QUOTE(Ponybreakout @ 2012 09 07, 13:11)
Mano metodas. Jeigu greitis 50 km/h, likus 60m iki posūkio pradedu lėtai stabdyti. Kelio ženklas, jog artėjama prie posūkio, yra statomas kažkur 50m iki jo. Orientuojuosiu, kad mano greitis ties tuo žeklu būtų apie 40km/h. Toliau stabdau iki mažiau 30km/h. Antra pavara. Likus 5-10m iki posūkio greitis būna apie 20 km/h, apsukos apie 1500. Jeigu jau jaučiasi, kad tuoj užneš, trumpam pasuku vairą į kairę.
Negarantuoju, kad šitas metodas geriausias, bet jis veikia. Būtų įdomu išgirsti kokią taktiką kitos vairuotojos naudoja šitoje situacijoje.
Jeigu gatvė 4 juostų ir be skiriamosios juostos, per egzaminą tikrai neapsimoka skubėt. Klaidos užskaityti už tokį praleidimą tikrai negali.
Negarantuoju, kad šitas metodas geriausias, bet jis veikia. Būtų įdomu išgirsti kokią taktiką kitos vairuotojos naudoja šitoje situacijoje.
Jeigu gatvė 4 juostų ir be skiriamosios juostos, per egzaminą tikrai neapsimoka skubėt. Klaidos užskaityti už tokį praleidimą tikrai negali.
na savo metoda aprasiau anksciau jau, bet galiu pasikartot, kad likus apie 50 metru pradedu letinti, tada likus kokiems 10 metru dar labiau prisiletinu, iki 30 ir maziau, jungiu antra begi, atleidziu sankaba, tada, jei reikia, dar pristabdau, arba pagazuoji- nuo situacijos priklauso







per stebukla gavau vieta rytojui - suka vidurius nuo pat uzsiregistravimo


