QUOTE(Subjektyvi @ 2012 05 29, 21:59)
Šioje vietoje prisiminiau diskusijas apie gėjus ir zoofilus. Kai žmonės gretina gėjų santykius ir zoofilų santykius, kad va reikia visus legalizuoti ir pan. Tada atsiranda argumentas, kad gyvūnas negali priešintis (nors realiai tai gali), žmogus valdo, o gėjai santykiauja abipusiu sutarimu.
Tai gi, meilužė ir vagia, ir nevagia. Juk vyras neprievartaujamas, jam negresia BK, tiesa? Jie abipusiu sutarimu tai daro.
Papildyta:
O kodėl vyras negerbia savo šeimos? Svetimas apskritai niekam nieko neprivalo.
O jei prasideda savi interesai, tai žiūrės savų interesų, o taviškiais ar maniškiais nesirūpins.
Tai gi, meilužė ir vagia, ir nevagia. Juk vyras neprievartaujamas, jam negresia BK, tiesa? Jie abipusiu sutarimu tai daro.
Papildyta:
O kodėl vyras negerbia savo šeimos? Svetimas apskritai niekam nieko neprivalo.

Sorry, bet cia nusisnekejai. Nes mes kalbame apie dorovinius aspektus, kai pati bandai painioti su nukrypimais nuo salyginos normos, fiziologijos, libido nuo zmogaus noru nepriklauso, jis negali pasirinkti ko geisti, tai "nuleista jam is virsaus". Jis tik gali kontoliuoti iki kiek tas jo libido gali pasiriksti. Gejais ir zoofilais zmones gimsta, morale gi yra ugdoma.
Va ir sociopatui morales normos neegzistuoja, klausimas, kodel gi ji tada neretai izoliuoja?