QUOTE(Bekasė @ 2013 12 03, 20:35)
1. Taip - jos gaminimo budas yra visiskai kitoks, nei as pripratusi ar gaminu. Ir jeigu viena valgi galima koreaguoti (na dalies nevalgyti pvz), tai jau kelis is eiles yra sunkiau tai daryti.
2. Lova n metu senumo, ciuzinys isguletas su lendanciomis spyruoklemis. As suprantu anyta - ne jinai ant tos lovos miega, tai jai jinai ir netrukdo.
3. pyrageliai su grybais - gamina tik kucioms. Tokia jau tradicija.
4. Intensiju savo tai neparasei - tai ir vertinu, tai kas parasyta.
"...as mandagiai isklausydavau ir darydavau taip kaip man reikia" - o tai yra ne kas kita, kaip demesio nekreipimas. Na kiti dar tai vadina duok durniui kelia.
5. ne visai taip. Tai ka isvardinai yra prisitaikymas prie padeties, kai situacijos kontroliuoti neiseina, t.y. nuspresti kaip elgsiesi pati, nes kitu elgesio elgesio negali nuspresti (gali bandyti itakoti, bet tai nebutinai pavyks).
6. trukdo, tai, kad tai nera pasigaminimas - t.y. as neturiu teises versti kita zmogu gaminti tada kai as to uzsinoriu.
7. Pagalve savo vezuosi - na bet as ja daug kur veziuosi (praktiskai visur, kur vaziuoju su auto ir zinau, kad miegosiu). Bet problemos tai visiskai neissprendzia - problema yra ne patalyneje, o lovoje. O sita daikta dar nesugalvojau kaip i lengvosios masinos bagazine sutalpinti.
Kiek zmones randa pasiteisinimu savyje puoseleti pagieza.
1. Visur tik, as, as as, man... Nepavargai saves gailetis? Cia tavo pasirinkimas, pacios galioje viska pakeisti, ijunk pozityvu mastyma. Nenori, tave valdo tavo pcios sukurti principai, ne protas, kuo kalti kiti zmones?
2. Kas trukdo moteriskei nupirkti lova? Na padarykite jai dovana. Kaip berods Asaka martele padare su uzuolaidom. Geriau auka vaidinti, anytai, del to, savo viduje pagieza brandinti, vaistus nuo galvos skausmo gerti? Juk pati del to kenti ir viskas tik tavo valioje pakeisti, ne anytos.
3. Pasigamink, tavo galioje pakeisti tradicijas ir issikepti pyrageliu ne vien per kucias. Nori padarai, nenori randi pasiteisinima. Bet nesuprantu, kodel kalta anyta, jei tu uzsispyrei, juos kepti tik per kucias, kai gali iskepti bet kada?
4. Parasiau aibes intenciju, ivairiom formom, adaptuotas ivairiais variantais. Ne mano problema, kad pati nenori suprasti, nes tau lengviau nesuprasti. Kitaip turesi pripazinti, kad uz savo jausenas, gyvenima atsakinga esi pati.
Demesio nekreipimas, jau minejau paciai kitoje, pries tai buvusioje temoje, tai visiskas totalus ignoravimas.
Kai as kartais priimdavau anytos pasiulyma, nes jis anot manes puvo vertingas, nesvarbu, kad anytos, padarydavau kaip ji pataria. Reikia vadovautis smegenimis, o ne emocijom, jei patarimas geras, vertingas, reikia buti paskutinei idiotei juo nepasinaudoti vien todel, kad jis buvo anytos pasiulytas.
5. O cia vel priklauso nuo intenciju. Vieni taikosi, kad negali itakoti, todel nieko nedaro, tyliai isgyvena, islaukia. Kiti taikosi prie situacijos, investuodami i ateiti, stiprindami savo pozicijas. Panasiai kaip sachmatu ziadime, paaukoji pestininka, kad isvystyti savo pozicija. Va tas samoningas, isskaiciuotas prisitaikymas, kad ateityje pasiekti savo siekius, vadinasi STRATEGIJA. Nemanau, kad didelio proto pozymis pastoviai lipti ant greblio ir ji kaltinti, o ne savo kvailuma, sorry principinguma. Grebiui tai kas, kencia gi principingojo kakta.
6. O cia jau as patarti nieko negaliu, jai norisi buti auka, kai principas valdo, cia jusu pasirinkimas, bet ne anytos kalte. Jei as noriu, pasidaryciau viska ko tik panoreciau. Jusu pasirinkimas savo noru principingai kankintis, apdalinti save, is principo nevalgyti pirageliu kitu metu, nei kucios.
7. Atsakiau virsuje 2 punkte, dar yra pripuciami ciuziniai, kurie siais laikais kokybiskai gaminami, ar nusipirkti dormeo ciuzinuka
QUOTE(Molė @ 2013 12 03, 20:55)
Padovanokit anytai lovą, o gal geriau nusipirkit sau, pasakydami, kad jums bus patogiau miegoti atvažiavus

O pyragėlius su grybais išsikepti galima ir nelaukiant kūčių.
Paprasčiausią bulvienę kiekviena šeimininkė verda kitaip, nematau nieko tame, kad kiti ruošia kitaip. Nepatinka-galima ir nevalgyti, nusivežti, išsivirti savo ir pan
Va tame ir esme, zmogus pats tampa savo principu auka, pats save uzveda, pats save apdalina, nes tai jo pasirinkimas, bet kaltina anyta, permeta atsakomybe uz savo principus, savo, ne anytos pasirinkima, jai. Paradoksas.