Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 3

QUOTE(Linulee @ 2014 09 04, 20:19)
Po keletos susirašinejimu su pirkeja vis labiau isaiskeja,kad ji tiesiog mano,kad permokejo,nors net nesiderejo, o tik paklause kokia galutine kaina  doh.gif Dydis aiskiai buvo parasytas W10 ir kad avejau su 27cm peda,o paklausus jos kiek jos peda,ji net neatsake,o iskart sask prase... ir va ikeliu jos paskutinio posto citatele: as jums jau aiskinau, buciau net nesivelus i viska cia jumis ir buciau pardavinejus juos uz maximum 70-80lt... kad atitiktu realia kaina, ir buciau parasiusi realu dydi, kuri sie batai atitinka, niekada negaleciau apgaudineti mergaiciu.
Ir visuose jos postuose atsispindi kaina, kad kiek daug sumokejo  doh.gif  doh.gif

Linulee , aš prieš parduodama daiktą paskaitau atsiliepimus apie narį. Jeigu turi daug neigiamu, neparduodu. Geriau neparduosiu, negu vėliau turėsiu galvos skausmą. O jūsų pirkėja jų turi ir minima kaip priekabi pirkėja. Užuojauta 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Beautiful Life: 15 rugsėjo 2014 - 21:10
Labai prašau pagalbos dėl viryklės. Nusipirkau AEG47995VD-MN iš internetinės parduotuvės. Kurjeris atvežė, patikrinau ar pakuotė nepažeista, sumokėjau pinigus ir paėmiau. Viryklė buvo įpakuota į matinę plėvelę per kurią nieko nesimato. Nuplėšus plėvelę pamačiau defektus ant ekranėlio. Matosi tarsi klijai išbėgę ir uždžiūvę, mygtukai apibraižyti ir kiti smulkūs ibrėžimai. Kas nežinotų, kad tai nauja viryklė turbūt pasakytų, kad ji naudota. Nusiunčiau nuotraukas pardavėjui. Jie sakė jas išsiuntė gamyklai ir davė gamintojų atstovų kontaktus. Sako jie patys nori atvažiuoti ir pažiūrėti, nes jiems foto neužtenka. Paskambinu jiems jie sako nieko mes nežinom apie šį atvejį ir nuotraukų nematė doh.gif davė serviso įmonės nr. kaune. sako atvažiuos meistras ir pažiūrės. tai ką man dabar daryti skambinti meistrui? Man jau atsibodo, aš viryklės nepasiliksiu, jei sumokėjau už naują turi būti nauja, o ne apibraižyta. O tas gamintojo atstovas sako: kaip jūs manote iš kur tie defektai? sakau: gal brokas gamykloje, tai jis juokiasi, sako gamykloje tokių dalykų nebūna biggrin.gif pati dirbu įmonė, kur gamina produktą, ir žinau, kad broko būna ir nemažai. Ar ten robotai pas juos dirba? Dar pardavėjas sakė, kad šios viryklės tik Vengrijoj gaminamos. Ar tiesa? Sako jei norėsiu kitos ji vėl važiuos iš tos pačios gamyklos. Prašau padėkit verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(geggle @ 2014 10 02, 12:32)
Labai prašau pagalbos dėl viryklės. Nusipirkau AEG47995VD-MN iš internetinės parduotuvės. Kurjeris atvežė, patikrinau ar pakuotė nepažeista, sumokėjau pinigus ir paėmiau. Viryklė buvo įpakuota į matinę plėvelę per kurią nieko nesimato. Nuplėšus plėvelę pamačiau defektus ant ekranėlio. Matosi tarsi klijai išbėgę ir uždžiūvę, mygtukai apibraižyti ir kiti smulkūs ibrėžimai. Kas nežinotų, kad tai nauja viryklė turbūt pasakytų, kad ji naudota. Nusiunčiau nuotraukas pardavėjui. Jie sakė jas išsiuntė gamyklai ir davė gamintojų atstovų kontaktus. Sako jie patys nori atvažiuoti ir pažiūrėti, nes jiems foto neužtenka. Paskambinu jiems jie sako nieko mes nežinom apie šį atvejį ir nuotraukų nematė doh.gif davė serviso įmonės nr. kaune. sako atvažiuos meistras ir pažiūrės. tai ką man dabar daryti skambinti meistrui? Man jau atsibodo, aš viryklės nepasiliksiu, jei sumokėjau už naują turi būti nauja, o ne apibraižyta. O tas gamintojo atstovas sako: kaip jūs manote iš kur tie defektai? sakau: gal brokas gamykloje, tai jis juokiasi, sako gamykloje tokių dalykų nebūna biggrin.gif pati dirbu įmonė, kur gamina produktą, ir žinau, kad broko būna ir nemažai. Ar ten robotai pas juos dirba? Dar pardavėjas sakė, kad šios viryklės tik Vengrijoj gaminamos. Ar tiesa? Sako jei norėsiu kitos ji vėl važiuos iš tos pačios gamyklos. Prašau padėkit verysad.gif

Visų pirmą šios viryklės gaminamos Rumunijoje..antra jai perkate internetinėje parduotuvėje pasinaudokite galimybe apmokėti grynais namuose,trečia jai jau gavote prekę BŪTINA išsipakuoti ir apžiūrėti jai tik yra kažkokių pažeidimų reikia vežėjui surašyti ...šiai dienai bandykite kviesti meistrą (ar turite sąskaitą-faktūra?) ir parašyti kad sustatytu broko aktą...tada kreipkitės į pardavėja dėl pakeitimo o jai jau nerasite dialogo tada http://www.inspekcija.lt/
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2014 10 02, 14:15)
Visų pirmą šios viryklės gaminamos Rumunijoje..antra jai perkate internetinėje parduotuvėje pasinaudokite galimybe apmokėti grynais namuose,trečia jai jau gavote prekę BŪTINA išsipakuoti ir apžiūrėti jai tik yra kažkokių pažeidimų reikia vežėjui surašyti ...šiai dienai bandykite kviesti meistrą (ar turite sąskaitą-faktūra?) ir parašyti kad sustatytu broko aktą...tada kreipkitės į pardavėja dėl pakeitimo o jai jau nerasite dialogo tada http://www.inspekcija.lt/

Mokėjau grynais, bet prie kurjerio apžiūrėjau tik ar nepažeista pakuotė, nes taip sakė pardavėjas. Kitą kartą žinosiu doh.gif Sąskaitą faktūra turiu, atsiuntė į elektroninį paštą. Skambinu meistrui, ačiū 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(geggle @ 2014 10 02, 13:28)
Mokėjau grynais, bet prie kurjerio apžiūrėjau tik ar nepažeista pakuotė, nes taip sakė pardavėjas. Kitą kartą žinosiu doh.gif  Sąskaitą faktūra turiu, atsiuntė į elektroninį paštą. Skambinu meistrui, ačiū 4u.gif

Ar originali pakuotė buvo???
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2014 10 02, 14:29)
Ar originali pakuotė buvo???

O kaip nusprest ar originali? sad.gif viskas stovi neispakuota pas mane namie, tik plevele praplesta. Nezinau kaip issispres, bet jei ne mano naudau paviesinsiu elektronines parduotuves adresa. Beje, jie sandelyje neturejo virykles, laukiau savaite kol atves. sake veze is Vengrijos.
Atsakyti
QUOTE
Jai tik pirkote 47995VD-MN stiklo keramika tada be abejo ji pagaminta Rumunijoje....bijau kad pardavėjai painioja Vengrija nes čia gaminamos visos dujinės viryklės...ir kad laukiate savaite tai normalu...prekės sandeliuojamos Lenkijoje...panašu kad originali pakuote...tikiuosi nepaungta ji pas jus namuose stovi?


Virykle si http://www.aeg.lt/Pr...
Mes nuplėšėm plėvelę ir pamatėm broką. Daugiau nieko su ja nedarėm, nei daugiau pakavom nei pajungėm. Naudojamės dar senąja.
Šiandien atvažiuos meistras, kaip sakėte prašysiu, kad išrašytų broko aktą, bet bijau, kad jis sakys: tai čia nieko tokio... doh.gif Aš džiaugiuosi, kad ji ne tik subraižyta, bet ir tie klijai išbėgę, nes jei tik subraižyta būtų turbūt sakytų jūs čia padarėt doh.gif
O jei meistras siūlys keisti visą ekranėlį ar aš galiu atsisakyti? Nes aš nusipirkau naują daiktą tai ir noriu jo naujo, o ne paremontuoto. Na nebent už tai dar nuolaidą pasiūlys biggrin.gif
Ir dar klausimas kaip su 14 dienų grąžinimu? Ar aš negaliu grąžinti į parduotuvę? Turi būti būtinai nepraplėšta pakuotė? sąskaita faktūra išrašyta lygiai prieš 7d.

Įkeliu nuorodą į nuotraukas http://public.fotki....geggle/virykle/
Atsakyti
QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 06:55)

O jei meistras siūlys keisti visą ekranėlį ar aš galiu atsisakyti? Nes aš nusipirkau naują daiktą tai ir noriu jo naujo, o ne paremontuoto. Na nebent už tai dar nuolaidą pasiūlys biggrin.gif
Ir dar klausimas kaip su 14 dienų grąžinimu? Ar aš negaliu grąžinti į parduotuvę? Turi būti būtinai nepraplėšta pakuotė? sąskaita faktūra išrašyta lygiai prieš 7d.


Perkant internetu galioja šiek tiek kitokios sąlygos ,bijau kažką komentuoti bet siūlau pasiskambinti specams kurie Jums parekomenduos ką Jums daryti...
Atsakyti
QUOTE
Perkant internetu galioja šiek tiek kitokios sąlygos ,bijau kažką komentuoti bet siūlau pasiskambinti specams kurie Jums parekomenduos ką Jums daryti...

O kam skambint? unsure.gif i vartotoju teises?
Atsakyti
QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 09:59)
O kam skambint? unsure.gif i vartotoju teises?


As siulyciau pasiskambinti vartotoju teisems pries prileidziant meistar prie virykles g.gif

Cia is vartotoju teisiu apsaugos...

Jūsų teisės, kai kas nors nesiseka
Jei perkate prekes iš el. parduotuvės ir jos nėra patenkinamos kokybės, ir tinkamos naudojimui ar neatitinka aprašymo, ūkio subjektas privalo ištaisyti padėtį. Jis yra prekybininkas, kuris yra atsakingas už prekės kokybę o ne gamintojas. Jei prekybininkas jums pasakys, kad gamintojas yra atsakingas, arba, kad jūs turite kreiptis į gamintoją dėl garantinio aptarnavimo, jūs neturite su tuo sutikti.

Ar galima atsisakyti pirkinio?
Prekybą ryšio priemonėmis reglamentuojantys teisės aktai suteikia jums teisę apsigalvoti ir atšaukti užsakymą. Jei nuspręsite atšaukti užsakymą, raštu pateikite prašymą. Laiko limitai: Daiktams - 7 darbo dienos po daikto pristatymo dienos. Paslaugoms - 7 darbo dienos po sutarties sudarymo dienos. Jei pardavėjas raštu nepateikė jums reikalingos informacijos, tada atsisakyti sutarties galite per 3 mėnesius. Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per penkiolika dienų privalo atsiimti daiktą 
Reikia žinoti savo teises, kai jūs perkate prekes intenetu
Perkant prekes internetu įstatymai vartotojams suteikia papildomas teises. Įstatymas sako, kad prekės turi būti:
Prekė turi būti kokybiškos. Tai reiškia, kad prekės turi būti be jokių gedimų, įskaitant nežymius. Turėtų būti kokybIškos, tokios kokių vartotojas tikėjosi skaitydamas aprašymą. Jūs galite atsižvelgti į prekės išvaizdą ir apdailą, ir ar yra kokių nors defektų (įskaitant nežymius). Jūs galite taip pat atsižvelgti ar skelbiama informacija apie prekių ypatumus ir ar tos prekės yra saugios.
Prekė turi būti pritaikyta naudojimui. Tai reiškia, kad jūs turite sugebėti ja naudotis savo tikslams, kad galėtumėte paprastai naudoti savo ūkio reikmėms
Prekė turi atitikti aprašymą. Tai reiškia, kad jei yra prekių aprašymas, jis turi būti tikslus. Ir jei renkantis pamatėte pavyzdį, prekės turi atitikti pavyzdį.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zebriuk: 03 spalio 2014 - 09:17
zebriuk, ikelkite nuoroda is kur nukopijavote siuos zodzius. As skambinau i vartotoju teises ir paklausiau ka man daryti jei meistras sakys, kad pazeidimas yra nereiksmingas arba siulys pakeisti ekraneli ar kitaip remontuoti. tai man patare pasirasyti prasyma - pretenzija ir iteikti meistrui. Tame prasyme as prasau grazinti pinigus arba pakeisti preke i kokybiska, nurodau defekto pobudi ir dar parasau, kad nesutinku su remontu, nes pirkau nauja preke ir man reikia naujos, o ne remontuotos.
O cia kur jus nukopijavot cia net raso, kad pardavejas atsakingas uz kokybe, o man pardavejas sako, kad gamintojas atsakingas, todel siuncia gamintojo atstovo meistra pas mus.
Ir apskritai kas cia per tvarka turejo ta pacia diena pardavejas atvaziuoti pasiimti preke ir grazinti pinigus, o dabar mane siuntineja visur, skambinkit ten, po to ten... doh.gif
gal man ta prasyma dabar siusti tiesiai pardavejui? g.gif su nuoroda i ta teksta kuri idejot.
Atsakyti
QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 08:59)
O kam skambint? unsure.gif i vartotoju teises?

Jo kurie kuruoja internetinę prekyba... 4u.gif

QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 10:10)
zebriuk, ikelkite nuoroda is kur nukopijavote siuos zodzius. As skambinau i vartotoju teises ir paklausiau ka man daryti jei meistras sakys, kad pazeidimas yra nereiksmingas arba siulys pakeisti ekraneli ar kitaip remontuoti. tai man patare pasirasyti prasyma - pretenzija ir iteikti meistrui. Tame prasyme as prasau grazinti pinigus arba pakeisti preke i kokybiska, nurodau defekto pobudi ir dar parasau, kad nesutinku su remontu, nes pirkau nauja preke ir man reikia naujos, o ne remontuotos.
O cia kur jus nukopijavot cia net raso, kad pardavejas atsakingas uz kokybe, o man pardavejas sako, kad gamintojas atsakingas, todel siuncia gamintojo atstovo meistra pas mus.
Ir apskritai kas cia per tvarka turejo ta pacia diena pardavejas atvaziuoti pasiimti preke ir grazinti pinigus, o dabar mane siuntineja visur, skambinkit ten, po to ten... doh.gif
gal man ta prasyma dabar siusti tiesiai pardavejui? g.gif su nuoroda i ta teksta kuri idejot.

Aš Jūsų vietoje siusčiau pardavėjui
http://www.inspekcij...ndex.php?id=169
http://www.inspekcij...ndex.php?id=165
Atsakyti