QUOTE(Ievius @ 2007 01 08, 14:57)
Atsiprašau, bet ir Biblijoj menkokai gaudausi
Ta prasme, žinau, kas ten rašoma (teko skaityt), bet neteko gilintis į prasmę
Kokiu būdu aklame žmoguje apsireiškia Dievo darbai?
Nors čia gal ne šitoj temoj apie tai kalbėt reiktų.... bet...
Žmogaus akimis neregys yra "nevisavertis" - bet ne Dievo. Juk ne kūnas yra žmogaus esmė. Dievo darbai yra ne tie, apie kuriuos kalbama per žinias ar rašoma laikraščiuose - jie kur kas subtilesni. Vargu ar verta ginčytis, kad vienokią ar kitokią negalią turintys žmonės neretai būna, kaip sakoma, arčiau Dievo, na o aplinkiniams toks žmogus, kuriuo tenka rūpintis, kartais kaip akmenėlis bate, kurį taip norėtųsi išsikratyti, bet kita vertus - taipogi verčia pažvelgti į pasaulį kiek iš kitos pusės.
Nenutolstant nuo temos, aš visgi manau, kad Evangelija iš esmės neigia karmos dėsnį. Taip, yra toks dalykas, kaip priežastis - pasekmė, bet jis nėra absoliutus. LinguLingu teisingai pastebėjo - yra dalykų, kurie vargiai sutelpa į karmos dėsnį. Normalu pasaulio teisinę sistemą grįsti dėsniu "dantis už dantį ir akis už akį", bet dvasiniame lygmenyje nedėliojami geri/blogi darbai/veiksmai ant svarstyklių lėkštelių. Kodėl viename iš Evangelijos palyginimų šeimininkas atlygina darbininkams vienodai, nežiūrint to, kad vienas dirbo nuo ryto, kitas nuo pietų, o trečiasis vos keletą valandų? Kodėl nusidėjėliui, kentėjusiam ant kryžiaus šalia Jėzaus, buvo pažadėta dar šiandien regėti Viešpatį? ATPIRKIMAS karmos dėsniui nepavaldus.





