Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

QUOTE(Monažolė @ 2014 12 03, 09:56)
As autoplius ziuriu.

cia 2013 m. viena:
http://auto.plius.lt...as-3947894.html

o cia kita 2013 m.:
http://auto.plius.lt...as-3860175.html


Benzinas VS Dyzelinas. Atidarote oficialų pardavėjo puslapį ir palyginate naujų automobilių kainas.
Atsakyti
Atėjo laikas palikti valdišką Škoda yeti... Kadangi jau įpratau važiuoti didesne mašina, todėl ieškau kažką panašaus, nes nuosavo 4-račio draugo neturiu . Tik galiu skirti iki 8 tūkst. Lt, nes jeigu daugiau, tuomet mano finansai ne tik romansus giedos, bet ir serenadas užtrauks.
Aptikau skelbimą apie Dacia Sandero, gim. 2009 m. o prabėgiojo tik 45 tūkst. km. Tas skelbimas yra My Webpage

Kažin, ar nebus rida atsukta... Pažįstami sakė, kad rida dažniau atsukama dyzeliniuose. O čia juk benzinas, tad ir niežti įkišti rankas į tą savo kišenę, kur šlamantys guli atsipūtę ir nieko neveikia:)
Atsakyti
QUOTE(Torson @ 2014 12 15, 22:36)
Atėjo laikas palikti valdišką Škoda yeti... Kadangi jau įpratau važiuoti didesne mašina, todėl ieškau kažką panašaus, nes nuosavo 4-račio draugo neturiu . Tik galiu skirti iki 8 tūkst. Lt, nes jeigu daugiau, tuomet mano finansai ne tik romansus giedos, bet ir serenadas užtrauks.
Aptikau skelbimą apie Dacia Sandero, gim. 2009 m. o prabėgiojo tik 45 tūkst. km. Tas skelbimas yra My Webpage

Kažin, ar nebus rida atsukta... Pažįstami sakė, kad rida dažniau atsukama dyzeliniuose. O čia juk benzinas, tad ir niežti įkišti rankas į tą savo kišenę, kur šlamantys guli atsipūtę ir nieko neveikia:)

Nieko nesupratau bigsmile.gif Tai ar Dacia ta didesnė? biggrin.gif
Jei nori atsukti, atsuka nepaisant kuro tipo. Gerai pasiskaityčiau jūsų vietoje šiots Dacia review internete iš žmonių, kurie ją turi, turėjo. Kažkodėl man atrodo, kad pozityvios nebus. Toks apkalbamas brandas g.gif
Atsakyti
QUOTE(Torson @ 2014 12 15, 22:36)
Atėjo laikas palikti valdišką Škoda yeti... Kadangi jau įpratau važiuoti didesne mašina, todėl ieškau kažką panašaus, nes nuosavo 4-račio draugo neturiu . Tik galiu skirti iki 8 tūkst. Lt, nes jeigu daugiau, tuomet mano finansai ne tik romansus giedos, bet ir serenadas užtrauks.
Aptikau skelbimą apie Dacia Sandero, gim. 2009 m. o prabėgiojo tik 45 tūkst. km. Tas skelbimas yra My Webpage

Kažin, ar nebus rida atsukta... Pažįstami sakė, kad rida dažniau atsukama dyzeliniuose. O čia juk benzinas, tad ir niežti įkišti rankas į tą savo kišenę, kur šlamantys guli atsipūtę ir nieko neveikia:)

Po Škodos sėsti į Dacia? g.gif Ne koks pasirinkimas. Jau geriau tada senesnę, bet patikimesnę markę. Rida nieko nepasako, reik žiūrėt automobilio būklę. Vienintelis įdėtos mašinos privalumas - serviso knygelė, bent istorija bus žinoma, o ten ir tikra rida bus. Panašu, kad mašina buvo imta lizingu, pasibaigus sutarčiai grąžinta atgal ir dabar parduodama.
Ir tikrai pasiskaitykit atsiliepimus internete, nes gali būti, kad mašina pigi, bet remontas brangus arba dažnas, t.y. reik įvertint mašinos patikimumą, nes jei kas du mėnesius važiuosit ką nors keist, tai bus brangus malonumas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 16 gruodžio 2014 - 10:55
http://www.delfi.lt/...i.d?id=66684552

Deja, bet Dacia (tiesa kitas modelis, bet nemanau, kad labai skiriasi patikimumas) tarp nepatikimiausių automobilių. Tad vertėtų įvertinti savo galimybes, t.y. kiek galėsit skirti laiko ir pinigų remontui.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 12 16, 13:27)
http://www.delfi.lt/...i.d?id=66684552

Deja, bet Dacia (tiesa kitas modelis, bet nemanau, kad labai skiriasi patikimumas) tarp nepatikimiausių automobilių. Tad vertėtų įvertinti savo galimybes, t.y. kiek galėsit skirti laiko ir pinigų remontui.


Žurnale "Keturi ratai" labai daug pagiriamų žodžių apie "Dacia Sandero" eksploataciją... O delfyje pateikti vokiečių skaičiai apie tech. apžiūros nepraėjusius automobilius. Tie skaičiai verčia susimąstyti tik prieš įsigyjant iš Vokietijos parvarytus automobilius - vokiečiai juk savo mašinas drožia be gailesčio.

Pagal tech. charakteristiką, Sandero nėra žymiai didesnė už Škoda yeti. Sandero plotis 1746 mm, ilgis — 4020 mm, aukštis — 1534 mm. Škoda yeti plotis 1541 mm, ilgis — 4223 mm, aukštis — 1691 mm. Pliusas Sandero tame, kad už vairo taip pat aukštai sėdi ir erdvės daug.
Atsakyti
QUOTE(Torson @ 2014 12 16, 21:52)
Žurnale "Keturi ratai" labai daug pagiriamų žodžių apie "Dacia Sandero" eksploataciją...  O delfyje pateikti vokiečių skaičiai apie tech. apžiūros nepraėjusius automobilius. Tie skaičiai verčia susimąstyti tik prieš įsigyjant iš Vokietijos parvarytus automobilius - vokiečiai juk savo mašinas drožia be gailesčio.

Pagal tech. charakteristiką,  Sandero nėra žymiai didesnė už Škoda yeti. Sandero plotis 1746 mm, ilgis — 4020 mm, aukštis — 1534 mm. Škoda yeti plotis 1541 mm, ilgis — 4223 mm, aukštis — 1691 mm. Pliusas Sandero tame, kad už vairo taip pat aukštai sėdi ir erdvės daug.

Apie užsakomuosius straipsnius, akivaizdu, negirdėjote smile.gif

Jei jau taip smarkiai apsisprendėte ką pirkti, tai ko čia klausinėtis? g.gif
Atsakyti
kažkam reikia ir tokias mašinas pirkt, kai jau bus praeksploatuota porą metų, būtų įdomu išgirsti komentarus smile.gif
Atsakyti
Trijų cilindrų motociklas automobilio kėbule. mirksiukas.gif
Man išsyk pastipusia žiurke dvokia tai, kas yra žyyymiai pigiau už kitus. unsure.gif
Nors, pusbrolis nupirkęs mažesnę Dacia žmonai su 15 000 rida, jei gerai pamenu, trijų metų, tris TA savo kojom praėjo, jokių problemų, jokio remonto net smulkaus nedarė. Paminėsiu, kad jo žmona per tuos 6 metus nuvažiavo iki 60 000 ridos, 1 km. iki darbo, pakeliui vaikus iki mokyklos, sekmadieniais iki PC ir iš visur namo. rolleyes.gif
Toliau važiuodavo vyro audi. Kaip miesto automobiliukas jai kaip tik. Bet jei ketinama juo iš tikrųjų važinėti g.gif Na visi jie ten 5 metų už mano 10 metų Toyota trečdaliu pigesni g.gif g.gif blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Torson @ 2014 12 16, 22:52)
Žurnale "Keturi ratai" labai daug pagiriamų žodžių apie "Dacia Sandero" eksploataciją...  O delfyje pateikti vokiečių skaičiai apie tech. apžiūros nepraėjusius automobilius. Tie skaičiai verčia susimąstyti tik prieš įsigyjant iš Vokietijos parvarytus automobilius - vokiečiai juk savo mašinas drožia be gailesčio.

Pagal tech. charakteristiką,  Sandero nėra žymiai didesnė už Škoda yeti. Sandero plotis 1746 mm, ilgis — 4020 mm, aukštis — 1534 mm. Škoda yeti plotis 1541 mm, ilgis — 4223 mm, aukštis — 1691 mm. Pliusas Sandero tame, kad už vairo taip pat aukštai sėdi ir erdvės daug.


Dacia tik teoriškai tokio pat dydžio, kaip ir Jūsų turėta Skoda Yeti. Iseskite i Dacia ir iskart pajusite skirtuma. Nors teoriskai ju abieju platformu "donorai" ir priklauso tai paciai kompaktinei klasei (C segmentui). Tik Daciai panaudota 90'tuju Renault 19 platforma, o Skodai - Golf V-VI baze (PQ35). Kaip zinia, per tuos du desimtmecius tai paciai klasei priskiriami automobiliai stipriai paaugo. Na cia painiai prirasiau. Paprasciau - dabartinis B klases VW Polo (Seat Ibiza, Skoda Fabia) tokio paties dydzio, kaip antras Golpas - to meto Kompakt klases etalonas smile.gif
Toliau. Kokybe. Ka cia kalbeti, nereikia net isesti - uztenka duris atidaryti/uzdaryti - tas Dacia garsas... Piguva ir tiek...Saugumas - Dacia, regis, net nebuvo pristatytas Euro NCAP bandymams. Suprantama, buvo kuriamas dvieju desimtmeciu senumo bazeje. O Skoda gavo 5 zvaigzdes. Komplektacija - Dacia net priekiniu langu el. pakeleju nera...
Argumentai Jusu pasirinkimo naudai. Dacia isties patikimas automobilis. Nereikia bijoti 4 cilindru (3 cilindru Dacia net nebuna) Renault 1,4 benzininio variklio. Archaiskas, bet patikimas, paprastas. Kuro sanaudos realybeje daug didesnes, nei nurodomos. Bet galima "dujofikuoti".
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Matomas: 18 gruodžio 2014 - 20:56
QUOTE(Matomas @ 2014 12 18, 21:52)
Dacia tik teoriškai tokio pat dydžio, kaip ir Jūsų turėta Skoda Yeti. Iseskite i  Dacia ir iskart pajusite skirtuma. Nors teoriskai ju abieju platformu "donorai" ir priklauso tai paciai kompaktinei klasei (C segmentui). Tik Daciai panaudota 90'tuju Renault 19 platforma, o Skodai -  Golf V-VI baze (PQ35). Kaip zinia, per tuos du desimtmecius tai paciai klasei priskiriami automobiliai stipriai paaugo. Na cia painiai prirasiau. Paprasciau - dabartinis B klases VW Polo (Seat Ibiza, Skoda Fabia) tokio paties dydzio, kaip antras Golpas - to meto Kompakt klases etalonas smile.gif
Toliau. Kokybe. Ka cia kalbeti, nereikia net isesti - uztenka duris atidaryti/uzdaryti - tas Dacia garsas... Piguva ir tiek...Saugumas - Dacia, regis, net nebuvo pristatytas Euro NCAP bandymams. Suprantama, buvo kuriamas dvieju desimtmeciu senumo bazeje. O Skoda gavo 5  zvaigzdes. Komplektacija - Dacia net priekiniu langu el. pakeleju nera...
Argumentai Jusu pasirinkimo naudai. Dacia isties patikimas automobilis. Nereikia bijoti 4 cilindru (3 cilindru Dacia net nebuna) Renault 1,4 benzininio variklio. Archaiskas, bet patikimas, paprastas. Kuro sanaudos realybeje daug didesnes, nei nurodomos. Bet galima "dujofikuoti".


http://www.autogidas...63.html#chanmlt

o gal būna? mirksiukas.gif

Atsakyti
QUOTE(žavesėlis @ 2014 12 18, 22:09)


Akurat. Būna. Nuo 2012 galo. Nesąmonė tie 3 cilindrų. Nieko žavingo smile.gif
Atsakyti