Įkraunama...
Įkraunama...

Dyzelinis ar benzininis/dujinis

Padangos jau trečios naujos šiai mašinai. Vienos žieminės jau išmestos, kitos žieminės dar apynaujės ir bus naudojamos toliau, ir naujos vasarinės. Dar buvo įsigytas antras ratlankių komplektas, kad nereiktų nuolat permontuoti padangų. Iš stambesnių ir brangesnių remontų, tai pakeista sankaba ir pakeistas galinis sparnas, visa kita smuklmė, kaip stabdžių diskai, kaladėlės, traukės, filtrai, alyva, lemputės, valytuvai, diržas pagrindinis su visais pribambasais kartą keistas. Keistas vienas įskeltas žibintas, suremontuotas priekinio stiklo įmūšimas ir t.t.
Mašina prižiūrėta ir labai gera, tad keisti į kitą nėra reikalo. Turim ir naujensę mašiną. Šeimoje vairuojančių daugėja, tad jeigu ir pirksime dar vieną mašiną, tai Peugeot vis tiek liks. smile.gif
Beje, nuvažiuojama, ne dešimt, o apie trylika tūkstančių per metus. 80% tų km susukama Vilniaus mieste.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 28 balandžio 2015 - 15:17
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 28, 13:31)
Kas čia per komentaras? 1999 metų, reikalaujantis pastovių investicijų tai jau tvarkingas, o naujesnis tai bus kledaras g.gif  Dienos anekdotas ir ne kitaip biggrin.gif
Ir kokį gį naujesnį ne kledarą už 2000 Lt jūs pasiūlysite nusipirkti?

Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 28, 15:30)
Visos detalės turi savo galiojimo laiką, ir jas arba keiti, arba parduodi mašiną. Jei pats prižiūri mašiną ilgesnį laiką (na tarkim ilgiau nei 2 metai), bent esi garantuotas, kad viskas yra tvarkinga. Nusipirkęs, naujesnį modelį dėl to nebūsi tikras, ir gali būti, kad dar daugiau investuosi (dažnai naujesnių modelių remontas ir detalės brangiau atsieina). Nebent pirktum naują iš salono.
Bet naujesnio modelio išlaikymas nebūtinai būtų pigesnis, daugiau elektros, daugiau visokių pribumbasų ir detalės ne visos iš šroto tiks. O ir neaišku kur remontuojamas, gal oficialiame servise, kur kainos visai kitos, nei garaže biggrin.gif Be to, nemanau, kad pigiau kainuotų kokio BMW ar Audi (tokių metų) remontas per metus.

Palaukite, o kaip šį pirko? Turbūt irgi smegeninę naudojo, tai ir sekančią mašiną atidžiai pirktų. Toks vaizdas, kad dabar ir neva važinės iki savo mirties su ta 1999 m. mašina? Juk vistiek keis kada nors ax.gif

Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2015 04 28, 16:07)
Ir kokį gį naujesnį ne kledarą už 2000 Lt jūs pasiūlysite nusipirkti?

Prie ko čia ta suma? Aš turėjau omeny, kad jei jau seniukė investicijų prašo, tai ar apsimoka į ją investuoti, juk galo jau nebebus. Geriau už tuos pinigus, plius dar dadėjus, jei reikia, įsigyti naujesnių metų mašiną. Su galva renkantis, pasiseks ir mašina bus krūtesnė ir gal visai nereikės investuoti, nes nekalbu apie tas sumas, kurias investuoja visi. Bet pripažinkime, tikrai ne visi remontuoja važiuokles, sankabas ar net kitas smulkias šnutkes kaip kokie valytuvai, nes to paprasčiausiai nereikia, kai mašinos naujesnės, dar ne kledarai.
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 28, 15:22)
Prie ko čia ta suma? Aš turėjau omeny, kad jei jau seniukė investicijų prašo, tai ar apsimoka į ją  investuoti, juk galo jau nebebus. Geriau už tuos pinigus, plius dar dadėjus, jei reikia, įsigyti naujesnių metų mašiną. Su galva renkantis, pasiseks ir mašina bus krūtesnė ir gal visai nereikės investuoti, nes nekalbu apie tas sumas, kurias investuoja visi. Bet pripažinkime, tikrai ne visi remontuoja važiuokles, sankabas ar net kitas smulkias šnutkes kaip kokie valytuvai, nes to paprasčiausiai nereikia, kai mašinos naujesnės, dar ne kledarai.

Važiuoklės detales keičia jau ir garantinėms mašinoms. Sankaba, tai čia labai priklauso nuo to, kaip buvo vairuojama. Valytuvai, čia jau skonio reikalas, bet kai pakeiti pirmą kartą ir pamatai skirtumą kaip valo nauji, tai tada jau dažniau keisti norisi.
Siūlau ir jums užsirašyti kievieną eurą išleistą viskam, įskaičiuojant kiekvieną 50 centų kainuojančią lemputę, ar 6 eurus kainuojantį filtrą. Pamatysit kaip per metus susidarys ne taip jau ir maža sumelė. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 28 balandžio 2015 - 15:35
na, valytuvus apskritai gan dažnai keiti bet kokiai mašinai, jei nori normaliai per lietų matyti, ypač, tamsoje biggrin.gif jeigu dėl to reiktų vis mašiną keist, tektų bent jau kas metus tai daryt.
naujesnė vs senesnė skirtumas tik dizaine ir privalumuose, daugiau niekur, keičiant senam automobiliui naujas detales jos tarnauja tiek, kiek tarnauja ir 10 ar 20m metų naujesniame automobilyje, neskaitant specifinių tam tikrų modelių ligų. Problema,kai nusiperki vargetą, kurį kažkas pardavė, nes neapsimokėjo tvarkyt smile.gif
Atsakyti
Taigi, todėl kai pirkau ieškojau būtent tokios mašinos tris mėnesius, gyvai apžiūrėjau ir išbandžiau devynias šio modelio mašinas, o nupirktąją išsamiai tikrino atstovo servise.
Visgi, geriausiai būtų pirkti naują, pačiam išsirinkti patinkančią spavą ir t.t. Gal kada taip ir padarysim. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 28 balandžio 2015 - 16:21
QUOTE(Dešimtukas @ 2015 04 28, 16:34)
Važiuoklės detales keičia jau ir garantinėms mašinoms. Sankaba, tai čia labai priklauso nuo to, kaip buvo vairuojama. Valytuvai, čia jau skonio reikalas, bet kai pakeiti pirmą kartą ir pamatai skirtumą kaip valo nauji, tai tada jau dažniau keisti norisi.
Siūlau ir jums užsirašyti kievieną eurą išleistą viskam, įskaičiuojant kiekvieną 50 centų kainuojančią lemputę, ar 6 eurus kainuojantį filtrą. Pamatysit kaip per metus susidarys ne taip jau ir maža sumelė.  smile.gif

Taip, susidarys, bet tai susidarys kiekvienai mašinai, išskyrus gal 2015 modelį. O su sena maške dar papildomai prisidės visi kiti remontai kas daug mažiau realu naujesnėje, jei ji rinktasi su galva, per pažįstamus ir pan.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2015 04 28, 17:02)
na, valytuvus apskritai gan dažnai keiti bet kokiai mašinai, jei nori normaliai per lietų matyti, ypač, tamsoje  biggrin.gif 

Turiu vieną mašiną metai laiko, dar nekeičiau ax.gif
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2015 04 28, 17:02)
naujesnė vs senesnė skirtumas tik dizaine ir privalumuose, daugiau niekur, keičiant senam automobiliui naujas detales jos tarnauja tiek, kiek tarnauja ir 10 ar 20m metų naujesniame automobilyje, neskaitant specifinių tam tikrų modelių ligų. Problema,kai nusiperki vargetą, kurį kažkas pardavė, nes neapsimokėjo tvarkyt  smile.gif

Tai visa esmė tame, kad naujesnėje gal nė nereiks keisti, jei neu-silaikysite pas save jos 10 metų biggrin.gif
Atsakyti
Ne visi zmones masinas keicia kaip kojines, yra kas nusiperka is salono ir vazineja kol numirsta (arba masina arba vairuotojas biggrin.gif ). Ne visu vienodi prioritetai. Kazkam svarbu kuo naujesnis modelis, kazkam patikimumas ir pan. Jei masina vaziuoja ir tenkina savininka, kodel ja reik keisti?
O vaziuokle tai ir naujom reik remontuot, ne visos gatves tokios puikios.
Ir valytuvus privalu keisti min karta per metus.

O beje kas yra specifinio dyzeliuose?
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 28, 20:44)
Ne visu vienodi prioritetai. Kazkam svarbu kuo naujesnis modelis, kazkam patikimumas ir pan. Jei masina vaziuoja ir tenkina savininka, kodel ja reik keisti?

O beje kas yra specifinio dyzeliuose?


drinks_cheers.gif Mano masinai 19 metu, keisti jos nesiruosiu, ir dabar tik meldziuosi kad dar bent kokius 4 metus ji vaziuotu man (rupesciu kelia kebulas, kol kas viskas sutvarkyta, bet atradau negeru vietu kur jau pradeda nelabai geri dalykai lysti- kol kas tik uzuomazgos). Pirkti kazka naujesnio nematau prasmes, nes turima dabar pilnai tenkina. Priesingai nei daugelio gerokai naujesniu masinu savininkams, nei karto neteko stoveti pakeleje sugedusiai ar kamstyje vasara uzvirusiu antifrizu, nei vienoje kelioneje nera manes pavedusi... va tik kad didesnes noretusi- cia jau kitas dalykas... I naujesnes dar ziuriu kreivai del elektronikos kiekio jose- visa tai labai musa per kisene kazkam sugedus... Senesniu masinu ir remontas (darbai) pigesnis, ir dalys gerokai maziau kainuoja ax.gif O vaziuoja taigi taip pat smile.gif

Dyzeliuose- dyzelinis variklis, tiek tos ir specifikos smile.gif Lepesnis jis ir prieziuros biski daugiau reikia smile.gif dar daugelis gamintoju turi isleistu modeliu su nepavykusiais dyzeliniais variantais- tai perkant reikia ziureti kad "neuzsirauti" ant tokio. Jei keisiu masina i didesne kada nors- teks pirkti dyzeline, nes tas modelis kurio noriu tik dyzeliai yra (vienas is ju- taip pat nevykes smile.gif )
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 28 balandžio 2015 - 20:32
na, čia apie dyzelinus, kaip matau, nelabai kas išmano, pradėsiu, kuro siurblys, dyzeliai kenčia nuo jo problemų n+1 kartą labiau, teko kažkada sustot vidury miesto, nes nuduso, mašina nebevažiuoja ir tiek, purkštukai, daug bėdų su jais, tą sužinojau, kai įsigijau golfą, vadinamą pumpadūzą, pakaitinimo žvakės ir t.t., kuro filtrai žymiai labiau kemšasi, teko su vienu dyzeliu grįžinėt namo 120 km autostrada 30 km/h greičiu, 4 val važiavo kelkraščiu doh.gif o gi pasirodė, kaltas filtras, po pirkimo nespėta pakeisti. čia tik menki keli momentai ant smūgio, turint laiko, galima pasiskaityt ir prirašyt dar nemažai. Benzinui tereikia benzino, akumuliatoriaus ir jis važiuoja ir važiuoja, lengviau atrast jo bėdas, lengviau nupirkt sveiką ir neužvaikytą.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 04 28, 22:55)
na, čia apie dyzelinus, kaip matau, nelabai kas išmano, pradėsiu, kuro siurblys, dyzeliai kenčia nuo jo problemų n+1 kartą labiau, teko kažkada sustot vidury miesto, nes nuduso, mašina nebevažiuoja ir tiek, purkštukai, daug bėdų su jais, tą sužinojau, kai įsigijau golfą, vadinamą pumpadūzą, pakaitinimo žvakės ir t.t., kuro filtrai žymiai labiau kemšasi, teko su vienu dyzeliu grįžinėt namo 120 km autostrada 30 km/h greičiu, 4 val važiavo kelkraščiu  doh.gif  o gi pasirodė, kaltas filtras, po pirkimo nespėta pakeisti. čia tik menki keli momentai ant smūgio, turint laiko, galima pasiskaityt ir prirašyt dar nemažai. Benzinui tereikia benzino, akumuliatoriaus ir jis važiuoja ir važiuoja, lengviau atrast jo bėdas, lengviau nupirkt sveiką ir neužvaikytą.

Common rail kuro sitemos į šiuolaikinius dyzelius montuojama jau apie 15 metų, o jų siurbliai yra paprasti ir genda labai retai. Genda Common rail aukšto slėgio siublio dalis - kuro slėgio reguliatorius. Ši detale ne kiek genda, kiek užsiteršia nuo nešvaraus kuro, tad kuras iš bekelių visiems dyzeliams, jaunesniems negu 15 metų, yra didelė rizika. Visgi tai dar nereiškia, kad tas kuro slėgio reguliatorius genda ir genda. Dažniausiai jį užtenka praplauti ultra garso vonelėje ir vėl veikia kaip naujas. Jeigu jį tenka keisti, kainuoja apie 100 eurų senesnėms mašinos, naujesnėms gali ir brangiau kainuoti. Kuro purkštukai genda irgi gan retai, dažniausiai jau dideles ridas turinčims mašinoms, bet jie yra remontuojami. Pukštukus keisti naujais labai brangu, kaina gali viršyti net mašinos kaina, todėl senoms mašinioms tiesiog keičiami padėvėtais už juokingus pinigus. Kuro filtras - dar viena opi vieta dyzeliuose. Jeigu kuro filtras keičiasi su visu kurpusu, tai jo pakeitimas paprastas, tačiau jeigu keičiamas tik filtravimo elementas, tai nemokšiškai jį pakeitūs gali kilti problemų su kuro slėgi reguliatoriumi ir t.t. Pats filtras turi būti kokybiškas, žinomo gamintojo ir nepigus.
Šiuolakiniuose benzininiuose varikliuose kuras taip pat paduodamas aukštu slėgiu, taip pat įpurškiamas purkštukais, plius dar yra aukštos įtampos uždegimo sitema, tad yra ne ką mažiau kam gesti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 29 balandžio 2015 - 09:17
gražus copy past, dabar siūlau atsiversti auto skelbimus, ne lietuvoj, čia trūkumų nerašo, tarkim, mobile, autoscout ir pasižiūrėt, su kokiais gedimais auto parduodami.
Atsakyti