Merginos, sankaba aplamai reikalinga tik sklandžiam pavaros jungimui, visa kita improvizacija, prireiks, neprireiks. Prieš perėję vistiek reikia mažinti greiti, kad ir kokia gera situacija bebūtų, pilnai užtenka iki 3 pavaros, nes greitis nedidesnis nei 40 turėtų būti:4u:
Papildyta:
QUOTE(Amatevi @ 2012 07 13, 14:55)
o nesiskaito kaip kritine klaida tokioje situacijoje:per pereja pradeda eiti zmogus, pradedi mazinti greiti ir numini sankaba pasiruosdama visiskai sustoti, bet sustoti neprireikia todel atleidi sankaba ir stabdi ir spaudi gaza. Nebus didele klaida kad nuspaudei sankaba nors ir neprireike? Ir jeigu vaziavai 3 pavara pries ruosiantis sustot, ismynei sankaba bet taip ir neprireike sustoti tai tada reikia pakeisti pavara ar taip ir palikti 3 pavara?
Šioje situacijoje elgčiausi taip, pamatau, kad artėju prie perėjos, mažinu greitį, greičiau nukritus iki 40 ar mažiau - sankaba;trečia pavara; atleidžiu visus pedalus, nebegazuoju, mažinu greitį toliau, nuo 20 greičio - sankaba-antra pavara, jeigu matau, kad galiu kliudyti ir pėščiasis, baigęs eiti mano važiuojamąja juosta nepaėjo bent metro už mano važiuojamosios juostos, pristabdau vos vos, sankaba, stabdis - laisva. Po to pajudu iš vietos...

Tik neskubėkit pradėti važiuoti, kai pėsčiasis baigia eiti jūsų juosta, nes instruktoriai mėgsta improvizuot sakydami "o jeigu jis dabar apsivers aukštielnikas ir įgrius vėl į tavo juosta..."