Nesu pirkus nei pelėdos nei happeako ar dar kai kurių ženklų prekių apie kuriuos čia buvo rašyta, kad dažnai kokybė prasta, bet visada pagalvoju, kai mano drabužis ar daiktas susidrožia, ar aš tikrai neprisidėjau prie to, kad jo kokybė nukentėjo, ar išskalbiau teisingai, ar tikrai rankine priziurėjau ir t.t. nes esu isskalbus ne pagal instrukcijas, per karštam vandenyje ar kai neleidžiamas skamlbimas mašinoje, vis tiek ten isskalbiu ir t.t. i rankines as mėgstu susidėt pusę gyvenimo, jos gali trintis i grubų švarką ir trintis stipriau. Taip, suprantu, kad kai moki didelius pinigus, nori, kad prekė ilgai tarnautų, na, bet visada bandau atsistot ir i pardaveju batus, kai sugenda saldytuvas ar televizorius, gana aiskiai galima zinoti, kad gedimas techninis ar itakotas, na, o kaip pardavėjui žinoti, kad klientas tikrai yra sąžiningas, as esu ir skaičius, o net ir pažistamu rate yra merginu, kurios manipuliuoja vartotoju teisemis, padrožia drabužį, daiktą, "netyčinis" nuirimas ir nesa akiu draskyti..
Dėl p. Jurgitos, nepateisinu jų blokavimo asmens, kas liecia trinima foto, na, ju namai ten, nori yra jos, nori nera, kaip ir ne forumas, o antireklama dėl vienos ar dviejų klienčių gali būti labai didelė, nes medaus statinę pagadinti gali ir šaukštelis deguto. peleda nepasakyciau, kad bendravo nemaloniai, neatsisake apziureti, ivertinti, netgi manau, kad nuejus ir pakalbejus graziai, butu padare gal ir nemokamai ar uz koki sokolada, tiek daug priklauso nuo musu bendarvimo. Tik niekaip nepateisinu blokavimo, va cia jau taip negalima, viskas būtų suprantama, foto nuemimas ir t.t., bet blokuot kliento negalima,kad ir kiek jis grasintu.
Tačiau jei žmogus jaučiasi teisus ir kad tai ne jų brokas, tai kam trinti gal tuomet reikėjo ir savo puslapyje tai įrodyti, bet matyt neišeina to įrodyti... o aš buvau pokalbiui nusiteikusi labai draugiškai, netgi būčiau savo lėšomis atvežusi iš kito miesto rankinę, bet jos labai kategoriškai pasakė mokėk tuomet taisysim... ir dėl neteisingo nešiojimo būtų abi rankenos pažeistos, o dabar kažkodėl viena, o taip yra dėl per plonos ir per minkštos parinktos odos.... tik nesuprantu nejau taip sunku pripažinti broką, juk neklysta tik tas kas nedirba...
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 28, 08:12)
Tačiau jei žmogus jaučiasi teisus ir kad tai ne jų brokas, tai kam trinti gal tuomet reikėjo ir savo puslapyje tai įrodyti, bet matyt neišeina to įrodyti... o aš buvau pokalbiui nusiteikusi labai draugiškai, netgi būčiau savo lėšomis atvežusi iš kito miesto rankinę, bet jos labai kategoriškai pasakė mokėk tuomet taisysim... ir dėl neteisingo nešiojimo būtų abi rankenos pažeistos, o dabar kažkodėl viena, o taip yra dėl per plonos ir per minkštos parinktos odos.... tik nesuprantu nejau taip sunku pripažinti broką, juk neklysta tik tas kas nedirba...
As nemaciau ju kategorisko bendravimo, o kodel jos turi pripazinti broka, jei jis tik is foto, gi siule atsiusti, ivertintu, paziuretu, dėl tos vienos rankenos, gali bti, kad nesiojant viena rankena labiau smuko i apacia, todel nusitampe viena turedama didesni svori nesiojant (cia tik siaip pamastymai, tikrai nepuolu Jūsų).
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 28, 08:36)
nesiūlė pažiūrėti pirmoje žinutėje parašė atvežkite už mokestį mes pataisysime, o man ir vežti 150km ir dar mokėti, rankinėms yra taikoma 2 m garantija ir mokėta ne 100lt ir instrukcijų jokių
Instrukciju, kaip nesioti rankines, nepykite, bet as tikrai nesu macius arba perku per pigias, na, o siule atsiusti, ir jos pataisytu, praejo 10 menesiu nuo isigijimo, tai gana netrumpas laikotarpis, o garantijos nera besalygines, yra labai daug isimciu, kada ji gali būti taikoma. Aš manau, kad pritruko iškomunikavimo normalaus, ir pridursiu, kad blokavimo tikrai nepateisinu.
Aš labai norėjau įsigyti Gėda pelėda rankinę, o dabar suabejojau. Nesu daiktų vergė, tačiau neretai įsigiju brangų žinomo vardo gaminį. Sumoki daug, bet esi garantuotas, kaed daiktas bus kokybiškas ir tarnaus ilgai, o jei pasitaikys brokas (ko nė vienas pasaulio gamintojas išvengti negali), jis bus be vargo pašalintas ir tu vėl galėsi daiktu naudotis ir džiaugtis. Pati savo daiktus stengiuosi labai prižiūrėti - jeigu nurodo instrukcijos skalbti rankomis, niekada nededu į skalbimo mašiną, jei neleidžia skalbti išvis, visada renkuosi valyklą. Tačiau kaip suprantu Gėda pelėda nepateikė jokių naudojimo instrukcijų ar perspėjimų apie atsargumo priemones naudojant rankinę. Va čia jau atsiranda gamintojo klaida, už kurią jis privalo prisiimti visišką atsakomybę. Todėl manau p. Jurgita turi pilną teisę reikalauti garantinio aptarnavimo. Pati atsovauju gamintojų sektorių, todėl žinau, kaip svarbu yra gerbti klientą, pripažinti broką ir kuo skubiau jį pašalinti. Kad ir kaip bebūtų pikta ar kartais atrodytų neteisinga.. Todėl stipriai suabejojau Gėda Pelėda kaip gamintojų atsakomybe už savo gaminius ir manau, kad tokių pinigų, kurių jie prašo už savo rankines, jie nėra verti. Tai mano nuomonė.
QUOTE(Speegle @ 2014 05 28, 08:41)
Tai mano nuomonė.
Va, būtent dėl to labai reiktų atsargiai dėti atsiliepimus su savo patirtimi, nes va is karto, norėjau, paskaiciau ir suabejojau, taip negalima.. gi ten irgi sedi zmogus, gal pirma zinute is karto su kaltinimu, kad pardavet broka, ka planuojat daryti, nuteike atitinkamam sprendimui. Man tik buna nesmagu skaityt tokius atsiliepimus, nes reaaliai kita pusė neturi galimybės čia dalyvaut ir pasakyt savo poziciją. Aš irgi laikaus požiūrio, kad problemą, jei ji tikrai yra iš gamintojo pusės, reikia spresti, bet nepaneikim to fakto, kad gali būti ir pirkejo kalte. Manau, kad atitinkamas laiškas, su normaliu kreipimusi, kad va, prekė Jūsų nuostabi, rankinė nuostabi, myliu ja, saugau, bet va rankena ipliso, ar galima būtų pataisyti ir t.t. būtų nuteikę ir kitą pusę nesureaguoti per jautriai.
Papildyta:
Pati atsovauju gamintojų sektorių, todėl žinau, kaip svarbu yra gerbti klientą, pripažinti broką ir kuo skubiau jį pašalinti. Kad ir kaip bebūtų pikta ar kartais atrodytų neteisinga.. - taip, šiam dalykui pritariu, visi gamintojai yra tik žmonės, todėl ir sakau, gal gavos jautrus rytas, o tada dar laiskas, o tada jau ir atitinkamas sprendimas. Kitas dalykas, pirkėjo atsakomybė irgi turi būti, jei kreipiamasi po 10 mėnesių nuo prekės isigijimo, tada jau sutikite, kad rankinės būklei jau galėjo pakenkti ir nešiotojas, nes brokas jau per pirma menesi dazniausiai pasimato. Vienos rankines rankenas sudroziau per nepilnus metus, bet nesiojau diena nakti, ir pliso ties ta vieta, kur turejo nuolatini kontanta su kitu audiniu, tikrai žinojau, kad kaltė mano, nes nesiojau be saiko ir nuolat trynėsi i dzinsa, o gal kur uzkabinau ir isipjove..bet man ji ir 100 litų nekainavo, sutinku, kai perki uz 600 lt, tai ir po 10 mėnesiu norisi, kad gamintojas pasiulytu bent jau už simbolini sokolado mokesti prie arbatos pakeist rankenas.
QUOTE(LauGėlė @ 2014 05 28, 09:55)
Va, būtent dėl to labai reiktų atsargiai dėti atsiliepimus su savo patirtimi, nes va is karto, norėjau, paskaiciau ir suabejojau, taip negalima.. gi ten irgi sedi zmogus, gal pirma zinute is karto su kaltinimu, kad pardavet broka, ka planuojat daryti, nuteike atitinkamam sprendimui. Man tik buna nesmagu skaityt tokius atsiliepimus, nes reaaliai kita pusė neturi galimybės čia dalyvaut ir pasakyt savo poziciją. Aš irgi laikaus požiūrio, kad problemą, jei ji tikrai yra iš gamintojo pusės, reikia spresti, bet nepaneikim to fakto, kad gali būti ir pirkejo kalte. Manau, kad atitinkamas laiškas, su normaliu kreipimusi, kad va, prekė Jūsų nuostabi, rankinė nuostabi, myliu ja, saugau, bet va rankena ipliso, ar galima būtų pataisyti ir t.t. būtų nuteikę ir kitą pusę nesureaguoti per jautriai.
Papildyta:
Pati atsovauju gamintojų sektorių, todėl žinau, kaip svarbu yra gerbti klientą, pripažinti broką ir kuo skubiau jį pašalinti. Kad ir kaip bebūtų pikta ar kartais atrodytų neteisinga.. - taip, šiam dalykui pritariu, visi gamintojai yra tik žmonės, todėl ir sakau, gal gavos jautrus rytas, o tada dar laiskas, o tada jau ir atitinkamas sprendimas. Kitas dalykas, pirkėjo atsakomybė irgi turi būti, jei kreipiamasi po 10 mėnesių nuo prekės isigijimo, tada jau sutikite, kad rankinės būklei jau galėjo pakenkti ir nešiotojas, nes brokas jau per pirma menesi dazniausiai pasimato. Vienos rankines rankenas sudroziau per nepilnus metus, bet nesiojau diena nakti, ir pliso ties ta vieta, kur turejo nuolatini kontanta su kitu audiniu, tikrai žinojau, kad kaltė mano, nes nesiojau be saiko ir nuolat trynėsi i dzinsa, o gal kur uzkabinau ir isipjove..bet man ji ir 100 litų nekainavo, sutinku, kai perki uz 600 lt, tai ir po 10 mėnesiu norisi, kad gamintojas pasiulytu bent jau už simbolini sokolado mokesti prie arbatos pakeist rankenas.
Papildyta:
Pati atsovauju gamintojų sektorių, todėl žinau, kaip svarbu yra gerbti klientą, pripažinti broką ir kuo skubiau jį pašalinti. Kad ir kaip bebūtų pikta ar kartais atrodytų neteisinga.. - taip, šiam dalykui pritariu, visi gamintojai yra tik žmonės, todėl ir sakau, gal gavos jautrus rytas, o tada dar laiskas, o tada jau ir atitinkamas sprendimas. Kitas dalykas, pirkėjo atsakomybė irgi turi būti, jei kreipiamasi po 10 mėnesių nuo prekės isigijimo, tada jau sutikite, kad rankinės būklei jau galėjo pakenkti ir nešiotojas, nes brokas jau per pirma menesi dazniausiai pasimato. Vienos rankines rankenas sudroziau per nepilnus metus, bet nesiojau diena nakti, ir pliso ties ta vieta, kur turejo nuolatini kontanta su kitu audiniu, tikrai žinojau, kad kaltė mano, nes nesiojau be saiko ir nuolat trynėsi i dzinsa, o gal kur uzkabinau ir isipjove..bet man ji ir 100 litų nekainavo, sutinku, kai perki uz 600 lt, tai ir po 10 mėnesiu norisi, kad gamintojas pasiulytu bent jau už simbolini sokolado mokesti prie arbatos pakeist rankenas.
O aš manau, jeigu gamintojas ne sprendžia problemos, o ją ignoruoja, tai kliento nusiskundimas yra teisingas. Ir įspėjimas kitiems yra vertingas. Taip, klientai būna nuostabūs, būna bjaurūs, būna įkyrūs, bet.. jie yra Tavo klientai. Todėl geras vadybininkas visada mokės apžaisti savo klientą, ir netgi pasiųsti ant trijų raidžių taip, kad klientas išeitų laimingas ir patenkintas savo kelialapiu. Čia yra menas. Taip kad gamintojas ar pardavėjas taikosi prie savo kliento, o prie gamintojo taikosi jo tiekėjas ir t.t. Pirkėjo atsakomybė atsiranda tada, kai gamintojas jį apie tai įspėja - užsienyje vartotojų teisės yra itin stiprios, todėl užsienyje gamintojai visada teikia instrukcijas, perspėjimus ir kitas naudojimo sąlygas, kad apdrausti save ir dalį naudojimo pasekmių perkelti klientui. Jeigu gamintojas to napadrė, vadinasi jis garantuotas savo gaminio kokybe bet kokiomis naudojimo sąlygomis per tos valstybės kurioje pardavė nurodytą garantinį laikotarpį. Ir gamintojas turėtų prekę priimti, įvertinti ir tik tada pareikšti, kad žala padryta yra kliento (o ne iš nuotraukos). Tada siūlyti klientui spredimo būdus - arba taiso už papildomą mokestį, arba netaiso ir grąžiną prekę klientui.
Jeigu dar apie daiktų kokybę, turiu rankinę pirktą iš Latvių gamintojų ( ne žinomas vardas, bet kaip dabar populiaru - handmade), tai jau treji metai nuolatinio naudojimo, nešiojant ne tik rankinės turinį, bet ir naudojant kaip pirkinių krepšį, ir jokio rankenų išsitampymo, rankinė neprarado savo formos. Todėl ir manau, kad jeigu po 10 mėnesių naudojimo rankenos išsitampė, vargu ar klientas gali taip įtakoti kokybišką gaminį. Greičiausiai buvo tikrai parinkta nekokybiška arba netinkanti tokiam gaminui oda.
merginos, kokiu jus super duper instrukciju norite rankinei?
net Chanel pateikia tik kelis sakinius apie rankines prieziura.
net Chanel pateikia tik kelis sakinius apie rankines prieziura.
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 10:49)
merginos, kokiu jus super duper instrukciju norite rankinei?
net Chanel pateikia tik kelis sakinius apie rankines prieziura.
net Chanel pateikia tik kelis sakinius apie rankines prieziura.
Bet pateikia

QUOTE(Speegle @ 2014 05 28, 09:40)
O aš manau, jeigu gamintojas ne sprendžia problemos, o ją ignoruoja,
as jau minejau ir pries tai, kad nepateisinu jokiais būdais ignoravimo, o juo labiau blokavimo, tokiu dalyku negali būti, keliau klausima bendrai.. taip, asmeniskai manau, kad p. Jurgita pirmu laišku pasirinko per grubų toną ir kaip jau minėjau, uz tos peledos irgi zmogus sedi, negera diena, dar kas negerai ir atgal iskeliavo jau toks sprendimo budas, ne robotai dirba ten. As asmeniškai būčiau bandžius susikalbet su klientu, o taip, visokių jų būna, bet per kažkiek metų išmoksti bendraut, spresti situacijas, nors irgi jautriai sureaguoji, peleda dar naujokai rinkoje, gal dar pakilimo laikotarpis, gal dar neismoko reaguot i tokius dalykus, bet ismoks, rinka toks jau dalykas, pati prasivalo, arba ismoks būti arciau kliento arba liks be klientų.
p. Jurgita, turi turėti jie ir el. paštą, pabandykite dar ten parašyti, bet labai ramiai, aiškiai sudėliotą laišką, be grasinimu kad skusit, rašysite ir t.t., bet primindami, kad turi būti garantija, kaip jie teikia garantini aptarnavima, kaip jie ivertina, kad tai ne brokas ir t.t.
Papildyta:
nesu macius tu sertifikatų, o kas juose rasoma? Gal ten ir rasoma apie prieziura.
koks cia bull - reikejo rasyti "rankine nuostabi, ja myliu.." ? pffff - o jei parasysiu - "ziauriai leva rankine, visai man nepatinka, gailiuosi ja pirkus - pinigai i bala ", tai TURI TEISE jos netaisyt? nejuokaukite.
Labai gerai, kad paraso merginos tokius dalykus, kurejos, mat, kazkaip, dar negirdejau is Didziuju Kureju gauto superinio serviso. Net nesugalvociau ju rankiniu uzsisakineti.
P.S. as jas apskusciau VVTAT, nepatingeciau, bet zinau, kad Lt ir ten nesilaiko teises aktu, deja...
Labai gerai, kad paraso merginos tokius dalykus, kurejos, mat, kazkaip, dar negirdejau is Didziuju Kureju gauto superinio serviso. Net nesugalvociau ju rankiniu uzsisakineti.
P.S. as jas apskusciau VVTAT, nepatingeciau, bet zinau, kad Lt ir ten nesilaiko teises aktu, deja...