aš esu Omnitel abonentė jau 7 metus. per tą laiką nei karto negavau jokių privilegijų, kad esu jų abonentė. Kai pasiteiraudavau apie galimas lengvatas, pasakydavo, kad tam, kad jas gaučiau, turiu pasikeisti planą, kuris, kai paskaičiuoji, visai nenaudingas.
Tačiau visko viršūnė buvo vakarykštis pokalbis su jų konsultante (?? rašau klaustukus, nes nesiteikė prisistatyti, o kai aš ją pavadinau pardavimų vadybininke, baisingai įsižeidė), kuri pasakė, kad turiu atvažiuoti į jų ofisą detalesnei informacijai. Kai pasakiau, kad negaliu atvažiuoti, nes neturiu su kuo palikti mažo vaiko, tai spėkit, kas man buvo pasakyta? Cituoju "nu aš jus suprantu, atsitiko nemalonumas

, gimė mažas vaikas

" tai aš jai pasakiau, kad mažas vaikas NĖRA nemalonumas. O man į tai "čia jau nuo požiūrio priklauso " KAIP JUMS????
Neturiu nieko prieš jų teikiamų paslaugų kokybę

, bet nėra jokio skatinimo seniems klientams, o apie konsultantų (???) etiką iš viso patyliu.
Kadangi šiuo metu galima keliauti su savo numeriu, tikrai planuoju atsisakyti šio operatoriaus.