Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

Aš nesiruošiu maldauti, kad gal galėtumėte, na bet gal prašau prašau, jos mane ignoruoja, vien tai, kad ištrynė nuotraukas daug ką parodo, kad užblokavo dar daugiau, aš paprašiau smulkmenos pakeisti rankeną, nepuoliau reikalauti keisti rankinės, nes pati suvokiu, kad tai per akiplėšiška, nes 10 mėn aš ją naudojausi nors tokią galimybę taip pat įstatymas suteikia. Aš paprašiau to, kas man priklauso pagal įstatymus ir nieko daugiau.
Atsakyti
QUOTE(LauGėlė @ 2014 05 28, 07:59)
as jau minejau ir pries tai, kad nepateisinu jokiais būdais ignoravimo, o juo labiau blokavimo, tokiu dalyku negali būti, keliau klausima bendrai.. taip, asmeniskai manau, kad p. Jurgita pirmu laišku pasirinko per grubų toną ir kaip jau minėjau, uz tos peledos irgi zmogus sedi, negera diena, dar kas negerai ir atgal iskeliavo jau toks sprendimo budas, ne robotai dirba ten. As asmeniškai būčiau bandžius susikalbet su klientu, o taip, visokių jų būna, bet per kažkiek metų išmoksti bendraut, spresti situacijas, nors irgi jautriai sureaguoji, peleda dar naujokai rinkoje, gal dar pakilimo laikotarpis, gal dar neismoko reaguot i tokius dalykus, bet ismoks, rinka toks jau dalykas, pati prasivalo, arba ismoks būti arciau kliento arba liks be klientų.

p. Jurgita, turi turėti jie ir el. paštą, pabandykite dar ten parašyti, bet labai ramiai, aiškiai sudėliotą laišką, be grasinimu kad skusit, rašysite ir t.t., bet primindami, kad turi būti garantija, kaip jie teikia garantini aptarnavima, kaip jie ivertina, kad tai ne brokas ir t.t.
Papildyta:
nesu macius tu sertifikatų, o kas juose rasoma? Gal ten ir rasoma apie prieziura.


P. Jurgita atsakinga uz kazkokios Kristinos nuotaika? Bet, esu tikra, kad Kristina buvo su nuotaika, kai paeme pinigus. Nukentejusioji pati kalta. How very sad.. Ir dar, suprantu - Jus pati esate moteris. Neturiu net ka pasakyti.

As nieko jai nerasyciau, visus emailus sudeciau i skunda ir issiusciau tarnybom. Kodel as turiu, dar syki, jai rasyti graziu tonu? Man taip gaila, kad zmones visgi bijo ir galvoja, kad mokedami pinigus, nuvilti ir net uzblokuoti, turi vistiek jiems laizyti padus. I miesto aikste tokias aferistes.
Atsakyti
QUOTE(Speegle @ 2014 05 28, 10:51)
Bet pateikia smile.gif

na bet jos elementarios! impregnuoti, trinantis i kita pavirsiu gali nusitrinti ir tt. niekas neraso koki svori islaiko grandinele!!!! nu nejuokinkit

cia yra fast fashion- uzejo banga, uzsidirbs pinigu ir baigta.
kurie kurejai geriausiai gyvena Lt?? galvojat Piekautaite, Zileniene? kurios jau virs 10 metu "aria" ? ar visokie is trikotazo tik tesugebantys suraityti kazkoki eilini varianta?
Atsakyti
as palaikau jurgita, tikrai ne karve kainuoja tas rankenu pakeitimas, o kaip tik butu tokia reklama pasidariusios, be to nusvyra rankos pirkti rankines, kai kainos auga kaip ant mieliu, paskutine rankine, kuria maciau, berods 820 kainavo.
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 07:49)

net Chanel pateikia tik kelis sakinius apie rankines prieziura.


ir? kodel Kristina negali pateikti geresniu nei Chanel instrukciju?

Mano Mama nezino, kad reikia impregnuoti, nu ir ka, pati kalta? Tegu paraso gamintoja, kuri isivaizduoja, kad jau pralenke Chanel, kad impregnuoti, kad palaukti, vel impregnuoti. Tipo, kiekvienam name turi po Chanel ir visi zino, ka daryti su rankinem uz, kone, visa menesini atlyginima?

Ypac kai perkama is a la dizaineres, kaip perduoda is rankos i ranka, dar galetu ir bambonkiu idet ir atskira laiskeli su instrukcijomis ir kliento vardu, kaip kreipiniu.
Atsakyti
Merginos, mes visada visi esame atsakingi už mandagų bendravimą ir, taip, pati esu moteris, ir taip, suvokiu, kad už visur sėdi kažkoks zmogus, todėl, jei su manimi be tono, tai bent jau as islaikysiu toną.

AŠ NEPATEISINU IGNORAVIMO, man asmeniskai nesuvokiama, kad galima ignoruot klientą, ne tik kad neatrašyti jam, bet ir ji blokuoti dar. Neiskraipykite, mielosios, mano žodziu, niekur nesakiau, kad viena nekalta, o kalta tik kita. As parasyciau dar kartą, mandagu laiska, graziai sudeta, be emociju, su faktais, su prikabintais vaizdiniais irodymais, su klausimu, kokie gali būti sprendimo variantai, tuo paciu pasikonsultuociau su vartotoju teisemis, paaiskinus visa realiai situacija ir pasiklausciau, kokios mano teises. Jei nebutu gautas atsakymas is gamintojo ar netenkintu atsakymas, tuomet ieskociau kitų būdų. Bet visu pirma isnaudojus visas galimybes su gamintoju, as kreipciaus i kitas vietas.
Papildyta:
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 10:20)
P. Jurgita atsakinga uz kazkokios Kristinos nuotaika? Bet, esu tikra, kad Kristina buvo su nuotaika, kai paeme pinigus. Nukentejusioji pati kalta. How very sad.. Ir dar, suprantu - Jus pati esate moteris. Neturiu net ka pasakyti.

As nieko jai nerasyciau, visus emailus sudeciau i skunda ir issiusciau tarnybom. Kodel as turiu, dar syki, jai rasyti graziu tonu? Man taip gaila, kad zmones visgi bijo ir galvoja, kad mokedami pinigus, nuvilti ir net uzblokuoti, turi vistiek jiems laizyti padus. I miesto aikste tokias aferistes.


as kaip supratau, bendraujama buvo FB, būtent todėl, as rašyčiau el. pastu ir taip susirinkciau vis bendravima.
Atsakyti
QUOTE(Cuddle @ 2014 05 28, 10:31)
as palaikau jurgita, tikrai ne karve kainuoja tas rankenu pakeitimas, o kaip tik butu tokia reklama pasidariusios, be to nusvyra rankos pirkti rankines, kai kainos auga kaip ant mieliu, paskutine rankine, kuria maciau,  berods 820 kainavo.

Tikrai taip jos būtų praradusios kelis litus, aš būčiau praradusi atvežimo pinigus, bet abi pusės būtų likusios patenkintos ir dar būčiau garsiai jų puslapyje padėkojus už superinį aptarnavimą...
Atsakyti
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 11:31)
ir? kodel Kristina negali pateikti geresniu nei Chanel instrukciju?

Mano Mama nezino, kad reikia impregnuoti, nu ir ka, pati kalta? Tegu paraso gamintoja, kuri isivaizduoja, kad jau pralenke Chanel, kad impregnuoti, kad palaukti, vel impregnuoti. Tipo, kiekvienam name turi po Chanel ir visi zino, ka daryti su rankinem uz, kone, visa menesini atlyginima?

Ypac kai perkama is a la dizaineres, kaip perduoda is rankos i ranka, dar galetu ir bambonkiu idet ir atskira laiskeli su instrukcijomis ir kliento vardu, kaip kreipiniu.

as nepalaikau GP puses.
bet nesuprantu to pamisimo. ir tikrai nesuprantu kaip zmogus uz tiek pinigu gali pirkti butent tashe ar peleda.. ir nesvarbu ji su instrukcijom , ar be.



Man Burberry customer service mete rageli, kai paskambinus jiems saukiau , kaip ju deliveris dryso gasdinti mano kaimynus- jei nepaims jie mano siuntinio, tai paliks man ji prie duru !!! Burberry ant kilimelio prie laukiniu duru !!!
Atsakyti
LauGele, bet laiskas buvo lb mandagus, cituoju:

O čia mūsų susirašinėjimas:

Aš: Laba diena Pas Jus 2013 m apie rugpjūčio mėn, mano draugas užsakė rankinę "Gėda Pelėda" noriu, kad Jūs įvertintumėte kaip atrodo jos rankenos šiandien, mano akimis tai yra brokas, netinkamai parinkta oda rankenai, o kaip atrodo Jūsų akimis? Prisegu Jums foto

tobuliausias laiskas, taip ne kiekvienas oratorius parasytu:

1. Kreipiasi - Jus - labai mandagiai, oficialiai ir pagarbiai
2.Atsargiai uzsimena apie rankenas, pabrezia, kad tai jos, Jurgitos, akimis taip atrodo
3.Nieko nereikalauja! visiskai! paklausia, labai graziai, kurejos nuomones.

Nu vuolia, metu laiskas!

ir zinot ka - del to, kad per mandagiai jis surasytas, taip ir atrase, toks gyvenimas - kuo daugiau lankstaisi, tuo daugiau sedimaja isspardo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo liomi: 28 gegužės 2014 - 10:44
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 28, 10:34)
Tikrai taip jos būtų praradusios kelis litus, aš būčiau praradusi atvežimo pinigus, bet abi pusės būtų likusios patenkintos ir dar būčiau garsiai jų puslapyje padėkojus už superinį aptarnavimą...


as asmeniskai taip ir buciau padarius, pasikvietus kliente i dirbtuves, pavaisinus arbata ir sutvarkius reikalą. Mūsų rinka per maža, kad ignoruoti tokius dalykus, o gamintojas nėra toks uzsirekomendaves, kad galėtu blokuoti savo klientą. Aš neignoruočiau kliento dėl jo tono, kad ir kaip būtų neskanu, bet pasikartosiu, uz visų monitorių sėdi tik žmonės ir jie labai skirtingi..
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 28, 08:40)
as  nepalaikau GP puses.
bet nesuprantu to pamisimo. ir tikrai nesuprantu kaip zmogus uz tiek pinigu gali pirkti butent tashe ar peleda.. ir nesvarbu ji su instrukcijom , ar be.
Man Burberry customer service mete rageli, kai paskambinus jiems saukiau , kaip ju deliveris dryso gasdinti mano kaimynus- jei nepaims jie mano siuntinio, tai paliks man ji prie duru !!! Burberry ant kilimelio prie laukiniu duru !!!


nu biggrin.gif nereikejo saukti, dar nepastebejai - agresija nieko neduos, jei pradesi irodineti ir paprasysi menedzerio, o ranka ranka plauna - nieko nelaimesi.

Jurgitos laiskas buvo lb pavyzdinis - trumpas, mandagus, aiskus. As ta pati darau - trumpai ir ramiai, svarbu nesaukti, ypac uk. Isaiskinu, ka jie daro yra neteisinga, ramumas nuginkluoja ir susisnekam. ir nereikia atsiprasineti uz nieka, jei nera kaltes, zmones pajauciau ta nuolankuma ir galvoja - ai, isgyvens ji ir blogiausiu atveju
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo liomi: 28 gegužės 2014 - 10:54
QUOTE(liomi @ 2014 05 28, 11:49)
nu  biggrin.gif nereikejo saukti, dar nepastebejai - agresija nieko neduos, jei pradesi irodineti ir paprasysi menedzerio, o ranka ranka plauna - nieko nelaimesi.

Jurgitos laiskas buvo lb pavyzdinis - trumpas, mandagus, aiskus. As ta pati darau - trumpai ir ramiai, svarbu nesaukti, ypac uk. Isaiskinu, ka jie daro yra neteisinga, ramumas nuginkluoja ir susisnekam.

as buvau nescia. vadinasi atleidziama smile.gif atejo kaimynas , nuo belekiek namu nuo manes, duoda man siuntini ir saukia ant manes , neva deliver man jam tokias salygas state... o ka as? as gi nescia smile.gif)))


Atsakyti