QUOTE(Hennessy @ 2012 01 23, 22:51)
(...)
bet niekas tiek dėmesio nesulaukė, kiek Jurga 
Nu toks jausmas, kad ką bedarytų - vis tiek bus blogai. Aš pagalvojau - o jei pradės atmetinėti užsakymus, nes fiziškai nespėja (o tikiu, jog tikrai nespėja - darbas, namas, du vaikai, trečias pilvelyje, + dar Ikea), tai ir vėl visiems bus bloga... Tai kažkoks užburtas ratas gaunasi
Aš vėlgi nenoriu pasakyti, jog viskas pas juos yra liux - tikrai yra kur tobulėti, ir tikrai gal kažkas yra ne taip, kaip turėtų būti (bent iš kliento varpinės). Bet vėlgi -
kažkodėl būtent apie Jurgos klaidas būtinai visos turi parašyti po 10 kartų, tuo tarpu kitų vežėjų nesklandumai kažkaip laikomos norma ir retai akcentuojami
Labai paprasta, kodėl tiek dėmesio skiriam Jurgai: pasibaigus Valentino, Olego ir Renaldo karjeroms dauguma metėmės pas Edviną, ale ir tas susidūręs su užsakymų gausa pradėjo malti š...

Tada visos metėmės prie Jurgos, nes po visų kitų vežėjų atrodė kaip gaivaus oro gūsis, buvo maloni ir paslaugi, užsakymus atveždavo laiku, malioniai bendraudavo ir pan. BET! Dabar Jurgą su Mindaugu užvertėme užsakymais, todėl pradėjo kentėti darbo kokybė
Dar visos minit, kad Jurga laukiasi, o tai manau neprideda dėmesio ir susikaupimo, greičiau atvirkščiai Iš mano 400 Lt užsakymo vakar atsiėmiau pas ją prekių už 46 Lt, nors tikrinau dieną prieš važiavimą ir 20 d., kad visos prekės yra. Pasirodo prie kasos vieną prekių vežimėlį kažkur prateriojo... Todėl tiek daug komentarų ir yra, nes beveik visos iš jų užsakinėjam. Aritmetika paprasta

Pamoka baigta, ačiū už dėmesį, sėskit - 5