QUOTE(džu @ 2014 05 07, 10:05)
na, gal ne taip supratai dėl to perjungimo, pvz su mechanu važiuoji, stabdai, dar net ir ne visai sustojus, jau išmini sankabą, jungi atbulinį, suki, važiuoji, automatas, stabdai, pilnai sustoji, jungi, pajudi, šiaip, kai situacija gan ekstremali, tas laiko tarpas labai pasijaučia. Kas liečia automatus, turėjau jų nemažai, 7 ir x5 bmw, lexus, mb cl ir t.t. visuose galingi varikliai, bet panašiai tas pats.

Pritariu,su mechanu tikrai tai gaunasi greiciau.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 05 07, 12:40)
kodėl neįjungsi? išmynei sankabą ir junginėk, ką nori
Valkata netiksliai pasake,tiksliau butu-kol nesustojusi pavaru deze.Kartais,kai reikia labai labai greitai,buna tokiu situaciju,kai masina sustojusi,o deze dar ne,ir jei tokiu atveju staigiai per jega kalsi atbulini-gali visiskai sulauzyti deze,na,bet su tokiom situacijom man,pvz.,yra teke susidurti tik varzybu metu,gatvinese situacijose-ne

Su automatu,kai reikia labai labai greitai-vis tiek gausis gerokai leciau nei su mechanu,tuo labiau,kad jungti reikia per N (kol viska sujungineji,uzima laiko),o jei per greitai-i R paprasciausiai neisijungs (jei jungiasi mygtukais),tai mes per treniruotes su automatinem darem taip-jungdavom N is anksto,dar varydami i prieki,kad sustotu deze,o tada ant stabdziu ir staigiai atbulini

Nes kai meginom jungti tik sustoje-nesijunge,del situacijos "masina sustojusi,o deze dar ne"

.