QUOTE(Torson @ 2014 12 16, 22:52)
Žurnale "Keturi ratai" labai daug pagiriamų žodžių apie "Dacia Sandero" eksploataciją... O delfyje pateikti vokiečių skaičiai apie tech. apžiūros nepraėjusius automobilius. Tie skaičiai verčia susimąstyti tik prieš įsigyjant iš Vokietijos parvarytus automobilius - vokiečiai juk savo mašinas drožia be gailesčio.
Pagal tech. charakteristiką, Sandero nėra žymiai didesnė už Škoda yeti. Sandero plotis 1746 mm, ilgis 4020 mm, aukštis 1534 mm. Škoda yeti plotis 1541 mm, ilgis 4223 mm, aukštis 1691 mm. Pliusas Sandero tame, kad už vairo taip pat aukštai sėdi ir erdvės daug.
Dacia tik teoriškai tokio pat dydžio, kaip ir Jūsų turėta Skoda Yeti. Iseskite i Dacia ir iskart pajusite skirtuma. Nors teoriskai ju abieju platformu "donorai" ir priklauso tai paciai kompaktinei klasei (C segmentui). Tik Daciai panaudota 90'tuju Renault 19 platforma, o Skodai - Golf V-VI baze (PQ35). Kaip zinia, per tuos du desimtmecius tai paciai klasei priskiriami automobiliai stipriai paaugo. Na cia painiai prirasiau. Paprasciau - dabartinis B klases VW Polo (Seat Ibiza, Skoda Fabia) tokio paties dydzio, kaip antras Golpas - to meto Kompakt klases etalonas
Toliau. Kokybe. Ka cia kalbeti, nereikia net isesti - uztenka duris atidaryti/uzdaryti - tas Dacia garsas... Piguva ir tiek...Saugumas - Dacia, regis, net nebuvo pristatytas Euro NCAP bandymams. Suprantama, buvo kuriamas dvieju desimtmeciu senumo bazeje. O Skoda gavo 5 zvaigzdes. Komplektacija - Dacia net priekiniu langu el. pakeleju nera...
Argumentai Jusu pasirinkimo naudai. Dacia isties patikimas automobilis. Nereikia bijoti 4 cilindru (3 cilindru Dacia net nebuna) Renault 1,4 benzininio variklio. Archaiskas, bet patikimas, paprastas. Kuro sanaudos realybeje daug didesnes, nei nurodomos. Bet galima "dujofikuoti".