QUOTE(angelinka @ 2012 09 13, 18:58)
Man uz tokia tase prasyti 600lt LT yra vagyste,ir cia yra tik mano nuomone,kurios niekam nepersu..Jeigu ponioms tiek kazkas moka,tai sveikinimai!Bet tai kam tada nesiskaityti su klientu,nemandagiai bendrauti?Gal mazochistai tie pirkejai,velnias juos zino,ne karo metas,pilna tu tasiu ir ju siuveju lt...turbut dabar madinga tureti rankine su uzrasu tashe tashe...O mados,kaip zinia,praeina...
O kodėl vagystė? Gal jūs ir užaugote versle, bet žinia, kiekvienas verslas turi savų ypatumų. Kodėl tvirtinate, kad tai vagystė? Ar žinote, kiek šios verslininkės/kūrėjos moka už medžiagas? Kiek moka siuvėjoms? Kiek žmonių samdo? Kiek rankinių pasiuva per mėnesį? Kiek mokesčių sumoka? Juolab daug žmonių teiravosi apie parduotuvę- tokia jau yra, bet matyt irgi ne nemokamai?
Taipogi, kaip verslininkė, turėtumėte žinoti, kad serijinė gamyba vienaip ar kitaip pigesnė (dažniausiai ženkliai pigesnė) nei vienetinių ir "mažo tiražo" daiktų
Man, pvz apiplėšimas yra LV rankinės, kurios daugiausia apskritai siuvamos iš dermantino. Dėl Furla ar Chloe ar ten Stella už 300 - 500...velniažin, jei ne padirbinės. Visgi abejočiau.
QUOTE(balbetka @ 2012 09 13, 23:31)
O man sios rankines, kaip kazkuri nare issireiske, kaip pirkiniu maisai

Internetinese nuotraukose labai grazios, o realiai visiskai nepatinka... Maciau Vilniuje jau 4 tashe tashe rankines ir nei viena nepaliko ispudzio, tikrai.
Bet, kaip sakoma, del skonio nesigincijama, yra kam patinka ir yra kam ne

As tik vieno dalyko nesuprantu, kodel prijauciancios sioms rankinems taip reaguoja i kritika?
O man tie "maišai" gražu. Juolab, kad siūlo ir ne maišų

Čia jau, kaip rašėte, skonio klausimas kas ką žavi. Man pvz., paimkim tą mccarney rankines- yra irgi maišiukų, bet manęs nežavi visiškai visokios grnadinėlės, spynelės ir kiti
primumbasai. Ir ką dabar? Ieškau to, kas man patinka, o ne burbu, kokia beskonybė tie Dior ar Stellos rankinukai. Ir nors yra posakis, kad dėl skonio nesiginčijama, tai kaip tik dėl jo labiausiai ir ginčijamasi- pažiūrėjus vien į derinukų ar naujų pirkinių temas

Kaip ir rwaguojama į kritiką. Apskritai net nelabai įsivazduoju, kas visiškai nereaguoja į kritiką- tai juk natūralu, nesvarbu ką kritikuotumėte - namų interjerą, kieno nors darbą, batus, vaikų elgesį. Ar manote, kad išsakyti kritiką galima, o jai oponuoti- nebe?
QUOTE(Lexusia @ 2012 09 13, 23:40)
Na tai kaip suprast.. pries gera savaite mama rase laiska, paklause ar nebus nauju modeliuku, pasake, kad ne. Siandien ziurim facebook'e ikelti net 5
Papildyta:
O atsakiusioms del bendravimo su klientu, as tikrai nesikabineju del kiekvienos detales kuri derinama uzsakymo eigoje. Man nepatinka pats bendravimas ir kompromisu nebuvimas. Kam pagamino anksciau, sveikinu, nors ir labai prasiau, mano uzsakymo nepaankstino nei vienos dienos.
QUOTE(ause makaliause @ 2012 09 14, 08:07)
Aš irgi užsakinėjau rankinę, man ir labai nepatiko bendravimas. Su kita dizainere dėl rūbų siuvimo benrdauju, viskas kitaip atrodo bendrauji kaip visą gyvenimą pažįstant. Ir patars kas geriau kas ne.
Dėl Lexusios gautos info nežinau, bet dėl bendravimo, ne kiekvienam priimtinas "draugės" tonas. Šiuo atveju Tašės kūrėjos pasirinko oficialų, konkretų bendravimo stilių ir manau, kad teisingai padarė, nes taip paprasčiau išvengti nenusiskalbėjimų ir klaidų.
Kiek supratu, rankinės siuvamos pagal jau "atidirbtą" technologiją: t.y. kiekvienas modelis turi savo iškarpas, siuvimo techniką ir panašiai. Tuo atveju, jei užsisakinėji konkretų modelį - pats renkiesi tam tikras, gamintojų numatytas opcijas- kas tau priimtina? Segtukas ar užtrauktukas. Juoda ar balta spalva. Ką čia dar patarinėt? Ne pagal figūrą juk siuva. O jei patartų ir nepatiktų paskui? Liktų kaltos, kad blogai patarė?
Dėl siuvimo terminų taip pat turiu įtarimą, kad viskas priklauso nuo gamybos apsukų, jei labai reikia ir įmanoma padaryti greičiau - padaro. Jei labai reikia, bet yra daugiau darbo ir nespėtų vykdyti kitų užsakymų tuomet atsiprašome, bet pagreitinti nepavyks. Nu natūralu, kaip bežiūrėsi. Ar visgi laikotės nuomonės, kad klientas visada, bet kokiu atveju yra teisus ir teisiausias būtent tuomet, kai tas klientas esate Jūs?