mokykloje turi adaptuotis jau iš karto antroje klasėje, kai vaikai jau ir susidraugavę, ir susibendravę,
Deja, taip. unsure.gif

Na, bet tėvų atkaklumas daro stebuklus. mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(klopedija @ 2012 01 14, 15:45)
Na, bet tėvų atkaklumas daro stebuklus.  mirksiukas.gif


Jooooooooo, jau nujaučiu kas manęs laukia greitu laiku, šį pavasarį ir kitų metų pavasarį ir dar toliau unsure.gif Na, bet gal kaip nors pakovosiu cool.gif Vaikas auga - problemų daugėja doh.gif
Atsakyti
Ice, mano ziniom priesmokyklinio krepselio neduoda dukart..arba tuos metus pagal trisale mokosi vaikas, arba sedi namie,nes darzelis jo neturi teises primti, nes pagal istatyma jis jau mokyklinukas doh.gif
Papildyta:
QUOTE(stripulis @ 2012 01 14, 01:18)
Sveikos, merginos 4u.gif

...

Tai noriu paklaust, ar apsimoka ieškotis privačių logopedų - ar jie daro ką nors daugiau,ar tik rodo korteles? Kortelių turiu ir namie, ir pasyvų žodyną mes turim didžiulį (manau, jos jį ir lavina, maniškės bėda ta, kad ji kartot nenori, o kaip paskatint - nebesugalvoju). Visokių pratimėlių kalbos aparatui lavinti mes darom (žvakės pūtimas, ar dūdelės, visokie ten pasivaipymai prieš veidrodį, liežuvio mankšta etc.), dirbam su pasyviojo žodyno lavinimu...

o ar gali koks privatus logopedas kaip nors paskatinti aktyviojo žodyno vartojimą, kokiomis nors priemonėmis, ar tai neįmanoma - tai tarkim priklauso tik nuo paties vaiko, kada gi jis užsimanys kartoti tuos žodžius?

taip sakant, ar dirbt ir toliau pačiai ir tikėtis rezultatų, ar ieškotis dar ir speco?

būčiau labai dėkinga už bet kokius pamąstymus ar pasidalijimus patirtimi 4u.gif

O logopedinio darzelio nerekomendavo? Siaip logopedas logopedui nelygu. bandykit privaciai isekoti, gal Gemma.lt jei Vilniuje esta, ten gal gerai mokes dirbti, namie aisku ir toliau reikia daryti, bet as eiciau i PPT ir su isvadom, nes greiciausiai parekmenduos jums logopedini darzeli, stoti i eile i darzeli, kur su vaikus kas diena dirbs jo darbingiausiu laiku, plius komunikacija su vaikasi, kuris tikria traukia lauk pasyvu zodyna 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Alchemie @ 2012 01 14, 15:56)
Ice, mano ziniom priesmokyklinio krepselio neduoda dukart..arba tuos metus pagal trisale mokosi vaikas, arba sedi namie,nes darzelis jo neturi teises primti,
Ne visai taip.
Jei vaikas ugdomas tokia forma, krepšelį gauna ir darželis, ir mokykla.
Problema, kad ne visos mokyklos turi reikiamus specialistus arba vadovai neturi informacijos ir paprasčiausio žmoniškumo..

Ice, dar reikėtų nedelsiant pradėt "zonduoti" aplink darželį esančias mokyklas, nes mokyklų specialistams taip pat problema derinti darbą mokykloje ir darželyje.

Mano atveju būdavo taip: aš, logopedė, per savaitę dirbdavau su vaiku 3 kartus (pogrupinės pratybos, individualios nebuvo būtinos), dvi dienas po dvi pamokas ateidavo spec. pedagogė ir pravesdavo po 2 pamokas (nuo 8.00 iki 9.00, viso 4 pam. (pirmokams pamoka 30 min.)), dvi dienas ateidavo psichologė, kiek trukdavo jos veikla, aš nežinau, nes vykdavo po pietų miego. Viskas vykdavo logopedo (mano) kabinete.
Pradžioje streso buvo daug ir tėvams, ir vadovams, ir visiems specialistams, nes mūsų mieste tai buvo pirmas atvejis, tas ministro įsakymas buvo tik ką priimtas. Bet viskas pavyko, sakyčiau, puikiai. thumbup.gif
Ir Jums to linkiu. 4u.gif


Naitai, kaip sekasi jums? mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(stripulis @ 2012 01 14, 00:18)
Mano mergina trejų metų galima sakyti nekalba, yra kokie 20-25 garsažodžiai ir žodeliai trumpi vartojami, iki dviejų skiemenų, visa kita - "paukščių" kalba.
***
logopedė tokiu baisiu tęsiamu balsu komentuoja korteles, pagal savo tempą, absoliučiai neatsižvelgdama nei į vaiko temperamentą, nei į drovumą, taip sakant - kaišioja po nosim, sako - "kas čia" ir tučtuojau pati sako: "čiaaa kaaaatėėėė tuuuuupiiiiii".
***
ar apsimoka ieškotis privačių logopedų - ar jie daro ką nors daugiau,ar tik rodo korteles? (...) ar gali koks privatus logopedas kaip nors paskatinti aktyviojo žodyno vartojimą, kokiomis nors priemonėmis,
***
ar tai neįmanoma - tai tarkim priklauso tik nuo paties vaiko, kada gi jis užsimanys kartoti tuos žodžius?
Logopedo pagalba jums tikrai reikalinga. Ir nedelsiant.
***
Pradžioje logopedinis darbas panašiai ir vyksta (logopedai juokauja: "Pats paklausiu, pats atsakau..."), tačiau bendravimo su vaiku stilius labai skiriasi, todėl siūlyčiau susirasti kitą specialistą.

Tačiau nedarykit išvados, kad anas logopedas buvo blogas.
Tose tarnybose logopedas iš karto pradeda dirbti, nes pratybų kiekis katastrofiškai mažas. Tik darbo eigoje išsiaiškina vaiko bendravimo, elgesio ypatumus. Iš anksto sunku suprasti, kaip vaikas bendraus, ir prisitaikyti prie jo. Todėl manau, kad per anksti nustojote lankytis. Būtų buvę geriau, jei būtumėte paaukoję vienas pratybas vaiko elgesio, bendravimo, ugdymo būdų aptarimui.
***
Apsimoka. Bet, jei neturite finansinių galimybių pastoviai, bent du kartus per savaitę, lankytis privačiai, reiktų pasirūpinti vieta darželyje.
***
Labai daug priklauso nuo vaiko, jo gebėjimo priimti, "suvirškint" ir panaudot gautą informaciją.
Jei vaikas nėra emocionalus, su juo lengva dirbti, jis klausosi, kartoja, atlieka užduotis tiek, kiek reikia. Jei vaikas jautrus, turi elgesio nukrypimų, verkia, aikštijasi, fiziškai priešinasi (pasitaiko, kad spardosi, spjaudosi, žnaibosi...) logopedinis darbas komplikuotas.

Siūlau paskaitinėti ankstesnes "Vaikas nekalba" temas, rasite labai daug naudingos informacijos.
Ir daug daug kantrybės ir ištvermės. 4u.gif
Atsakyti
klopedija, dar kartą dėkui už informaciją 4u.gif

jau daugmaž susigaudau, kokia sistema smile.gif
Atsakyti


QUOTE(klopedija @ 2012 01 14, 18:01)
1) Pradžioje logopedinis darbas panašiai ir vyksta (logopedai juokauja: "Pats paklausiu, pats atsakau..."), tačiau bendravimo su vaiku stilius labai skiriasi, todėl siūlyčiau susirasti kitą specialistą.

2) Tose tarnybose logopedas iš karto pradeda dirbti, nes pratybų kiekis katastrofiškai mažas. Tik darbo eigoje išsiaiškina vaiko bendravimo, elgesio ypatumus. Iš anksto sunku suprasti, kaip vaikas bendraus, ir prisitaikyti prie jo. Todėl manau, kad per anksti nustojote lankytis. Būtų buvę geriau, jei būtumėte paaukoję vienas pratybas vaiko elgesio, bendravimo, ugdymo būdų aptarimui.
***
3) Apsimoka. Bet, jei neturite finansinių galimybių pastoviai, bent du kartus per savaitę, lankytis privačiai, reiktų pasirūpinti vieta darželyje.
***
4) Labai daug priklauso nuo vaiko, jo gebėjimo priimti, "suvirškint" ir panaudot gautą informaciją.
Jei vaikas nėra emocionalus, su juo lengva dirbti, jis klausosi, kartoja, atlieka užduotis tiek, kiek reikia. Jei vaikas jautrus, turi elgesio nukrypimų, verkia, aikštijasi, fiziškai priešinasi (pasitaiko, kad spardosi, spjaudosi, žnaibosi...) logopedinis darbas komplikuotas.

5) Siūlau paskaitinėti ankstesnes "Vaikas nekalba" temas, rasite labai daug naudingos informacijos. 
6) Ir daug daug kantrybės ir ištvermės.  4u.gif

1) suprasta, ir vis dėlto - jei tai tik kortelės, aš galiu daryti tą ir namuose. Kadangi AKT pratybų laikas palyginti su pernai dar labiau sutrumpintas, neįmanoma, kad logopedė galėtų apčiuopiamai padėti vaikui jo buvimo ten metu, todėl tikėjausi konsultacijų, ką man daryti ir pačiai. Tačiau buvo atsakyta, kad aš mama, todėl pati geriau viską žinau už logopedę. Pšeprašėm, o ką jinai veikė kokius keturiasdešimt-penkiasdešimt darbo metų, jei aš viską geriau žinau? Ir jei jau kažko klausiu, tai reik manyt - nežinau atsakymo, o ne jos žinias tikrinu...
2) Skyriau patį pirmą užsiėmimą laiko paaiškinti savo vaiko ypatumus - kad jai reikia maždaug penkių-dešimties minučių, jog į ją niekas nekreiptų dėmesio, o paskui labai noriai bendrauja, pirmąsyk tai ir įvyko, ir vaikas bendradarbiavo, bet kaip paaiškėjo, įvyko ne todėl, kad logopedė į tai atsižvelgė, o kad tų penkių dešimties minučių jai reikėjo su manim pabendraut, kitus kartus kad ir prašiau duot tas dešimt minučių apsipratimui - nulis sveikų dėmesio, vaikui iš karto didžiausias dėmesys, na, ir aišku, nulis bendradarbiavimo. Kai dar užsiminiau, kad iš pradžių vaikas yra drovokas, tai pareiškė, kad tai nenormalu blink.gif
3) Turiu finansų nors ir penkiems užsiėmimams per savaitę, tik įdomu, ar logopedas darys ką nors daugiau, nei aš. Bet pamėginsim, rekomenduotą logopedę turiu, jei ką, ir gemmoj pažiūrėsim. O į logopedinį darželį, kiek man žinoma, visų pirma eilės didelės, o pagalbos reikia dabar, o visų antra, mūsų darželis labai geras, ir aš turiu įsitikinimų, kad vaikui kalba geriau gali vystytis, kai jį supa ne vaikai su kalbos sutrikimais, o vaikai be kalbos sutrikimų. Gal jie siaubingai klaidingi, tie mano įsitikinimai, bet kol kas jie tokie.
4) Su mano vaiku lengva dirbti, jei atsižvelgiama į pirmų penkių-dešimties minučių "prisijaukinimo" taisyklę, ji klausosi, atlieka užduotis, bet NEKARTOJA GARSŲ. Pvz. kai parodau ką nors fiziško, kokį judesį - atkartoja momentaliai ir tiksliai, atkartoja net tai, ko specialiai nerodau, pavyzdžiui, užmato karate treniruotėse, jas stebėdama iš šalies, ir demonstruoja namuose. O su garsais... Savo ką turi, ką jai reikia - tą išmoko, bet ne kartodama kaip papūgėlė iškart po to, kai tai pasakau, o tiesiog pritaikydama kai reikia jai... Ir tai didžioji problema, aš taip įsivaizduoju g.gif
Jei kartotų garsus ir žodelius - problemos išvis nebūtų.
5)Bet kaip paskatint - neišmanau net jau ištisus metus skaitydama visas šias temas SM apie nekalbančius vaikus, logopedų puslapius ir šiaip bet kokią info šia tema. Arba aš akla ir kvaila, arba info kaip paskatint kartoti garsus tiesiog nėra...
6) Ačiū 4u.gif

Beje, dar toks klausimuks - ar pradedant dirbti kad ir su privačiais logopedais nuo vaiko trejų metų amžiaus, dar įmanomi kokie nors ryškesni pasiekimai kalbos srityje, ar žiauriai pavėluota? Anksčiau negalėjom net galvot apie darbus, nes vaikas tikrai buvo SUPER drovus, su nepažįstamais neidavo į jokius kontaktus, isteriškai klykdavo ir t. t., dabar liko tik tas pradinis drovumas, kuris išsitęsia į ištisinį, jei prie jos įkyriai lendama kontakto pradžioje... Tai taip įsivaizduoju, kadangi su auklėtojom sutaria, su savo pediatre nebe klykia, o bendrauja ir atlieka, kas nurodoma, gal ir su logopedais galės bendradarbiaut. Bet šiaip įdomu, kiek lėtėja vaiko sugebėjimas išmokt kalbos su amžium g.gif
Dirbam "pseudo logopediškai", nes aš ne specialistė, tik taip visą įmanomą ne medicinos studijose gauti informaciją "sugėriau" ir pritaikau, namuose jau virš metų... Bet taip ir nesuprantu, ar jei nebūčiau to darius, viskas būtų tik dar blogiau, ar lygiai taip pat unsure.gif

Kantrybės ir ištvermės tai yra viską tęst, tik kažkaip vilties nebeliko pastaruoju metu verysad.gif

Atsakyti
stripuli 4u.gif
3 metai, dr nepavelavot 4u.gif dziugu, kad dirbat ir darot. Tikrai geras logopedas pasakytu, pamokytu, ka galima namie daryti...siuo atveju manau paziureta taip valdiskai verysad.gif deja bet taip buna verysad.gif
Pati pasaket, kaip vaikas mokosi. beje tai pats stipriausias budas mokytis VISIEMS vaikams. Namie dainuokit trumpas daineles, su judesiu, prisilietimu (kartoju jau gal koki 100 -aji karta biggrin.gif ) Vaikas tada nesikoncentruoja i kalba, bet per judesi, muzikos ritmika daug lengviau ismokstami zodziai, tarimas, daznai eina automatu, paskui imami zodziai naudoti kalboje.
Patarimai kokie eilerastukai pries pora puslapiu aprasyti. Bus dziaugsmo ir jums ir vaikui ir nesijaus, kad jis dirba ties ta vieta, kur jam sunkiausia.
Atsakyti
QUOTE(stripulis @ 2012 01 15, 01:06)
mūsų darželis labai geras, ir aš turiu įsitikinimų, kad vaikui kalba geriau gali vystytis, kai jį supa ne vaikai su kalbos sutrikimais,
***
Su mano vaiku lengva dirbti, jei atsižvelgiama į pirmų penkių-dešimties minučių "prisijaukinimo" taisyklę,
***
ji klausosi, atlieka užduotis, bet NEKARTOJA GARSŲ. Pvz. kai parodau ką nors fiziško, kokį judesį - atkartoja momentaliai ir tiksliai, atkartoja net tai, ko specialiai nerodau, pavyzdžiui, užmato karate treniruotėse, jas stebėdama iš šalies, ir demonstruoja namuose.
***
kaip paskatint - neišmanau (...) Arba aš akla ir kvaila, arba info kaip paskatint kartoti garsus tiesiog nėra...
***
Kantrybės ir ištvermės tai yra viską tęst, tik kažkaip vilties nebeliko pastaruoju metu  verysad.gif
Puiku! Nebūtinas logopedinis darželis. Svarbu, kad tame puikiame darželyje su vaiku dirbtų logopedas.
***
Taip manote? Su Jumis vaikas vienaip elgiasi, su kitais - kitaip...
***
Todėl, kad visi fiziniai pratimai suvokiami rega (žiūrint), o garsai/žodžiai - klausa (girdint). Jei esate medikė, suprantate, kad skirtingo modalumo informaciją apdoroja skirtingos smegenų žievės sritys. O dar sunkiau formuojasi tarpfunkciniai ryšiai tarp informacijos, gaunamos regėjimu, klausa, lytėjimu, t.y., ryšiai tarp skirtingų smegenų žievės sričių.
***
Tegul klausosi taisyklingos tarties, kalbos, tegul kaupia informaciją. Kai smegenys tą informaciją apdoros, tada ir pradės vartoti.
***
Jei turite kantrybės, tai ir vilties privalote rasti. Juk ne DS, ne PA?.. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Ice @ 2012 01 14, 14:22)
Ateinu iš kito forumo pasiguosti čia.

Šiuo metu yra skiriamas darželinuko krepšelis. Ar galima išsikovoti, kad jį skirtų dar vienerius metus? T.y. pasilikti darželio grupėje ir neiti į priešmokyklinę.


Sveikos merginos 4u.gif
Mano dukryte irgi gimus gruodzio pabaigoje....dabar ji jau priesmokyklineje grupeje...
Labai nenori eiti i darzeli. Paskutiniu metu net lankemes pas gstroenterologe, nes stiprus pilvo skausmai prasidejo ir drebulys, ypac pries pietu miega (turbut nerviskai veikia saules rezgini ir skauda pilva). nezinau, kaip leisti ja i mokykla, kai taip blogai darzelyje. Ir visai nesvarbu, kad moka skaityti, nors ka tik šešeri suėjo - bet ji dar emociškai nestabili. verysad.gif Dar vienus metus ji neišvertu (jei neis i mokykla ir liks darželyje) Sako, kad i mokykla nori. Bet ką vaikas zino, kas ta mokykla, jei nebuvus ten. Neurologe jokiu budu sako neleisti, nes labai jautri mergaite...Sako, gerai, kad dar nevemia...Dabar planuoju vesti i PPT tarnyba, noriu pabendrauti su psichologais, ka patars.
Atsakyti