Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikas nekalba 12-oji tema

QUOTE(Alchemie @ 2011 11 28, 10:42)
jam leidziama vesti pirstu, leciau skaityti, daugiau laiko suvokti teksta, pasiruosti atsakyti klausima ir t.t. diktanta rasant vienodos klaidos skaitoma kaip viena klaida. vaikas pamazu paauginamas iki klases greicio lygio.


Mani idomu... O kas nusprendzia del modifikaciju? Yra normos kaip ka modifikuoti, ar cia ja mokytojo kurybiskumas? Mano galva tai, ka isvardinai nelabai logiskos modifikacijos. t.y. ju is viso nereikia. Jeigu vaikas sunkiau skaito, tai kas ant svieto jam uzdraus pirstu vesti ir leciau skaityti net jeigu jis ir nemodifikuotoje programoje? Jeigu jis leciau suvokia teksta, tai kas ant svieto bus toks ziaurus ir reikalaus is jo greitu atsakymu net jeigu jo programa ir nemodifikuota. O kai rasant diktanta nevienodai vertinamos jo klaidos ir kitu, tai jis prichologiskai neruosiamas galutiniam egzaminui, kuri kaip sakai tures laikyti toki pati kaip ir visi.
Modifikuota programa siuo atveju turetu prasme tik jeigu sunkiau besimokantiems butu keliami NE MAZESNI reikalavimai, bet skiriama zymiai daugiau laiko ir pastangu is mokyklos puses (mokytojo laiko, mokytojo pastangu, galbut dar kazko), kad vaikas galetu legiaverciai atsiskaitineti su kitais mokiniais uz tuos pacius dalykus tuo paciu laiku kaip kad uz dalykus atsiskaitineja kiti vaikai ir butu naudojamas visiskai tas pati vertinimo sistema. Mazesnis reikalavimu kelimas is principo veda i tai, kad su ta programa vaikas jau pradedamas nurasineti.
Atsakyti
QUOTE(Alchemie @ 2011 11 29, 00:11)
Pazymos ir parasai galioja metus, du, ne ilgiau mirksiukas.gif

na tai kai gaus atestatą "kursas išklausytas", arba baigtas su tokiu tai kodu, tai tada galios visą gyvenimą mirksiukas.gif Dėl to ir sakau, kad reikia laiku švarinti popierius.
Atsakyti
QUOTE(skruzdeda @ 2011 11 25, 23:00)
... Man rodosi tegu buna blogiausias pagal normalia programa negu geras pagal modifikuota. Nebent vaikui ziauriai sunku ir niekaip neistengia su visais, bet kaip suprantu istengia?
..

cia dar klausimas del blogiausio....kai mokytojai negali vaiko ivertinti ne 5% is 80% man tai buvo zenklas kad vaikui sunkiai sekasi suprasti isviso ka jis turi veikti mokykloje verysad.gif graziom akutem sedi ir mirksi, visi raso skaiciuoja, o jis vaikas nezino ka daryti, tai rasydavo beleka, kad tik rasyti unsure.gif
QUOTE(Alchemie @ 2011 11 26, 15:06)
..Dar momentas, vaiko saviverte. jei tu 10 metu busi blogiausias, matysi pagal pazymius, kad nepatempi, zinok tikrai nebus noro nei stengtis, nei deti pastangas buti geresniu, jei jos nevertinamos. Modifikuota/individualizuota programa vertina ir vaiko pastangas. ...
...Pradinuku atveju kazkiek pamokeliu grupeje su logopede pvz. kazkiek pamokeliu su spec. pedagoge, kuri padirbeja ties sakysim ta tema, kurios vaikas su klase nespeja uzfiksuoti, kur jam sunkiau, pvz. nosiniu rasymas, s-z ir t.t. pagalsutrikimo pobudi ir pan.

PPT butent apie savimotyvacija kalbejo, kad vaikui motyvacija yra kai is 10 pratimu sekmingai atlieka 8, o jei mano vaikui sekmingai tik 1 pavyksta, tai is kur ta motyvacija gali buti. Todel ir yra mazinama uzduociu skaicius, kad vaiko savimotyvacija didetu.
Individualiai specialistas dirba prie to ko nesupranta.
Vakar mokytoja pasidziauge kad siu uzsiemimu rezultatai jau matyti thumbup.gif
Jau nebereaso bet kokiu skaiciu i atsakymu langelius, megina sudeti, galvoja, mokytoja mato pazanga, t.y. vertina vaiko pastangas, ne tik rezultata (mano akimis klaidu tiek pat).

QUOTE(klopedija @ 2011 11 27, 15:04)
Po 10 klasės eis į profesinio rengimo centrą, ten galės įgyti ne tik profesiją, bet ir vidurinį išsilavinimą. Paskui galės stoti į kolegiją.

QUOTE(naitas @ 2011 11 27, 16:29)
oi klopedija.. ..o kolegija... mano viena klasiokė dirba kolegijoje dėstytoja... tai kasdienėj kalboj kitaip kaip "runkeliai" ir nevadina tų savo "studentų"  unsure.gif  kontingentas susirinkęs neeilinis..
...

Buvau trejetukininke (5-balej sistemoj) po mamos mirties mokytis motyvacijos nebuvo, todel po 9-iu klasiu profke, Toliau jau norejosi si ta gyvenime pasiekti- kolegija, toliau irodyti sau ir kitiems kad ir as galiu ir sugebu - istojau ir baigiau UV, taip kad palaipsniui galima viska pasiekti, is savo patirties sakau. Darbe taipogi atatinkamai aukstesnes pareigos ir t.t.
Taip kad is "runkeliu" dar ir aukstesnis produktas - cukrus isgaunamas biggrin.gif O ta kuri mokinius runkeliais vadina elgiasi labai neetiskai.

QUOTE(skruzdeda @ 2011 11 27, 22:03)
..Alchemie, niekas nekalba apie tavo vaiką. Kalba prasidėjo apie Sirvitos vaiką. Be abejo jis išsėdi visas pamokas, tokių didelių emocinių bėdų nebuvo, tiek kad sunkiau sekasi mokytis ir viskas. Nematau prasmės jam taikyti pritaikytu programų. Jam reikia tik daugiau laiko skirti, kad išmoktų dalykus, kuriuos kiti išmoksta greitai.. ir tiek. Nes pritaikytos programos taikymas šiuo atveju manau yra išankstinis "durų uždarymas" į ateities pasirinkimus.

... O spec pedagogas... Net nežinau. Galima tą patį nuveikti su vaiku namie ką nuveiktų spec pedagogas mokykloje. Nu aišku vaikas vaikui nelygus.

Jau rasiau kad mokykloj jis ten kaip kosmose, nezino nei ka nei kaip atlikti. Namie su juo neina dirbti visai, jokio klausymo, susikaupimo, gal kad mama. Taip kad neina ta pati padaryti namie, ka nuveikia su specialistu mokykloj.

QUOTE(Alchemie @ 2011 11 28, 10:42)
...jei vaikui reikia daugiau laiko ismokti, tai, ka kiti greiciau pagauna, tai kodel to nepadaryti darbingu metu, su specialistu, mokykloje, o namie kai vaikas yra pavarges, tu po darbo dar jam antras kruvis nuo 18 val. doh.gif spec. pedagogas nera kazkoks baubas, gal tiesiog taip atrodo, jei nesat susidure..nu tiesiog dirba mazesneje grupeleje, daugiau demesio butent ten, kur vaikams sunkiau. T.y. daugiau individualaus demesio ties ta vieta, pvz. lietuviu skaitymu, o kitais metais, gal jau vaikas ir pats skaitys prasilauzes po tuos reikalaujamus 80psl. per menesi bigsmile.gif
......Dabar maniskis mokykloje dirba su logopede pora sykiu per savaite. Moka valstybe ir vaikas laimingas, nes jis mokosi paciu darbingiausiu laiku, man vakare su juo paruosti pamokas nebera tokia kancia kaip buvo, tiesiog reikia pabuti salia, jei ka reikia paaiskinti, apdeti, bet ne bandyti rasti motyvacija ir kovot su slibinais doh.gif
..

pritariu visiskai drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(skruzdeda @ 2011 11 28, 23:42)
Mani idomu... O kas nusprendzia del modifikaciju? Yra normos kaip ka modifikuoti, ar cia ja mokytojo kurybiskumas? Mano galva tai, ka isvardinai nelabai logiskos modifikacijos. t.y. ju is viso nereikia. Jeigu vaikas sunkiau skaito, tai kas ant svieto jam uzdraus pirstu vesti ir leciau skaityti net jeigu jis ir nemodifikuotoje programoje? Jeigu jis leciau suvokia teksta, tai kas ant svieto bus toks ziaurus ir reikalaus is jo greitu atsakymu net jeigu jo programa ir nemodifikuota. O kai rasant diktanta nevienodai vertinamos jo klaidos ir kitu, tai jis prichologiskai neruosiamas galutiniam egzaminui, kuri kaip sakai tures laikyti toki pati kaip ir visi.
Modifikuota programa siuo atveju turetu prasme tik jeigu sunkiau besimokantiems butu keliami NE MAZESNI reikalavimai, bet skiriama zymiai daugiau laiko ir pastangu is mokyklos puses (mokytojo laiko, mokytojo pastangu, galbut dar kazko), kad vaikas galetu legiaverciai atsiskaitineti su kitais mokiniais uz tuos pacius dalykus tuo paciu laiku kaip kad uz dalykus atsiskaitineja kiti vaikai ir butu naudojamas visiskai tas pati vertinimo sistema. Mazesnis reikalavimu kelimas is principo veda i tai, kad su ta programa vaikas jau pradedamas nurasineti.

vat ir matau, kad tu nesi skaiciusi modifikuotos programos lapo. T.y. modifikavimui yra surasytas lapas, kokie palengvinimai gali buti vaikui, reikalingus uzdeda varneles. Uzdeda pagal rekomendacijas PPT ir mokytojas/konkreciai spec. pedagogas mato, kur vaikui reiktu letesnio tempo, pagalbos.
Vedimas pirstu yra demesio koncentracija i viena eilute, kad akys skaitytu zodi po zodzio, tai letina tempa, nes dazniausiai tokie vaikai skaito letai, ar skemenuoja ir susivokti lapo erdveje irgi yra darbas. kai klase skaito puslapi akimis, tyliai, o tavikis garsiai perskaites tik supranta teksta, tai skirtumas yra ir cia ne zmogiskumo, o butent uzduoties suvokimo pagerinimas, suteikiamos salygos vaikui, kuriam DIDELIS DARBAS YRA KALBA IR JOS VALDYMAS, uzduoti atlikti.
Tu pirmoje klaseje kalbi apie egzaminams pasiruosima 10 klaeje, kad tipo palengvinama del diktantu. vaikas MOKOSI RASYTI is klausos, taisyklingai gramatiskai, cia pradines zinios, kurios keliaus veliau ir jos turi buti isisavintos kokybiskai. Jei vaikui sunku girdeti garsus(maniskis vienu metu rase visai be balsiu schmoll.gif doh.gif doh.gif paskui rase, bet su daug klaidu. Per menesi pasidare sau uzduoti, kad parasys be klaidu ir parase bigsmile.gif tiesa diktantai buvo skirtingi, tik daugelis zodziu kartojosi, temos buvo panasios. Koks dziaugsmas man ir mokytojai ir vaikui buvo. Dabar jis laike testa, toki, kaip visi vaikai, tik rase ne klaseje ir...gavo 8. Mokytoja pati nustebusi buvo, nes buvo ir naujos temos su kirciuotais skiemenimis, kad jam labai sunku, bet padare mazai klaidu. O beje, svedai aisku juoktusi, bet viena is modifikaciju, kad vaikui leidziama rasyti piestuku, o svedai studentai beveik visi raso piestuku biggrin.gif
Jei noresit, pabandysiu nurasyti ir ideti, kokie punktai yra modifikuojamoje programoje ir juos arba renkasi arba ne, pagal vaiko poreikius

QUOTE(naitas @ 2011 11 29, 00:34)
na tai kai gaus atestatą "kursas išklausytas", arba baigtas su tokiu tai kodu, tai tada  galios visą gyvenimą  mirksiukas.gif Dėl to ir sakau, kad reikia laiku švarinti popierius.

jei egzaminus atsisakys laikyti, tai ir gaus toki dalyka, bet siaip nuo egzaminu neatleidzia, nebent protine negalia ir pan. Beje PPT kodu nedalina, cia VRC, psichiatru prerogatyva g.gif
Atsakyti
QUOTE(Alchemie @ 2011 11 29, 13:56)
vat ir matau, kad tu nesi skaiciusi modifikuotos programos lapo. T.y.


Taip, nesu skaiciusi, tai ir aiskinuosi. Mano nuomone, yra tokia, kad jeigu vaikui leidziama kartele, paprastinama programa ir pan. tai jau faktiskai modifikuotas ir adaptuotas mokymas nebesiskiria. Skiriasi tik pavadinimai, gal psichologiskai tevams lengviau priimti ir tiek.
Jeigu sakoma, kad modifikuotoje programoje is vaiko reikalaujama kaip ir is visu, tuomet jokiu nuolaidu neturetu buti, bet turetu buti visos priemones, kad vaikas sugebetu mokytis kartu su visais ir atsiskaityti uz tuos pacius dalykus pagal ta pacia vertinimo sistema. Na toki kvaila pavyzdi duosiu, bet tarkime vaikas neskiria juodos ir baltos spalvos. Tuomet pagal adaptuota programa mokykla turetu atspausdinti visus vadoveliu tekstus melynai ant geltono.... Taigi vaikas galetu kokybiskai mokytis su visais. Is realesnio gyvenimo, jeigu vaikui sunkiai sekasi skaityti, tai priklausomai nuo vaiko skirtu papildomu mokytojo valandu, daugiau teksto, adaptuotas idomesnes knygeles su dideliu tekstu arba skiemenuotu ir pan... Bet kuriuo atveju kiekvienas papildomas tokio pobudzio modifikamokyklai tai butu per milziniskas kruvis.
O visi palengvinimai mano galva jau prasosi i adaptuota programa... Taip, sutinku kad tikrai yra vaiku, kam butina adaptuota programa...
Atsakyti
schmoll.gif nu visai neteisingai cia viska aiskiniesi ir gana kategoriskai.
Pvz. Pupos vadovelyje yra triju tipu tekstai, vaikams kurie su modifikacija, reikia palengvinimo, tekstas yra didesnemis raidemis isspausdintas, jo maziau. uzduotys tos pacios, tik ju ne tiek daug (nes per daug uzduociu vyksta tas pats kartojimas) taigi vaikui letesniu tempu dirbanciam yra sakysim ne 8, o 6 uzduotys ir t.t. kodel tu nenori priazinti, kad skirtumas yra tarp programu, jei tu ju net neskaiciusi biggrin.gif adaptuota dazniausiai vaikams su negalia kiek suprantu skiriama, t.y. kiek veikas pats pasiims, tiek, o modifikacija, tiesiog tam tirki momentai, kurie padeda eiti bendra programa.
Nu be koju zmones irgi krepsini zaidzia, su ratukais, modifikuotas krepsinis, juk neliepsi jiems begioti, o adaptuotas, tai tiesiog, jei sugebi, ismok vaziuoti ratukais, nesugebi, mes tave veziosime. 4u.gif
va prisilo man..turinys modifikuotos programos toks pats, kaip visu, tik priemones jam pasiekti yra skirtingos. 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Alchemie: 29 lapkričio 2011 - 15:38
QUOTE(Alchemie @ 2011 11 29, 15:30)
schmoll.gif nu visai neteisingai cia viska aiskiniesi ir gana kategoriskai.
Pvz. Pupos vadovelyje yra triju tipu tekstai, vaikams kurie su modifikacija, reikia palengvinimo, tekstas yra didesnemis raidemis isspausdintas, jo maziau. uzduotys tos pacios, tik ju ne tiek daug (nes per daug uzduociu vyksta tas pats kartojimas) taigi vaikui letesniu tempu dirbanciam yra sakysim ne 8, o 6 uzduotys ir t.t.


Taip, zinau, kad yra triju tipo tekstai PUPOJE, tas mane labiausiai ir nervina. Kad maniskui uzduoda tuos tekstus su didziausiom raidem, tipo jam per sunku bus visus perskaityti. Nesamone visiska! Jeigu veikas leciau dirba, tai jam reikia maziau uzduoti. Jeigu vaikui sunkiau sekasi skaityti, tai jis KAIP tik turi gauti daugiau skaitymo namu darbu, o ne maziau. Kitaip, kaipgi jis pasivys tuos, kuriems lengva skaityti? Anie bus pradzioje per viena zingsni nuo ju, o po kiek laiko per desimt zingsniu. Jeigu tau kazkas sunkiau sekasi, vadinasi turi ideti DAUGIAU DARBO, kad kazka pasiektum. Argi as ne taip gyvenime darau? Kai man kazka labai sunku suprasti, tai ilgai mokausi, ieskau visokiu sistemu, bandau ivarius budus, t.y. dedu labai daug pastangu, kad pasiekciau rezultata. O tai su vaikais, jau ka... kitaip?
Ok, sorry, as cia siaip filosofuoju. Man atrodo tos modifikuotos beprasmybe ir sioks toks vaiku nurasymas, o ne normali pagalba, kaip tai vadinama. Tu sakai, kad "padeda eiti kartu su visais" bet is konkreciu pavyzdziu tai as nemanau, kaip ji gali padeti. Tipo jeigu palengvini uzduotis, tai "padedi kartu eiti"? Tu realiai ne padedi, o atitolini vaika nuo visu ir didini praraja tarp jo ziniu ir kitu vaiku ziniu. Kas del motyvacijos, tai sutinku, lengvinimas veikia teigiamai motyvacija.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo skruzdeda: 29 lapkričio 2011 - 15:47
Nu maniskis gaudavo tuos vidutinem raidem ir dali mazom, be dengdavau apacia teksto, kad akis nenukryptu. matai, as kalbu is amsneinio pavyzdzio ir matau, kokie vaiko rezultatai, delto mano poziuris yra pozityvus. Juk vaikas (maniskis) papildomai skaite kitus tekstus su logopede, su spec. pedagoge, t.y. papildomai jis gaudavo skaityti, bet ne vadoveli (kurio jis kratesi ir nemego)
Skaitydavo man vakarais Smurliuko istorijas, kur tekstas ne tradiciskai isdestytas puslapyje, skaitydavome jirzi Havel Is ko mes juokemes, ir jis jausdavosi skaitas man, tolygus man, ne mokinys.
Sutinku, kad jei sunku, pralauzimui reikia dirbti, ta kruvi jis gavo..bet..nepamirsk, kad ir skaitymui bent jau maniskis su kalbos raidos suletejimu turejo deti trigubai pastangui, nei kiti vaikai, nes tai is prigimties jam sunkiau su optine disleksija/disgrafija.
Del taviskio as nezinau, gal yra tiesiog tik letumas, gal brandos trukumas, nezinau, cia aisku mamai reiktu ieskoti budo, bet modifikacija tikrai nera vaiko nurasymas, nes ji gali but psumeciui, metams, t.y. nesitesia be galo be krasto syki prasidejusi. Maniskiui del kalbos aisku, kad reikia modifikacijos, del leto tempo, disleksija kisa koja ir anglu kalbai, bet tai, akd jis gamtos pazinima su klase sugeba daryti, dalyvauti, istorija atsiskaite ir gavo 8 (nors beveik nieko apie tai nezinojau bigsmile.gif ) tik suradau buda, kaip jam atsiminti datas ir istorinius tekstus skaitom kartu
Atsakyti
QUOTE(skruzdeda @ 2011 11 29, 15:45)
... Man atrodo tos modifikuotos beprasmybe ir sioks toks vaiku nurasymas, o ne normali pagalba, kaip tai vadinama. Tu sakai, kad "padeda eiti kartu su visais" bet is konkreciu pavyzdziu tai as nemanau, kaip ji gali padeti. Tipo jeigu palengvini uzduotis, tai "padedi kartu eiti"? Tu realiai ne padedi, o atitolini vaika nuo visu ir didini praraja tarp jo ziniu ir kitu vaiku ziniu. Kas del motyvacijos, tai sutinku, lengvinimas veikia teigiamai motyvacija.

koks tiklsas eiti kartu su visais, jeigu nebus vaikui pagrindo, pacios pradziu pradzios. Tarkim jeigu vaikas nesudeda vienazenkliu, tai kaip jis vaikas sudes dvizenklius ir trizenklius. Todel ir stojam ties paciu pagrindu, nes nera kaip toliau eina, todel ir reikalinga papildoma pagalba is specialistu, kad vaika ismokintu loginio mastymo, kas su kuo susideda ir kaip tai vyksta. Ir dirbant visokiais metodais, su 5-iu zmoniu pagalba ties tuo paciu, rezultatas jau svieciasi, valio! Modifikacija padeda, tikrai nezlugdo 4u.gif
O veliau, kaip kad kazkuri rase, baigus pradine, gal ir tikrai verta nutraukti modifikuota programa, jei vaikas daug maz gaudosi, jei veliau modifikavimas pakis koja,g.gif na turim laiko dar iki 5-tos klases.

QUOTE(Alchemie @ 2011 11 29, 16:00)
... suradau buda, kaip jam atsiminti datas ir istorinius tekstus skaitom kartu

kas per budas? bigsmile.gif man paciai reiktu blush2.gif datos, telefonai, pinkodai, duru kodai ir t.t. ...totalus kosmaras skaicius atsiminti blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Sirvita @ 2011 11 30, 11:47)

kas per budas? bigsmile.gif man paciai reiktu  blush2.gif  datos, telefonai, pinkodai, duru kodai ir t.t. ...totalus kosmaras skaicius atsiminti blush2.gif

ha ha ha laugh.gif kažkur 12 metų su tuo pačiu pin kodu naudoju telefoną.. ir vieną dieną užsiblokavau kortelę, tris kartus mėginau "TIKRAI žinau", bet nebeprisiminiau kodo laugh.gif
Atsakyti
QUOTE(Sirvita @ 2011 11 30, 10:47)
O veliau, kaip kad kazkuri rase, baigus pradine, gal ir tikrai verta nutraukti modifikuota programa, jei vaikas daug maz gaudosi, jei veliau modifikavimas pakis koja,g.gif  na turim laiko dar iki 5-tos klases. 
kas per budas? bigsmile.gif man paciai reiktu  blush2.gif  datos, telefonai, pinkodai, duru kodai ir t.t. ...totalus kosmaras skaicius atsiminti blush2.gif

Taigi vakar dar kalbejausi su musu logopede, kuri dirba PPT. Pagal nauja istatyma modifikuotos programos vaikai be palengvinimo (kuris budavo iki siol, tas pats pvz. kad vieno tipo ortografines klaidos budavo zymimos kaip viena, dabar bus kai aptskiros, delto manau, kad YPAC SVARBU dar pradineje leciau mokytis rasyti be klaidu, kad viskas spetu susiguleti galvoje, kai reikes rasyti rasini, o ne diktanta) laiko valstybini egzamina ir atestai isduodami, kaip visu vaiku, be JOKIO iraso, kad mokesi pagal modifikuota. Modifikuotos tikslas, kad vaikas ismoktu bendros programos bent jau minimuma.
Adaptuota programa taip- ji uzveria kelia i aukstaji moksla, suteikia profesinio mokslo galimybes...bet mano ziniomis adaptuota duodama vaikams su rpotine negalia, intelekto negalia g.gif

mano budas ismokti datas nepades jums biggrin.gif nes sunui patinka kodai, tai jis datas kaip kodus mokosi biggrin.gif as kodus geriau pamenu, kai matau kombinacija klaviaturoje..nors irgi buna..skaicius atsimenu, o kokia kombinacija jie sudelioti doh.gif
Atsakyti
Sveikos mamytes 4u.gif

po menesio pertraukos mes pradejom gan intensyvu darba su logopede iki metu pabaigos dirbsim, o poto atostogos keliom savaitem.
Aptarem su logopede situacija, tai problema kompleksine demesio ir koncentracijos stoka + dvikalbyste doh.gif ir komunikacijos/bendravimo sutrikimas (na jis vengia akiu kontakto su mazai pazistamais zmonem, nelabai girdi ka jam sako, su vaikais neisijungia i zaidimus, o zaidzia salia savo zaidima) = del to ir kalba jis kitaip nei bendraamziai, kiek sunkiau ir maziau. Net negali pasakyt kiek jo kalba atsilieka, nes jis tiesiog bendrauja ir kalba kitaip, toks savam pasaulelyje pusiau.
Na bet dirbsime toliau, bandysime prasilauzt tiek kiek imanoma, nes neatrodo kad tai praeitu ar isagtume is tuo unsure.gif
Atsakyti