QUOTE(gintagu @ 2015 11 13, 22:52)
Kad gyvenimo tempas toks, kad vos spėji sekti informaciją ir su ja tvarkytis. Keičiant tepalus po kapotu paklijuoja tokį lipduką, prie kokios ridos bus kitas keitimas. Bet sakykit man, gerbiamosios, kada reikia keisti filtrus? O stabdżių skystį? Kada papildyti kondicionierių? Kiek mm liko padangų nusidėvėjimo? Džiaugiuosi už jus, kad jūs turite rūpestingus vyrus (draugus, brolius, tėvus, - tuos kam nuoširdžiai rūpi jūsų saugumas). Aš, deja, tokios laimės neturiu. O per mėnesį darbo reikalais "susuku" du - du su puse tūkstančio km. Tad man tie tepalai... visai nesinori sukti dėl jų galvos. Man reikalinga tvarkinga, važiuojanti, nekelianti rūpesčio ir, - svarbiausia! - saugi mašina.
Kad čia labai paprasta, jei nieko ir nesusigaudai tame- internete pilna info , ir netgi labai smulkiai, kada ir ką reikia daryti. O samdyti žmogų kad jis vos ne nuolat šalia tavo mašinos būtų- nu ką aš žinau, nebent nėra kur pinigų dėti...

Su tokiu požiūriu man reikėtų samdytis žmogų kuris prižiūrėtų mano virtuvę ir man vakarienę pavargusiai paruoštų ir dar indus suplautų- nes mano gyvenimas per daug apkrautas kad dar ir dėl to turėčiau laiko sukti galvą

taip kad čia tik prioritetų reikalas- kai nėra kur padėti pinigų
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2015 11 14, 00:07)
Tepalo ir oro filtrus kartu su tepalais, o salono oro filtrą teoriškai reikėtų keisti kasmet.
Teoriškai kasmet. Praktiškai pas mus jo niekas nekeičia. Aš pasikeisčiau prieš kelionę į kalnus.
Jei kondicionierius nepakankamai šaldo
Sezoninio keitimo metu pažiūri ir tiek.
Biškį "pavartysiu"

:
Tepalo ir oro filtrai tarpusavyje absoliučiai niekaip nesisieja

Pagal tokią teoriją, tai jei man užsiteršė filtras, suprastėjo trauka (tarkim, pravažiavus labai dulkinu keliu), aš pasikeičiau filtrą, o po mėnesio važiuoju keisti tepalų- nu nafig keisti ir naują oro filtrą, a? Jį reikia keisti tada, kai jis užsikemša, o to gali prireikti dažniau nei kartu su tepalais.
Sakyčiau, būtina būtų pakeisti kartu su tepalais kuro filtrą, jis aišku irgi niekaip nesisieja su tepalais, bet bent kartą per metus jį keisti būtina, ypač patartina prieš žiemą. Aš dabar nekeisiu, nes abiems mašinoms keičiau pavasarį- kuro filtrus
Tepalus keičiu atsižvelgiant į tai kaip jie atrodo- joks pašalinis žmogus man to, deja, nepasakys
Stabdžių skystį reikėtų keisti kas du metus teoriškai, taip pat ir aušinimo skystį. Aš keičiu jei viskas gerai kas tris, jei reikia kažką daryti su stabdžiais ir praėję du metai- tada irgi keičiu pilnai

brungus šuniškai tas stabdžių skystis, kas du- biškį gaila kišenės
Padangų protektorių pasižiūriu kiekvieną kartą po pasivažinėjimo aikštelėje