QUOTE(Kliamka @ 2012 06 25, 22:01)
denaxa kažkada sakei, kad reikia 25 apsuku lipant į kalną jei nenori greičio pamest. Aišku žiūrint koks kalnas bet vistiek. mazdaug 22 normaliam kely keičiu, tikrai ne mažiau nei 20. cia benzininei masinai. siaip pas mane nelabai jautri apsukoms, gali ir maziau nei 15 nukrist ir dar galiu kelt ta pacia pavara.
zenklai pakaitalioti siand mieste tai net likau nesupratus..
I kalna,jei pavara nori keisti,jei ikalnen-uztenka maziau...o siaip tai cia labai individualu pagal masina,visos jos skirtingai vaziuoja...Maniske benzinine dabar,ziuriu,puikiausiai ir su 15 laiko,jei lygioj vietoj (greiciu deze buvo keista,ir sudetas naujas sankabos komplektas-tas gal labiausiai itakojo)
As dabar labai domiuosi taupaus vairavimo principais(ekovairavimas vadinasi),taigi atsiranda siokiu tokiu dar naujesniu ziniu...
Papildyta:
QUOTE(laureta @ 2012 06 25, 23:14)

ar dviratininkas negali vaziuot vaziuojamaja dalim? GALI. tik jei sedi patogiai masinoje, reikia gerbti tuos kas yra uz tave mazesni- piestieji, dviratininkai, motociklininkai.
Dviratininkas gali vaziuoti vaziuojamaja kelio dalimi tik jei toje vietoje nera dviraciu tako,ir ne toliau kaip 1m nuo desinio kelio krasto (kelio viduriu jam vaziuoti ir trukdyti eisma draudziama).Jei yra dviraciu takas-keliu vaziuoti draudziama.Jei yra kelkrasciai-privalo vaziuoti kelkrasciais. Taigi pagarbos nusipelno tik DVIRATININKAI,vaziuojantys tvarkingai pagal taisykles,o besimakaluojantys belekaip po kelia visiems po ratais-
dalbajobai,taigi nera cia ka gerbti...

Beje,pastariesiems (o ju,deja,dauguma) neegzistuoja nei raudona sviesa,nei pestieji,nei pagrindinio-salutinio keliu savokos-vaziuoja pagal principa "as karalius ir visi turi MANE praleisti"...