QUOTE(geggle @ 2014 10 03, 09:59)
O kam skambint?

i vartotoju teises?
As siulyciau pasiskambinti vartotoju teisems pries prileidziant meistar prie virykles
Cia is vartotoju teisiu apsaugos...
Jūsų teisės, kai kas nors nesiseka
Jei perkate prekes iš el. parduotuvės ir jos nėra patenkinamos kokybės, ir tinkamos naudojimui ar neatitinka aprašymo, ūkio subjektas privalo ištaisyti padėtį.
Jis yra prekybininkas, kuris yra atsakingas už prekės kokybę o ne gamintojas. Jei prekybininkas jums pasakys, kad gamintojas yra atsakingas, arba, kad jūs turite kreiptis į gamintoją dėl garantinio aptarnavimo, jūs neturite su tuo sutikti.
Ar galima atsisakyti pirkinio?
Prekybą ryšio priemonėmis reglamentuojantys teisės aktai suteikia jums teisę apsigalvoti ir atšaukti užsakymą. Jei nuspręsite atšaukti užsakymą, raštu pateikite prašymą. Laiko limitai: Daiktams - 7 darbo dienos po daikto pristatymo dienos. Paslaugoms - 7 darbo dienos po sutarties sudarymo dienos. Jei pardavėjas raštu nepateikė jums reikalingos informacijos, tada atsisakyti sutarties galite per 3 mėnesius. Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per penkiolika dienų privalo atsiimti daiktą
Reikia žinoti savo teises, kai jūs perkate prekes intenetu
Perkant prekes internetu įstatymai vartotojams suteikia papildomas teises. Įstatymas sako, kad prekės turi būti:
Prekė turi būti kokybiškos. Tai reiškia, kad prekės turi būti be jokių gedimų, įskaitant nežymius. Turėtų būti kokybIškos, tokios kokių vartotojas tikėjosi skaitydamas aprašymą. Jūs galite atsižvelgti į prekės išvaizdą ir apdailą, ir ar yra kokių nors defektų (įskaitant nežymius). Jūs galite taip pat atsižvelgti ar skelbiama informacija apie prekių ypatumus ir ar tos prekės yra saugios.
Prekė turi būti pritaikyta naudojimui. Tai reiškia, kad jūs turite sugebėti ja naudotis savo tikslams, kad galėtumėte paprastai naudoti savo ūkio reikmėms
Prekė turi atitikti aprašymą. Tai reiškia, kad jei yra prekių aprašymas, jis turi būti tikslus. Ir jei renkantis pamatėte pavyzdį, prekės turi atitikti pavyzdį.