QUOTE(Gaudvilė @ 2013 04 09, 12:51)
pvz kiek metų?

Toks vaizdas, kad ralis LT atsirado tik prieš kelis metus. Mieloji, yra ne viena karta 'padaryta', gimusi ir augusi ralio trasoje. Prieš duodant patarimus reikia turėt galvoj, kad ralistai ne tik berniukus padaro, atsiranda
juvelyrų ir mergaitės, kol nepasiekia pedalų, šturmanauti mokinamos. Taigi, virti yra gerai, bet tik ne savose sultyse.
Ir šiaip, tema skirta padėti išsirinkti žmonėms auto. Patarimų klausia tų, kurie yra vairavę vieną ar kitą modelį. Nors man Opel Astra gyvenime už auto nebuvo laikoma, bet niekada nedrįsčiau vertinti nevairavus jos. Kai tuo tarpu, labai gerai žinot Peugeot'ų patvarumą sporte-nesporte ir išlaikymo kaštus
Papildyta:
1. ne tik, figūrinis manevravimas gali būti ir vingiuota miesto gatve ir dar važiuojant atbulai. Rungtis, suderinta su kelių policija ir uždarytomis gatvėmis.
2. ten buvo sarkazmas - jei nemokėsi miesto sąlygomis figūrinio manevravimo, pirmoj duobėj ratus paliksi ar važiuoklę sulaužysi. Čia niekas nekalba apie chuliganišką vairavimą, o apie duobių išvengimą.
Brangioji,ralis-ne vienintele sporto saka autosporte...deretu ta zinoti,juo labiau,jei jau is tikruju ralio trasoje augusi...ralis-pati brangiausia autosporto saka,norint tuo uzsiimti rimtai-reikia savo versla tureti...deja...pas mus taip jau yra,kad vaziuoti gali tik tas,kas pinigu turi,nuo gabumu tai nelabai priklauso...
Apie patvaruma/nepatvaruma-yra biudzetas,i kuri viskas atsiremia,jis gana ribotas,ir tik as viena galiu zinoti,kokia masina galesiu islaikyti,kokios-ne,remonto ir daliu kainos nera man kazkokia paslaptis...
P.s. kad neivaziuoti i duobe ir nepalikti ten rato ar dar kazko-reikia kelia matyti bent jau kokius 100m i prieki,o ne metra panoseje (tiek,deja,mato dauguma vairuotoju,paskui verkia del sugadintos masinos),na,ir nederetu vaziuoti greiciau,nei sugebi ta kelia suziureti...tai tikrai nera sportinis vairavimas...
P.P.s. Butu gerai,kad moderatoriai pratrintu visa ta beprasmiska OT...