
Direktorė bus ir pardavėja, kaip apiforminti? Vienoje darbo sutartyje abi pareigybės, ar 2 darbo sutartys, bet taip suprantu ji dirbs pardavėja nuo 8 iki 17 val. o direktore papildomai jau nedirbs, tuo pačiu dienos metu jei reiks pabus ir direktore, bet direktorė-pardavėja nėra tokios pareigybės

Sudaryk antrą darbo sutartį.
QUOTE(Cashmere @ 2013 04 22, 22:40)
Viskas dabar yra


O nuo ko pradedam darbinimą Sodroj, ji viena akcininkė, per jos banką jungiasi į SOdrą ir man suteikia parašą, tada aš teikiu jos 1SD, ar ji teikia mano pirma
QUOTE(Cashmere @ 2013 04 23, 08:02)
O nuo ko pradedam darbinimą Sodroj, ji viena akcininkė, per jos banką jungiasi į SOdrą ir man suteikia parašą, tada aš teikiu jos 1SD, ar ji teikia mano pirma
Iš pradžių direktorius įdarbinamas akcininkų sprendimu, o vėliau jau direktorius įdarbina visus kitus.
Tai iš pradžių lai pateikia savo, o vėliau tavo ir tik tada tau suteikia įgaliojimą teikti sodrai pranešimus

Papildyta:
QUOTE(Tepaluota @ 2013 04 23, 07:19)
Viskas dabar yra
Mums darbo birža liepė įrašyt pareigas vairuotojas-pagalbinis darbininkas
Bet jei ji "papildomai" nedirbs, turi arba daryt grafiką, kada kokiose pareigose, arba direktore-pardavėja formint. Arba formink direktore, bet pasirašykit pagal save pareigines, kad į direktorės pareigas įeina darbas kasos aparatu, klientų aptarnavimas ir pan.


O negalima įdarbinti direktorės pvz. 2-4 darbo valandom, o 8 darbo valandom, kaip pardavėja???

QUOTE(sunflow @ 2013 04 23, 09:22)
O negalima įdarbinti direktorės pvz. 2-4 darbo valandom, o 8 darbo valandom, kaip pardavėja??? 

Galima, bet kaip suprantu, niekas daugiau nei už 8val. nesiruošia mokėti.
QUOTE(Tepaluota @ 2013 04 23, 09:32)
Galima, bet kaip suprantu, niekas daugiau nei už 8val. nesiruošia mokėti.
Taip nesiruošia mokėt niekas daugiau, aš beveik norėčiau vienos darbo sutarties, protingiausia būtų, nes direktore dirbt pora valandų per dieną, neturės ji ką ten dirbt, ant orderio pasirašyt, ar ant važtaraščio kokio
Labas panelems
susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?

susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?
QUOTE(dangiski migdolai @ 2013 04 24, 10:27)
Labas panelems
susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?

susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?
O tai klientai irgi neturi CMR? Savo egz.? Galėtum jų paprašyt kopijos.
Bet šiaip reikia parašyt prašymą vežėjams, kad atsiųstų CMR kopiją ir viskas.
O kas mokėjo už transportą? Jeigu Jus, tada pilnai užteks, kai įrodymui, sąskaitos už transportavimą.
Bet šiaip iš patirties galiu pasakyti, kad mūsų partneriams į Estiją kai siunčiame prekes, irgi neturiu jokių CMR. Tik transporto sąskaitą. Mokesčiai tikrina, to pilnai pakanka. Nes šiuo metu mažai kas rašo tuos popierinius CMR, visur viskas automatizuota. Didieji pervežėjai, pvz. DPD, TNT vežiojasi tokius aparačiukus, kur pasirašyt reikia, tai ir yra jų elektroniniai CMR.
Ir antras tavo garantas bus, kad ir tu ir Estijos įmonė sudeklaruos tą pirkimą pardavimą ir niekas ne prie ko neprikibs

QUOTE(dangiski migdolai @ 2013 04 24, 09:27)
Labas panelems
susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?

susiduriau su tais cmr... kaip sutavrkyti man kad viskas butu ciki?
UAB A pardavė prekes Estijos įmonei B. Išrašėme sąskaitą su 0 PVM tarifu, tačiau vežėjai neranda pristatymą patvirtinančių dokumentų. Vežėjų atsakymas toks - rašykite mums pretenziją. Susisiekėme su klientu, prekes jie gavo, tačiau buhalterijoje neturiu prekių išvežimą ir gavimą patvirtinančių dokumentų. Kaip tokioje situacijoje elgtis?
gavau atsakyma kad susimoketi pvm 21 proc. tai kaip man ji priskaityti? nuo sumos priskaitau, pakoreguoju FR0600 29 laukeli? tuomet ir saskaita reikia perrasyti? nesumastau kaip sumoketi ta pvm bet nepriskaiciuoti pirkejui to 21 proc??? nes jis uz prekes jau yra sumokejes. nesuprantu kaip elgtis tokioje situacijoje... gal kuri esate taip skaiciavusi?
Na dėl CMRų mes visad kreipiames į gavėjus, jie atsiunčia nuskanuotą arba nufaksuoja mum savo CMR su gavimo parašu ir spaudu 24 laukely. Tik pamiršau paminėt, kad beveik visada transportas būna pirkėjų ir jie mokasi už transportavimą.
Sveikos 
Žinau, kad jūs žinosit kaip daryt
Gavau sąskaitą 2011m. Suma 150Lt. Nu į tuos 2011 lįst ir taisyt visai nebenoriu. Ar galiu traukt į 2012? Kol dar balansas nepriduota, tai tiek to.. arba tarkim į 2013m? Ar bus leidžiami atskaitymai?
Ir dar apsižiūrėjau, kad keli pinigų priėmimo kvitai iš vadybininkų atiduoti be pirkėjo parašų.... Ką daryt? Labai blogai segt tokius be parašų? Ar grąžint vadybininkui, kad susirastų pirkėjus ir paimtų parašus
Bijau, kad visai neprateriotų.

Žinau, kad jūs žinosit kaip daryt

Gavau sąskaitą 2011m. Suma 150Lt. Nu į tuos 2011 lįst ir taisyt visai nebenoriu. Ar galiu traukt į 2012? Kol dar balansas nepriduota, tai tiek to.. arba tarkim į 2013m? Ar bus leidžiami atskaitymai?
Ir dar apsižiūrėjau, kad keli pinigų priėmimo kvitai iš vadybininkų atiduoti be pirkėjo parašų.... Ką daryt? Labai blogai segt tokius be parašų? Ar grąžint vadybininkui, kad susirastų pirkėjus ir paimtų parašus

QUOTE(debesiuke:) @ 2013 04 24, 21:16)
Gavau sąskaitą 2011m.
Į pereitus metus traukti nebegali, 2013m. bus neleidžiami.
QUOTE(debesiuke:) @ 2013 04 24, 21:16)
Ką daryt?
Jei daug klapato surast pirkėją, apsimesk, kad nieko nematei
