QUOTE(~Beauty~ @ 2012 01 23, 17:04)
Ale ir nekantruolės jūs, mamos... Žmonės gal užsiėmę, asmeninių reikalų turi, o Jūs tik skambinėjat, rašinėjat ir bandot visaip kitaip įkyrėti... Juk jeigu neatsiliepia ar atmeta, vadinasi, negali tuo metu šnekėti
Vos ne pusė temos būtent apie Jurgą ir kaip ji kam neatrašė
Aš užsakinėjau pas Jurgą pirmą kartą. Nusiuntusi užsakymą gavau atsakymą, jog prekės bus 23-26 d., taigi sėdžiu ir laukiu. Na, jei jau 26 d. neatveš, tuomet gal ir pasiskambinsiu...
Nesuprantu, negi Jums ten viskas taip jau "dega"

Vos ne pusė temos būtent apie Jurgą ir kaip ji kam neatrašė



Aš užsakinėjau pas Jurgą pirmą kartą. Nusiuntusi užsakymą gavau atsakymą, jog prekės bus 23-26 d., taigi sėdžiu ir laukiu. Na, jei jau 26 d. neatveš, tuomet gal ir pasiskambinsiu...


taip ramiai kalbat, nes matyt nesergat Ikeamanija

Yra du variantą ką daryt, kai tau skambina:
1. numesti ragelį
2. pritildyti garsą - tokiu atveju skambinantysis skambina iki pažaliavimo
Aš pvz. interpretuočiau numetimą kaip grūbų veiksmą, atseit - nemaišyk man čia.
Blem, Jurga, ar jos draugės, jei skaitot - nu nebūkit tokia godi. Imkit tik tiek, kiek galis "panešt", negi negalima pasakyt - sorry, šią savaitę planuoju imti tik spintas, sorry, šiandien vien smulkmės, arba dar ką nors.
O tai geriausia - pyst, numetė ragelį ir vsio. O ir būdama neštukė, kam tie nervai? gal verta pristabdyt, a?
Matyt išpenėjot mergos jūs tą Jurgą, kad klientas nebe pirmoj verslo vietoj
