QUOTE(zaRAza @ 2013 01 17, 14:46)
Situacija tokia, gruodzio vidury pardaviau preke, issiunciau, o savaitgali pirkejas raso, kad buvo isvykes, kad prekes negavo. Paprasiau palaukt dar iki termino pabaigos, mazu del Kaledu veluoja. Bet vakar suvedu koduka registracijos i UK pasto puslapi ir man raso, kad siunta 01.14 issiusta atygal, nes niekas jos neatejo pasiimt. Lietuvoje kol kas jos negavau, bet idomu kaip tureciau pasielgt sitoj situacijoj. Grazinti jam pinigus? Ne kalte tai ne mano... Gal jis specialiai persigalvojes pirkt preke nejo jos pasiimt, kad grazintu... Aisku, grazindama galeciau siuntimo islaidas atsiminusuot, bet man juk kainavo ir vokas, mano laikas ir pan. Kodel del kazkieno kalte tureciau turet nuostoliu... nors ir kelis litus...
Taip, grazinti pinigus. Nes preke grizta atgal jums, ir jus vel galesit ja parduoti.
Uz siuntima islaidas, galite pasilikti sau.
KAIP PADIDINTI EBAY PARDAVIMUS
arba.. ups...
Jei tavo namuose nėra katės. TAI KĄ TU MYLI?