QUOTE(Agnesaule @ 2014 09 09, 21:12)
Ačiū
Nesenai išrašiau vienam klientui sąskaitą faktūrą, vėliau reikėjo taisyti, dalį vertimo skaičiuoti pagal kitą kainą. Sąsk. faktūras išrašinėju el. būdu, siunčiu pdf formate (internete radau laisvos formos pavyzdį). Skambinau į VMI, klausiau ką tokiu atveju daryti, kaip taisyti. Sakė parašyti paaiškinamąjį raštą, kad ankstesnė sąsk. yra anuliuojama ir išrašyti naują. Kadangi toji buvo paskutinė apskaitos žurnale, tai naujos numeriuką palikau tokį pati.
Ką Jūs darote tokiais atvejais?
p.s. beje rekomenduoju padaryti kelias svarbiu dok kopijas, pvz. apskaitos žurnalo, nesenai kažkas atsitiko kompui, neatidarė kelis pdf, word, excel failus. ir svarbiausia neatidaro man apskaitos žurnalo, o ten 2 mėnesį suvedinėjau visas išrašytas sąskaitas, *****, supykau, dabar reikės ieškoti kokias sąsk. išrašinėjau ir iš naujo viską vesti.
Kur Jūs perkate popierinį apskaitos žurnal. individualiai veiklai?