Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(primula @ 2014 01 20, 21:30)
Sveiki 4u.gif
Gal šiame forume yra besimokančių vairuoti su Hyunday i30? ax.gif

Man teko mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(jurguze @ 2014 01 21, 08:48)
Man teko  mirksiukas.gif

Gal galėčiau, Jurguže, paprašyti, kad daugiau papasakotum apie parkavimasi. Na mane domina, pagal ką orientuotis moko mokant su Hyunday? Aš mokiaus su golfu, tai pirminė padėtis pradedant pratimus pasirenkama orientuojantis pagal galinių durelių mažąjį langelį. Pvz, atliekant statmeną parkavimąsi žiūri į tą langelį, kai jame vos vos pasirodo kuoliukas, susuki vairą, po to judi kol mašina atsistoja lygiagrečiai, o po to ištiesini vairą ir davažiuoji kiek reikia. Pas Hyunday tas langelis kiek kitoje vietoje, toks neįprastai mažas, tad norėjau paklausti, ar jus irgi pagal jį mokė orientuotis ar kaip kitaip?...aišku su laikiu nesvarbu kokia mašina, imi jausti jos gabaritus, galiausiai atrandi savo sistemą, bet va pradžioj ramiau kai turi kokį orientyrą... ax.gif
Atsakyti
Supasavau ir aš - praktikos egzaminą regitroj atšaukiau, toks jausmas kad pradėsiu iš naujo mokytis g.gif nežinau, kiek beužteks jėgų ir finansų, ar įstengsiu pabaigt mastau.gif
Mokiausi mokiausi 4 mėnesius, o dabar pasirodė kad nemoku net vairo sukt ir pedalų spaudyt unsure.gif vairavimas darosi kažkoks labai painus reikalas blink.gif
Turiu keletą klausimų, gal kas galėtų parašyt kaip jūs darot blush2.gif

1. Kur būna kairysis kulnas nuspaudžiant ir atleidžiant sankabos pedalą? Ant grindų, ar "pakibęs"?

2. Ar spaudžiate gazą prieš pradedant važiuoti, prieš atleidžiant sankabą?

3. Ar nuspaudus sankabą perjunginėjant pavaras gazo pedalas būna visiškai atleistas? Jei taip - tai kuriuo momentu vėl pradedat jį spausti?
(miglotai suvokiu, kad tai susiję su va tokiu Regitros reikalavimų punktu: 2.4.8. baigdamas perjungti pavarą, suderinti variklio sūkius su važiavimo greičiu;, bet kaip praktiškai tai daroma - neįstengiu suvokti, nors ir bandė MB išaiškinti, kad reikia gazuot perjunginėjant pavaras, ko aš nedarau, gazuoju tik kai visiškai atleidžiu sankabą, kitaip mašina kratosi... gal kas galėtų liaudiškai paaiškinti, kaip tai daroma ir kokiu momentu?)

.... bandysiu mokytis kažką dar savarankiškai
mega_shok.gif
Atsakyti
QUOTE(primula @ 2014 01 21, 11:26)
Gal galėčiau, Jurguže, paprašyti, kad daugiau papasakotum apie parkavimasi. Na mane domina, pagal ką orientuotis moko mokant su Hyunday? Aš mokiaus su golfu, tai pirminė padėtis pradedant pratimus pasirenkama orientuojantis pagal galinių durelių mažąjį langelį. Pvz, atliekant statmeną parkavimąsi žiūri į tą langelį, kai jame vos vos pasirodo kuoliukas, susuki vairą, po to judi kol mašina atsistoja lygiagrečiai, o po to ištiesini vairą ir davažiuoji kiek reikia. Pas Hyunday tas langelis kiek kitoje vietoje, toks neįprastai mažas, tad norėjau paklausti, ar jus irgi pagal jį mokė orientuotis ar kaip kitaip?...aišku su laikiu nesvarbu kokia mašina, imi jausti jos gabaritus, galiausiai atrandi savo sistemą, bet va pradžioj ramiau kai turi kokį orientyrą... ax.gif

Parkavimas 45 laipsnio kampu - susukt vairą kai galiniam lange, tam mažam trikampėly iškart pamatot gairelę.
Parkavimas 90 laipsnio kampu kai keleivių pusėj vidury lango pamatot pirmą gairelę
Parkavimas prie šaligatvio - kai keleivių pusėj vidury lango pamatot paskutinę gairelę.
Man teko parkuotis su daug mašinų, orientavimas tas pats.
Nežinau ar aiškiai parašiau smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurguze: 21 sausio 2014 - 18:29


Zuikiui:

1. teoriskai turetu buti ant grindu,praktiskai-pas mane pakibes,del labai paprastos priezasties,nelabai siekiu pedalus smile.gif ir sankaba iki galo isminu jau pirstu galais,nors tureciau vidurine pedos dalimi ,tai va kai pereina reikalas iki pirstu tai ir pakimba smile.gif
2.Pries pradedant vaziuoti gazas spaudziamas kartu atleidinejant sankaba,jei jauti,kad variklis dar "nepagavo pagreicio",tada sankaba uzlaikai siek tiek o gaza mini toliau...sitaip vaziuojama su benzininem ir su tais gestanciais regitros golfais (jei jie ten dar yra-du tokius turejo smile.gif ),ir taip vaziuodama neuzgesi...kad pajustum,kaip dirba/kabina sankaba,pasibandyk kur nors aiskteleje vaziuoti visiskai be gazo-pajudeti is vietos,leteti,greiteti,sustoti,tik su sankaba ir stabdziu dirbdama...as taip savo vaikus "mustravau",labai greitai ismoko pajusti varikli... smile.gif
3.Gazuoti perjunginejant pavaras nereikia-labai greitai sankaba susidrozia nuo tokiu dalyku,o ir kuro sanaudos isauga iki fantastiniu aukstumu...persijungi,atleidi sankaba ir tada mini gaza,tik ta reikia daryti greitai,kad nenukristu variklio sukiai kol persijungsi...pagazuoti galima pries persijungiant,t.y.,sukelti daugiau apsuku kad per daug nenukristu perjungiant ir nesuletetum...perjungdama apsukas turi islaikyti pastovu greiti (kad jis nekistu perjungimo metu,o apsuku nebutu nei per daug,nei per mazai esamam greiciui)...

4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 21 sausio 2014 - 18:40
QUOTE(denaxa @ 2014 01 21, 20:40)
Zuikiui:

1. teoriskai turetu buti ant grindu,praktiskai-pas mane pakibes,del labai paprastos priezasties,nelabai siekiu pedalus smile.gif ir sankaba iki galo isminu jau pirstu galais,nors tureciau vidurine pedos dalimi ,tai va kai pereina reikalas iki pirstu tai ir pakimba smile.gif
2.Pries pradedant vaziuoti gazas spaudziamas kartu atleidinejant sankaba,jei jauti,kad variklis dar "nepagavo pagreicio",tada sankaba uzlaikai siek tiek o gaza mini toliau...sitaip vaziuojama su benzininem ir su tais gestanciais regitros golfais (jei jie ten dar yra-du tokius turejo smile.gif ),ir taip vaziuodama neuzgesi...kad pajustum,kaip dirba/kabina sankaba,pasibandyk kur nors aiskteleje vaziuoti visiskai be gazo-pajudeti is vietos,leteti,greiteti,sustoti,tik su sankaba ir stabdziu dirbdama...as taip savo vaikus "mustravau",labai greitai ismoko pajusti varikli... smile.gif
3.Gazuoti perjunginejant pavaras nereikia-labai greitai sankaba susidrozia nuo tokiu dalyku,o ir kuro sanaudos isauga iki fantastiniu aukstumu...persijungi,atleidi sankaba ir tada mini gaza,tik ta reikia daryti greitai,kad nenukristu variklio sukiai kol persijungsi...pagazuoti galima pries persijungiant,t.y.,sukelti daugiau apsuku kad per daug nenukristu perjungiant ir nesuletetum...perjungdama apsukas turi islaikyti pastovu greiti (kad jis nekistu perjungimo metu,o apsuku nebutu nei per daug,nei per mazai esamam greiciui)...

4u.gif


Ačiū 4u.gif
ech, su tuo trečiu punktu tai dar teks treniruotis ilgai... krenta greitis dar... ypač kol jis nedidelis, žemas pavaras jungiant doh.gif
2. aš ir temoku vien su sankaba, man kažkaip paprasčiau tada - mažiau pedalų, nebūna kad rautų mašina per daug gazą paspaudus blush2.gif nes su dyzeliu mokiausi....
Įsigudrinau ir su benzinine "namine" toyotyte taip važinėt, jau net įkalnėj pajudu be gazo (nu kartais tiesa būna ir užgęstu tongue.gif ), bet MB sako kad labai ilgai krapštausi, kol išsijudinu blush2.gif ir jis teisus, nes tas mano atsargumas ar neryžtingumas jau matau darosi bėda - stabdau eismą kol įsidrąsinu greitėt, išsukt ar rikiuotis, o dar ir kol pajudu, žmonėms aplink kantrybė baigiasi... doh.gif
1. Išmokė mane laikyt "pakabintą" kairę koją visą laiką, kad pilnai išminčiau sankabą, tai dabar ji man pavargsta ir pradedu "numetinėt" pedalą ilgiau pavairavus, o aikštelėj tai išvis dreba nuo įtampos doh.gif reiks mokytis vėl kulną dėt ant grindų smile.gif
Atsakyti
QUOTE(jurguze @ 2014 01 21, 18:29)
Parkavimas 45 laipsnio kampu - susukt vairą kai galiniam lange, tam mažam trikampėly iškart pamatot gairelę.
Parkavimas  90 laipsnio kampu kai keleivių pusėj vidury lango pamatot pirmą gairelę
Parkavimas prie šaligatvio - kai keleivių pusėj vidury lango pamatot paskutinę gairelę.
Man teko parkuotis su daug mašinų, orientavimas tas pats.
Nežinau ar aiškiai parašiau smile.gif



Ačiukas labai už patarimus smile.gif mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Donma @ 2014 01 20, 22:08)
Tai nekas tada.O gal pries egza dar papildoma kokia pamoka pasimk




Pasiimsiu,butinai.As ju dar ne viena imciau,bet kad per kisene musa verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 22, 10:27)
Ačiū  4u.gif
ech, su tuo trečiu punktu tai dar teks treniruotis ilgai... krenta greitis dar... ypač kol jis nedidelis, žemas pavaras jungiant  doh.gif
2. aš ir temoku vien su sankaba, man kažkaip paprasčiau tada - mažiau pedalų, nebūna kad rautų mašina per daug gazą paspaudus  blush2.gif  nes su dyzeliu mokiausi....
Įsigudrinau ir su benzinine "namine" toyotyte taip važinėt, jau net įkalnėj pajudu be gazo (nu kartais tiesa būna ir užgęstu  tongue.gif ), bet MB sako kad labai ilgai krapštausi, kol išsijudinu  blush2.gif  ir jis teisus, nes tas mano atsargumas ar neryžtingumas jau matau darosi bėda - stabdau eismą kol įsidrąsinu greitėt, išsukt ar rikiuotis, o dar ir kol pajudu, žmonėms aplink kantrybė baigiasi...  doh.gif
1. Išmokė mane laikyt "pakabintą" kairę koją visą laiką, kad pilnai išminčiau sankabą, tai dabar ji man pavargsta ir pradedu "numetinėt" pedalą ilgiau pavairavus, o aikštelėj tai išvis dreba nuo įtampos  doh.gif  reiks mokytis vėl kulną dėt ant grindų  smile.gif

2.Su benzinine mink gaza is karto,nezaisk be reikalo...nes pripratus kaip su dyzeliu,neduok,Die,regitroj tie gestantys golfai klius-gesi...o ir stabdyt eisma negerai...biggrin.gif
1.Primust reikia gerai ta kas taip ismoke... doh.gif Koja ant sankabos niekaip negali pavargti,nes nuo grindu ja atkeli tik tada,kai reikia isminti,o tarp isminimu koja privalo buti greta sankabos ant grindu,arba kitoj vietoj ant grindu-pilnai visa peda,bet jokiu budu ne virs sankabos...as isvis kaire koja laikau po sedyne pakista-man taip patogiau,nuo darbines taip ipratus... ax.gif Aplamai,jei kuri kuno dalis vairuojant pavargsta-reikia susimastyti,kas ne taip,nes jei viska darai taisyklingai pavargti neturetum 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(jurguze @ 2014 01 21, 18:29)
Parkavimas 45 laipsnio kampu - susukt vairą kai galiniam lange, tam mažam trikampėly iškart pamatot gairelę.
Parkavimas  90 laipsnio kampu kai keleivių pusėj vidury lango pamatot pirmą gairelę
Parkavimas prie šaligatvio - kai keleivių pusėj vidury lango pamatot paskutinę gairelę.
Man teko parkuotis su daug mašinų, orientavimas tas pats.
Nežinau ar aiškiai parašiau smile.gif



Dar kartelį labai ačiū už patarimus parkuojantis, Jurguze smile.gif būtinai reikės pabandyti atlikti pratimus vadovaujantis šiais principais mirksiukas.gif kaip supratau ši sistema yra universali.
Gal dar kas galėtų plačiau papasakoti apie kitą universalią (turiu omeny pritaikomą įvairiems auto) sistemą:parkavimąsi pagal galinį ratą.
Iš anksto dėkoju smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 22, 19:37)

1.Primust reikia gerai ta kas taip ismoke... doh.gif  Koja ant sankabos niekaip negali pavargti,nes nuo grindu ja atkeli tik tada,kai reikia isminti,o tarp isminimu koja privalo buti greta sankabos ant grindu,arba kitoj vietoj ant grindu-pilnai visa peda,bet jokiu budu ne virs sankabos...as isvis kaire koja laikau po sedyne pakista-man taip patogiau,nuo darbines taip ipratus... ax.gif Aplamai,jei kuri kuno dalis vairuojant pavargsta-reikia susimastyti,kas ne taip,nes jei viska darai taisyklingai pavargti neturetum  4u.gif


o, geras, aš irgi kažkodėl kišu po sėdyne biggrin.gif man irgi taip patogiau ir atrodo tada pedalą sankabos lengviau susirast smile.gif ... nors autobusų ir nevairavau niekad.... :ax dabar stengiuos prisiminus pasidėt koją ir šone, ant grindų, juo labiau kad mano mašinoj net speciali tam vieta yra, toks kaip padukas kairei kojai...
ne ne, visą laiką nelaikau virš sankabos kol vairuoju - tik kai reikia bėgius jungti arba manevruot aikštelėj - koja kabo ore, todėl labai pavargsta kai reikia dažniau sustot ir vėl pradėt važiuot užlaikant sankabą, ar aikštelėj minkyt ir laikyt pusiau išmintą ilgą laiką... bandysiu vėl dėti kulną ant grindų tais atvejais, nors jau pastebėjau kad skirtingose mašinose skirtingai gaunasi - čia turbūt ir bus man pačiai atsakymas...

Vis dar vyksta kasdienis karas namie dėl gazavimo po pavaros įjungimo - aš gazuoju jau gerokai pavažiavus ir tik kai visai atleidžiu sankabą (aišku, jau ir sulėtėja kažkiek) - tai ypač jaučiasi stabdymas tik pradėjus važiuot ir perjungiat į antrą pavarą, kas MB varo į pasiutimą... kasdien man paišo mechanizmus ir aiškina kodėl turiu gazuot atleidinėdama sankabą, ale man baisu kad per daug užgazuosiu ir nespaudžiu doh.gif ot blondinė... frusty.gif su mokomaisiais dyzeliais tas nėra taip juntama, tai aš ir nesukdavau galvos, džiaugdavaus tik kad neužgęstu pajudėjus ir pavarą pataikau įjungt tą kur reikia - kokie ten dar apsukų derinimai ... doh.gif

Primula, aš irgi pagal langelius ir veidrodėlius parkuojuosi, nors mieste tas sunkiai sekasi, o pažįstami vairuotojai dažniausiai atsisuka atgal ir žiūri kur važiuoja, jei reikia - pasitaiso...

Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 23, 13:33)
Vis dar vyksta kasdienis karas namie dėl gazavimo po pavaros įjungimo - aš gazuoju jau gerokai pavažiavus ir tik kai visai atleidžiu sankabą (aišku, jau ir sulėtėja kažkiek) - tai ypač jaučiasi stabdymas tik pradėjus važiuot ir perjungiat į antrą pavarą, kas MB varo į pasiutimą... kasdien man paišo mechanizmus ir aiškina kodėl turiu gazuot atleidinėdama sankabą, ale man baisu kad per daug užgazuosiu ir nespaudžiu  doh.gif  ot blondinė...  frusty.gif  su mokomaisiais dyzeliais tas nėra taip juntama, tai aš ir nesukdavau galvos, džiaugdavaus tik kad neužgęstu pajudėjus ir pavarą pataikau įjungt tą kur reikia - kokie ten dar apsukų derinimai ... doh.gif

TB neteisus,nereikia gazuoti perjungus kol dar neatleista sankaba...as buvau pati sita negera iproti is kazkur igijus,treneris pastebejo-gavau gerai velniu ir kazkur per menesi persimokiau vaziuoti teisingai... blush2.gif Gaza reikia pradeti spausti tik tada,kai pilnai atleidi sankaba...jei jauciasi stabdymas-reiskia,buvo per zemos apsukos pries perjungiant,arba perjungimas atliekamas per letai,po to suveluojama su gazu arba jo duodama per mazai...va tai ir yra apsuku suderinimas,kad vaziavimo metu nesijaustu pavaru perjungimo,kad viskas vyktu tolygiai...duodi varikliui isibegeti,staigiai persijungi ir vel iskart duodi gazo-bet jau pilnai atleidus sankaba. Beje,is savo patirties galiu pasakyti,kad iskart ismokti vaziuoti teisingai yra gerokai lengviau,negu persimokyti paskui,kai jau buna susiformave netike iprociai... ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 23 sausio 2014 - 14:59