QUOTE(denaxa @ 2014 02 20, 16:52)
Nieko blogo tame nematau...zmogus tiesiog perka pigiau,sutvarko pats,ir jau tvarkinga masina parduoda brangiau-tokie paprastai sutvarko gerai...gali pirkti pati ta pigesne,sutvarkyti servise,ir turesi ta pati varianta...nemazai yra zmoniu,is to gyvenanciu...buna dar blogesnis variantas-perka pigiai,pavazineja pora menesiuku,nieko nedaro ir parduoda brangiau netvarkyta,vat ant tokiu uzsirauti jau yra negerai...man atrodo,kad as savo dabar turima masina pas panasius isigijau-turiu ja jau apie 7 metus,ir ji dabar yra stipriai geresnes bukles,nei tada,kai ja pirkau...
Galbūt jūs teisi, bet man kyla įtarimas, kad tie remontuotojai, kurie iš to gyvena gali nusipirkti visišką griuveną bei laužą, už kuo pigiau, kad apsimokėtų, perrenka detales ar pan. Ar tikrai nebijoti kreiptis į tokį žmogų? Na, bet jei jūs sakote, reikia patikėti. Man reikia mašinos važinėti kaimo blogais keliais ir purvais. Per žolę net, per balas. Tad nežinau irgi kokią mašiną rinktis būtų ji man pirmoji, vairuoti dar bijau, darau grubių klaidų. Į kokias atkreipti dėmesį, kad būtų aukšta, dyzelinė, su mechanine pavara.
Papildyta:
QUOTE(Pievugele999 @ 2014 02 20, 21:11)
Galima, dar nenupirkus važiuoti į servisą, už kurą iki serviso paprašo sumokėti ir pan., tik va nežinau, kaip būna, kai auto stovi turguje, be tranzitinių numerių, tai ji negali išvažiuoti į miestą? Aš taip pat ieškausi mašiniuko pirmojo, tad labai reiktų tokių praktiškų patarimų.
Na taip, bet nevisi gali sutikti pardavėjai...O beto kai pirmoji mašina ir neturi vairavimo patirties...Aš nelabai norėčiau važiuoti su nesavo mašina, nebent tas pardavėjas nuvežtų

Gal jie turi kokius tai numerius? Neįsivaizduoju. O gal galima nuvažiuoti ten, kur daro techninę apžiūrą?

Beto kaip žinoti, kad mašina užsienyje nevokta....Kažką esu viena ausimi girdėjusi, kad jei taip, paskui būna didelių problemų.