QUOTE(mylimuke @ 2008 06 30, 01:10)
Moonte,
juk cia neina kalba apie neistikimybe. Tai visai kas kita. Jei tu nori tik savo vyro,tai labai grazu ir gerbtina ir tikriausiai nebutu pritarianciu seksui su kazkuo is salies. Kalbama apie seksa tada,kai nesi niekam kitam isipareigojus.
Del dalinimosi,kaip as jau minejau,jei moteris laiko save daiktu,jei seksas jai- ''davimas vyrui'',tai nenuostabu,kad ji jauciasi save svaistanti
O man tai dalykas,kuris suteikia teigiamu emociju ir potyriu abiems partneriams,kuris pats savaime nera nei pareiga,nei ipareigojantis dalykas.
Jei jus vaisina sauja braskiu,ar jauciate pareiga uz jas uzmoketi? Juk vaisina. Bet persivalgyti irgi nesveika.
Tad neagituoju sekso su kuo daugiau vyru. As uz tai,kad moteris ar vyras nekankintu saves vien del to,kad tokios moralines normos,taip sako baznycia,nenori pasirodyt lengvabude/-is,ar ka pagalvos vyras,kuri galbut sutiksite po 10metu.
Jeigu be galo uzsimanyciau braskiu vidury ziemos,tikrai nusipirkciau,kad ir tu atveztiniu ''plastmasiniu'',ir nelaukciau vasaros. Bet visada zinociau,kad lietuviskos ir ekologiskos yra pacios geriausios
Mylimukė, mano parašymas nieko bendro nėra su neištikimybė. Aš tiesiog rašau, kad man sekso nereikia,
jei nėra dvasinių ryšių. Jei aš paragavau tikro šokolado, jau pakaitalo, sojos, nevalgysiu. Nes atskiriu kur yra tikra, kur ne. Tu juk negersi net ir ištroškusi iš pirmos pasitaikiusios balos. O čia ne troškulys, nes jį mirk krisk privalai patenkinti čia tik noras.
Ir nesuprantu, prie ko čia davimas vyrui. Galima lygiai taip pat sėkmingai pasinaudoti vyru, bet kitas klausimas,
ar reikia jei nėra jausmų.
Man pats žmogaus kūnas nėra svarbus, svarbi tik jo siela. Asmeniškai nenorėčiau būti kažkam pripučiama lėlė, kurią naudoją savo seksualiniam poreikiui patenkinti, lygiai taip pat aš negaliu naudotis ir kitu žmogumi, nes jis ne vibratorius, o žmogus su siela.
Todėl ir rašau, man nepriimtinas seksas vardan sekso,
be jausmų.
...................................................................................................
Ir dėl moralės. Moralė tai nekintantis pamatas, analogiją galima pravesti su 10 Dievo įsakymų, kitose religijose kitkas. Toliau eina dorovė, tai kintamoji dalis, kuri priklauso nuo visuomeninės opinijos, santvarkos, tautos, šeimos. Mokslas, kuris tyrinėja moralę-dorovę vadinasi etika.
Todėl sakyti, kad kinta moralė yra klaidinga, kinta dorovė.