gal ir psichologiskai man cia tas kvapas, o gal jus iprantate ir jums nebesijaucia
nenoriu cia su niekuo gincytis, sakau, kaip yra, vaziavau ir su labai tvarkinga duju iranga turinciom masinim, kuriu seimininkai tvirtino, kad pas juos nera jokio kvapo, viskas idealu, na, man smirda, nors tu ka
gal ir psichologiskai man cia tas kvapas, o gal jus iprantate ir jums nebesijaucia
gal ir psichologiskai man cia tas kvapas, o gal jus iprantate ir jums nebesijaucia
Galvoju apie duju iranga savo masinai. Gerai butu, kad specai ka patartu. Masiniukas 1996m mitsubishi carisma 1.8, automatine pavaru deze, benzinas. idomu kiek dabar kainuoja isidet gera dujine iranga ir per kiek km atsiperka? kiek padideja kuro sanaudos jei dabar ima apie 9-10l benzino?
QUOTE(sandle @ 2006 05 18, 20:57)
Sakyčiau iki variklio suėdimo būtų dar nieko baisaus. Pažįstamas savo džipu, tavarkinga išpuoselėta mašina ir dujine įranga vertėsi, toji laabai lengvai ir greitai užsidegė. Gerai, kad samonę prarado tik jo žmona, pats spėjo ją ištempti. Bet po to karto dujinių atsižegnojo visam gyvenimui
QUOTE(sofili @ 2007 01 19, 11:46)
vaziavau ir su labai tvarkinga duju iranga turinciom masinim, kuriu seimininkai tvirtino, kad pas juos nera jokio kvapo, viskas idealu, na, man smirda, nors tu ka
gal ir psichologiskai man cia tas kvapas, o gal jus iprantate ir jums nebesijaucia
gal ir psichologiskai man cia tas kvapas, o gal jus iprantate ir jums nebesijaucia
Nebūtinas čia joks psichologinis faktorius (pati šį mokslą studijuoju), tai - paprasčiausia kiekvieno organizmo savybė - adaptacija kvapams. Dėl tos pačios priežasties nebeužuodžiame ir savo kvepalų, kuriuos nuolat ir ilgiau naudojame (iš čia tiek persikvepinusių damų), savo namų kvapo, kai kurie vyrai nuoširdžiai nebejaučia savų prasmirdusių kojinių tvaiko ir t.t.
Beje, jutimo slenksčiai kiekvieno žmogaus irgi skirtingi: skausmo, garso, lytėjimo ir aišku, kvapo jutimo taip pat. Todėl, ką vieni tik vos užuodžia, kitiems jau gali sukelti galvos skausmą.
Man dujinės irgi smirda. Bet dažniau ne salone sėdint, o iš išorės, kai pravažiuoja.
QUOTE(reallywomen @ 2008 06 05, 21:05)
Galvoju apie duju iranga savo masinai. Gerai butu, kad specai ka patartu. Masiniukas 1996m mitsubishi carisma 1.8, automatine pavaru deze, benzinas. idomu kiek dabar kainuoja isidet gera dujine iranga ir per kiek km atsiperka? kiek padideja kuro sanaudos jei dabar ima apie 9-10l benzino?
Žiūrint kokią dėsi dujų įrangą. Jei I kartos, tai kainuos ~1000 lt, jei IV ~3000 lt, nes ji eina su kompu. Per km atsipirks, jau reikia pačiai pasiskaičiuoti. Kuro sanaudos su I kartos dujų įranga padidėja iki 1-2 l, su IV kartos iki 10%, bet galima reguliuoti dujų padavimą, t.y. galimi trys važiavimo stiliai: ekonomiškas, normalus, sportinis. Kiekvienu atveju kuro sanaudos padidės skirtingai. Ekonominiu - gali ir nepadidėti, bet tikrai sumažės trauka. Šiaip jau tos IV kartos dujos yra geras dalykas, viską reguliuoja kompas, purkštukai elektroniniai, nešaudo, praktiškai važiavimas nesiskiria nuo važiavimo benzinu. Beje, kuro sanaudos ir važiavimo kokybė labai priklauso nuo dujų kokybės.
Važinėjant ant dujų susidarys mažiau nuodegų variklyje, bet variklis bus blogiau tepamas, todėl ateityje gali laukti variklio remontas.
QUOTE(Atogrąža @ 2008 06 06, 00:23)
Sakyčiau iki variklio suėdimo būtų dar nieko baisaus. Pažįstamas savo džipu, tavarkinga išpuoselėta mašina ir dujine įranga vertėsi, toji laabai lengvai ir greitai užsidegė. Gerai, kad samonę prarado tik jo žmona, pats spėjo ją ištempti. Bet po to karto dujinių atsižegnojo visam gyvenimui
Suprantu, gali užsidegti ir benzininė, bet, kaip supratau, ne taip lengvai, kaip Holivudo filmuose 
Na kaip man vienas dujininkas sakė: kažin ar tu sulauksi kol tau suės variklį. Jei pilsi normalias dujas, jos variklio nesuės. Šiaip jau užsidegti dėl dujų įrangos mašina negalėjo. Greičiausiai buvo problema su elektra arba labai jau nekokybiška dujų įranga. Šiaip jau dujas dedant reikėtų netaupyti gerai ir kokybiškai įrangai.
..O man tai dyzeliai smirda...Ar po bako užsipylimo rankos smirda,...ar pilstant iš kanistrų "papigiaiską" kur ant rūbų užtykšta,.... ar garaže mašiną palaikius, garažas kaip kolchozo traktorių dirbtuvės smirda.
Paprasti dyzeliukai neekonomiški triukšmingi ir 'nevalina"...
Common rail - valina, ir ekonomiški, bet gedimo atveju visa ekonomija velniop eina...
Dujom / benzu važineju jau dvylika metų su visų kartų įranga reikalų turėjau.
Apie pirmos kartos, paprasčiausią įrangą galiu tiek pasakyt: Geras daiktas,bet....reikia turėt supratimą ir "jausti" techniką...nes pastoviai kažkas keičiasi(pvz mišinio riebumas priklauso nuo oro filtro tarnavimo laiko arba jo užterštumo laipsnio), ir reikia sugebėt pasireguliuot pačiam, į servisus neprilakstysi, o dažnai servisų "asai" reikalus tik sugadina. Moterims to sugebėjimo paprastai neduota, tad su pirmos kartos įranga neišvengiamos problemos.
Antra karta - išvis nesamonė....
Trečia jau geriau, tik jos jau atsisakyta - ta kur su vienu purkštuku...
Ketvirta - tas pats kaip ir benzo įpurškimas. Veikia gerai, koreguot nereikia, ir apskritai be specialistų su kompais ir žiniom ten niekam lyst nėra ko. "Subalansuota moterims"....
Paprasti dyzeliukai neekonomiški triukšmingi ir 'nevalina"...
Common rail - valina, ir ekonomiški, bet gedimo atveju visa ekonomija velniop eina...
Dujom / benzu važineju jau dvylika metų su visų kartų įranga reikalų turėjau.
Apie pirmos kartos, paprasčiausią įrangą galiu tiek pasakyt: Geras daiktas,bet....reikia turėt supratimą ir "jausti" techniką...nes pastoviai kažkas keičiasi(pvz mišinio riebumas priklauso nuo oro filtro tarnavimo laiko arba jo užterštumo laipsnio), ir reikia sugebėt pasireguliuot pačiam, į servisus neprilakstysi, o dažnai servisų "asai" reikalus tik sugadina. Moterims to sugebėjimo paprastai neduota, tad su pirmos kartos įranga neišvengiamos problemos.
Antra karta - išvis nesamonė....
Trečia jau geriau, tik jos jau atsisakyta - ta kur su vienu purkštuku...
Ketvirta - tas pats kaip ir benzo įpurškimas. Veikia gerai, koreguot nereikia, ir apskritai be specialistų su kompais ir žiniom ten niekam lyst nėra ko. "Subalansuota moterims"....
Turejau dyzeline,nebenoriu,jokios ekonomijos neturejau nes viskas per remontus isejo s...Be to,kai pameginau benzina,tai nuo dyzelio visai fantazija atsoko,su benzu visai kitas vaziavimas,masina jautresne,paklusnesne,geresne trauka ,tikrai nepalyginamai smagiau vaziuojasi.Aisku,as cia nekalbu apie naujausius dyzelius su "n" arkliu motore
O duju as bijau,bet jei kada deciausi,tai pirmos kartos
Nemegstu sudetingos technikos su visokiais pribumbasais
Beje,apie kvapa-po dyzelio,kurio kvapas man visai patinka,buvo sunku priprasti prie benzo ,pradzioj smirdejo man jis nerealiai kai kura pildavau degalinej,o dabar pripratau ir nieko nebejauciu
Beje,apie kvapa-po dyzelio,kurio kvapas man visai patinka,buvo sunku priprasti prie benzo ,pradzioj smirdejo man jis nerealiai kai kura pildavau degalinej,o dabar pripratau ir nieko nebejauciu
QUOTE(pikkolo @ 2008 06 06, 09:11)
Žiūrint kokią dėsi dujų įrangą. Jei I kartos, tai kainuos ~1000 lt, jei IV ~3000 lt, nes ji eina su kompu. Per km atsipirks, jau reikia pačiai pasiskaičiuoti. Kuro sanaudos su I kartos dujų įranga padidėja iki 1-2 l, su IV kartos iki 10%, bet galima reguliuoti dujų padavimą, t.y. galimi trys važiavimo stiliai: ekonomiškas, normalus, sportinis. Kiekvienu atveju kuro sanaudos padidės skirtingai. Ekonominiu - gali ir nepadidėti, bet tikrai sumažės trauka. Šiaip jau tos IV kartos dujos yra geras dalykas, viską reguliuoja kompas, purkštukai elektroniniai, nešaudo, praktiškai važiavimas nesiskiria nuo važiavimo benzinu. Beje, kuro sanaudos ir važiavimo kokybė labai priklauso nuo dujų kokybės.
Važinėjant ant dujų susidarys mažiau nuodegų variklyje, bet variklis bus blogiau tepamas, todėl ateityje gali laukti variklio remontas.
Važinėjant ant dujų susidarys mažiau nuodegų variklyje, bet variklis bus blogiau tepamas, todėl ateityje gali laukti variklio remontas.
aciu uz issamu atsakyma, susimasciau apie duju iranga, nes masina pirkau ilgesniam laikotarpiui, dujos pigesnes uz benzina per puse - tai manau iranga turetu atsipirkti pravaziavus kokius 20tks. km o gal as neteisingai skaiciuoju? kiek daznai reikia tikrinti dujine iranga? ir dar mane isgasdino "ateityje gali laukti variklio remontas" ar tai labai rimta? Mano drauge nusipirkusi pries gerus keturis metus vokiska masina su dujom ir be vargo vazineja (per metus susuka netoli 40tks km). ir apie variklio darba nesu girdejusi is jos jokiu nusiskundimu
o kita podruske turi chrysler su dujom - tai pas ja ten amzinos problemos, kad varikli pirma reikia pasildyti ir tik tada gali perjungti i dujas. tai ji taip sildo kokius 30 km
Na as siuo metu vazineju su dyzeliu,variklis 3 litrai,ima sakyciau dar labai padoriai,tik kainos dyzelio kyla su kiekviena diena 
Papildyta:
as esu turejusi benzina,tai dabar esu visu 100% uz dyzeli
kas del traukos,tai viskas priklauso nuo variklio:)
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2008 06 06, 23:28)
Turejau dyzeline,nebenoriu,jokios ekonomijos neturejau nes viskas per remontus isejo s...Be to,kai pameginau benzina,tai nuo dyzelio visai fantazija atsoko,su benzu visai kitas vaziavimas,masina jautresne,paklusnesne,geresne trauka ,tikrai nepalyginamai smagiau vaziuojasi.Aisku,as cia nekalbu apie naujausius dyzelius su "n" arkliu motore
O duju as bijau,bet jei kada deciausi,tai pirmos kartos
Nemegstu sudetingos technikos su visokiais pribumbasais
Beje,apie kvapa-po dyzelio,kurio kvapas man visai patinka,buvo sunku priprasti prie benzo ,pradzioj smirdejo man jis nerealiai kai kura pildavau degalinej,o dabar pripratau ir nieko nebejauciu
Beje,apie kvapa-po dyzelio,kurio kvapas man visai patinka,buvo sunku priprasti prie benzo ,pradzioj smirdejo man jis nerealiai kai kura pildavau degalinej,o dabar pripratau ir nieko nebejauciu
as esu turejusi benzina,tai dabar esu visu 100% uz dyzeli
QUOTE(denaxa @ 2008 06 06, 22:28)
Turejau dyzeline,nebenoriu,jokios ekonomijos neturejau nes viskas per remontus isejo s....... Su benzu visai kitas vaziavimas,masina jautresne,paklusnesne,geresne trauka ...
QUOTE(kiaune007 @ 2008 06 07, 13:36)
as esu turejusi benzina,tai dabar esu visu 100% uz dyzeli
kas del traukos,tai viskas priklauso nuo variklio:)
Ne kuras,bet dyzeliu varomos masinos remontas yra nepalyginamai brangesnis,mechanizmai sudetingesni,prastas priejimas-nelabai ka ten pati pasitvarkysi,nes del kiekvieno s...reikia keltuvo.Su benzinuvke pas meistrus lankausi itin retai,varikliukas paprastas,nekaprizingas,viskas aisku kaip dvi kapeikos,visur puikus priejimas
Ir aplamai cia pagal poreikius ir pomegius,kas kam patinka,tas tuo ir vaziuoja.Man dyzelis nepatinka ir netinka,nemanau,kad dar kada dyzeline turesiu,neatitinka mano poreikiu,taip sakant
Ir aplamai cia pagal poreikius ir pomegius,kas kam patinka,tas tuo ir vaziuoja.Man dyzelis nepatinka ir netinka,nemanau,kad dar kada dyzeline turesiu,neatitinka mano poreikiu,taip sakant





