Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

Sygyta, cia tikrai topas, net Asda atnesa prie duru... ir ka jie Tau pasiule?

Man buvo panasiai - uz mane pasirase, o siuntinio negavau. As paskambinau, graziai norejau paklaust, nes, nors daiktas buvo £139, man neskubiai jo reikejo, o man sako - tu meluoji, nori antru batu. O tada as pasiutau. Reziume - uz zala, man grazino ir daikta, iteike i rankas ir 50% jo vertes permete i saskaita.
Atsakyti
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 10:49)
nu  biggrin.gif nereikejo saukti, dar nepastebejai - agresija nieko neduos, jei pradesi irodineti ir paprasysi menedzerio, o ranka ranka plauna - nieko nelaimesi.

Jurgitos laiskas buvo lb pavyzdinis - trumpas, mandagus, aiskus. As ta pati darau - trumpai ir ramiai, svarbu nesaukti, ypac uk. Isaiskinu, ka jie daro yra neteisinga, ramumas nuginkluoja ir susisnekam.


Liomi, Jurgitos laiškas buvo jau konstatuojantis faktą, kad ji isigyjo broką, as buciau sufotkinus ir parasius kiek kitaip, nes pirma, as nezinau, ar cia gamintojo brokas, as ne odos ir rankinių specialistė, tiesiog "Laba diena Pas Jus 2013 m apie rugpjūčio mėn, mano draugas užsakė rankinę "Gėda Pelėda", rankinės rankenos labai stipriai susidėvėjo, ipliso (pridedu vaizdine medziaga), gal galėtumėte pasakyti, kokios yra Jūsų garantinės salygos ir kokiu būdu galima būtų pataisyti jas, ačiū."


Gamintojas-rinkos naujokas, dar neprates prie klientų įvairovės, galimų skundų ir t.t., o gal, kaip ir minejau, dabartinis pakilimas neleidzia matyti plačiau..taip, saukimas, is karto konstatvimas, kad ka pardavei yra brokas, kaip pats vertini ir t.t. sukelia tas pacias emocijas, vieni meta ragelį, kiti užlokuoja, tik Burberry yra Burberry, ir be vienos lietuvaitės klientės jie liks vienas geidžiamiausių ženklų, o pelėda yra pelėda, dar daug reikia metelių dirbti ir mokytis.
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 11:22)
na bet jos elementarios! impregnuoti, trinantis i kita pavirsiu gali nusitrinti ir tt. niekas neraso koki svori islaiko grandinele!!!! nu nejuokinkit

cia yra fast fashion- uzejo banga, uzsidirbs pinigu ir baigta.
kurie kurejai geriausiai gyvena Lt?? galvojat Piekautaite, Zileniene? kurios jau virs 10 metu "aria" ? ar visokie is trikotazo tik tesugebantys suraityti kazkoki eilini varianta?


Gamintojo pateikiamos instrukcijos yra jo apsidraudimas nuo galimų broko reikalavimų. Kuo daugiau sąlygų pateikia gamintojas - tuo daugiau apsaugos jis sau suteikia. Jeigu nėra pažymėta, kad grandinėlė atlaiko tik tam tikrą svorį, vadinasi gamintojas yra garantuotas, kad ji atlaikys didelį svorį, arba tiek svorio į tą rankinę neprikrausi, kad nutrūktų grandinė. (galų gale tu tos rankinės su labai dideliu svoriu tiesiog nepaneši). Taip pat apie impregnavimą, ar naudojimo metu odai būdingus tampymosi, trynimosi ir pan. aspektus įspėjęs gamintojas save apdraudžia, nes klientą informavo, klientas sutiko su šiomis sąlygomis ir naudojimo metu atsiradus minėtiems apsektams, klientas supranta, kad tai natūralus parinktos odos dėvėjomosi dalykas. Nes odos rūšių yra begalės, nevienodi jų atsparumai dėvėjimuisi, tampymuisi, trynimui, spalvos blukimui ir pan. Tam kad išvengti konflikto ir yra teikiamos instrukcijos. O jeigu gamintojas jos nepateikia, tai jau jo atsakomybė.

Tai ir diskusija kilo dėl to, kad staiga atsiradęs gamintojas, tvirtinantis, kad teikia kokybiškus gaminius, nepriima savo broko. O apie tai reikia įspėti kitus potencialius pirkėjus.
Atsakyti
QUOTE(Speegle @ 2014 05 28, 11:05)


Tai ir diskusija kilo dėl to, kad staiga atsiradęs gamintojas, tvirtinantis, kad teikia kokybiškus gaminius, nepriima savo broko. O apie tai reikia įspėti kitus potencialius pirkėjus.


Man tik idomu, o kas rasoma tuose sertifikatuose, gal jie pateikia ten info..
Atsakyti
as parasiau email skunda... gavau tik 10 sv deliverio kaina atgal i saskaita..
cia dpd, ups ar kieno kalte ... zodziu ne Burberry, o deliver company.


gryztant prie Peledos ...
atejo banga , praeis... sumazes tashes tashes pirkimai, peledos ir tt, ir tada prades galvoti apie kokybe, terminu laikymasi ir garantijas wink.gif

as jokiu budu nepavydziu. Tegul zmones uzsidirba .. 4u.gif bet man tas visas pamisimas nepatinka schmoll.gif nematau del ko

Atsakyti
Aktuali ši istorija su pelėda, nes pati nesenai gavau "Kviestiniai pietus", bet dar guli dėžėj biggrin.gif Reik traukt ir nešiot ir žiurėt bus kokie pokyčiai ar ne.
Patarčiau kreiptis i Vartotoju teises, nes jei garantija 2 metai tai matomai ne iš lempos tie 2 metai. Ir jei vartotojus ginanti tarnyba nuspres kad tai ne nusidėvėjimas, o oda nekokybiška, tuomet jau pelėdų mamai teks atsakyti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vavute11: 28 gegužės 2014 - 11:29
QUOTE(LauGėlė @ 2014 05 28, 11:09)
Man tik idomu, o kas rasoma tuose sertifikatuose, gal jie pateikia ten info..

jokios informacijos ten pateikta nėra yra tik suteiktas rankinės numeris, sukūrimo data ir gavėjo vardas pavardė ir garsus užvadinimas sertifikatas
Atsakyti
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 28, 12:08)
jokios informacijos ten pateikta nėra yra tik suteiktas rankinės numeris, sukūrimo data ir gavėjo vardas pavardė ir garsus užvadinimas sertifikatas


Nesupraskite manęs neteisingai, as Jus tikrai palaikau, as pati irgi atstovauju gamintojus, zinau, kad kartais buna dienu kaip tycia, bet as niekada sau neleidziu ignoruot kliento, visada visada, net kai klientas pats sugadina daikta as pakeiciu ji nauju arba pataisau ir visai ne del reputacijos, tiesiog suvokiu, kad pinigai ant medžių neauga, todėl visada pagelbeju, man tai dienai bus nuostolis, bet žmogus žinos, kad manimi gali pasitiket, kad jo nepaliksiu. O pati irgi norėčiau, kad su manimi ir kiti pasielgtų. Sakau, turiu pažistamu, kurie veikia kenkejisku principu, ko visiskai irgi nepateisinu, patampo daikta, "padaro" broką ir tada akis keliauja draskyt, todėl ir svarbu, visos istorijos pusės. Bet žinau ir kaip veikia tos visos institucijos, todėl siulau paskutini karta sustatyti labai mandagu, su visais argumentais, aktais (pasikonsultuokite su vartotojais) ir parašykite vos ne teisiniu stiliumi laišką ir jei tada jokios reakcijos, tikrai yra, kas apgins Jūsų teises, sėkmės wink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo LauGėlė: 28 gegužės 2014 - 12:21
QUOTE(LauGėlė @ 2014 05 28, 12:14)
Nesupraskite manęs neteisingai, as Jus tikrai palaikau, as pati irgi atstovauju gamintojus, zinau, kad kartais buna dienu kaip tycia, bet as niekada sau neleidziu ignoruot kliento, visada visada, net kai klientas pats sugadina daikta as pakeiciu ji nauju arba pataisau ir visai ne del reputacijos, tiesiog suvokiu, kad pinigai ant medžių neauga, todėl visada pagelbeju, man tai dienai bus nuostolis, bet žmogus žinos, kad manimi gali pasitiket, kad jo nepaliksiu. O pati irgi norėčiau, kad su manimi ir kiti pasielgtų. Sakau, turiu pažistamu, kurie veikia kenkejisku principu, ko visiskai irgi nepateisinu, patampo daikta, "padaro" broką ir tada akis keliauja draskyt, todėl ir svarbu, visos istorijos pusės. Bet žinau ir kaip veikia tos visos institucijos, todėl siulau paskutini karta sustatyti labai mandagu, su visais argumentais, aktais (pasikonsultuokite su vartotojais) ir parašykite vos ne teisiniu stiliumi laišką ir jei tada jokios reakcijos, tikrai yra, kas apgins Jūsų teises, sėkmės wink.gif

Esu parašiusi oficialia pretenziją, kolkas atsako nulis...vis dar laukiu
Aš tikrai nepiktnaudžiauju šia situacija, aš tik paprašiau pakeisti rankeną, kuri pritvirtinta su kniedėmis, aš juk nedraskau akių, kad Jūsų rankinė niekam tinkama ar dar kažkokia, taip jai pasitrynė kampai, bet tai yra nešiojimo padarinys, tačiau kai išsitampo 1 iš 2 rankenų ir atrodo kaip skuduras, na norisi už tuos nemažus pinigus turėti gražų ir kokybišką daiktą
Atsakyti
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 28, 12:27)
Esu parašiusi oficialia pretenziją, kolkas atsako nulis...vis dar laukiu
Aš tikrai nepiktnaudžiauju šia situacija, aš tik paprašiau pakeisti rankeną, kuri pritvirtinta su kniedėmis, aš juk nedraskau akių, kad Jūsų rankinė niekam tinkama ar dar kažkokia, taip jai pasitrynė kampai, bet tai yra nešiojimo padarinys, tačiau kai išsitampo 1 iš 2 rankenų ir atrodo kaip skuduras, na norisi už tuos nemažus  pinigus turėti gražų ir kokybišką daiktą


Tuomet siulau laiska spausdinti, ir rašyti vartotojams skundą, nežinau, koks čia skaitos protingas laikotarpis, na, valstybines istaigos turi atsakyt per menesi, tad galima ir cia toki laikotarpi paimt, o tada jau drasiai i institucijas smile.gif
Kalbejau as bendrai apie žmones, kokių situacijų būna, ir kad ne visada tik gamintojo kaltė būna, būna ir pikti vartotojai, tikrai netaikydama Jums, todėl nepriimkite asmeniskai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Cuddle @ 2014 05 28, 10:31)
as palaikau jurgita, tikrai ne karve kainuoja tas rankenu pakeitimas, o kaip tik butu tokia reklama pasidariusios, be to nusvyra rankos pirkti rankines, kai kainos auga kaip ant mieliu, paskutine rankine, kuria maciau,  berods 820 kainavo.

blink.gif blink.gif blink.gif doh.gif Jinai su aukso detalėmis, tikiuosi? blink.gif
Atsakyti
O gal galite ir mums tas nuotraukas rankinės parodyti, kad taip tema išsivystė plačiai? smile.gif
Atsakyti